4
#21
08 септември 2019 - 20:00
#22
08 септември 2019 - 20:13
Евала,направо лети.
Добра настрока на трансмисията.Приятно ускорение и мак.скорост.
Безаварийни километри.
Добра настрока на трансмисията.Приятно ускорение и мак.скорост.
Безаварийни километри.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#23
08 септември 2019 - 20:33
Колега то много върви ,явно е запазено ,жълтата лампичка която премигва за какво е?
#24
09 септември 2019 - 11:10
🤣 след скорост 30км/ч премигва лампичката SPEED да предупреди че караш с висока скорост ?
#25
11 септември 2019 - 20:48
Евала,направо лети.
Добра настрока на трансмисията.Приятно ускорение и мак.скорост.
Безаварийни километри.
Добра настрока на трансмисията.Приятно ускорение и мак.скорост.
Безаварийни километри.
Благодаря, но да попитам - стария ремък беше 16мм с изхабяването, новия е 18мм, ролките са нови но са със същия грамаж като старите 6,5гр., защо имам спад на ускорението до 10км/ч и увеличение на максималната скорост?
#26
12 септември 2019 - 18:24
Благодаря, но да попитам - стария ремък беше 16мм с изхабяването, новия е 18мм, ролките са нови но са със същия грамаж като старите 6,5гр., защо имам спад на ускорението до 10км/ч и увеличение на максималната скорост?
Явно старите ролки ти са били износени и следователно са били по леки като грамаж и така ти набира по-бързо.
#27
12 септември 2019 - 19:57
Благодаря, но да попитам - стария ремък беше 16мм с изхабяването, новия е 18мм, ролките са нови но са със същия грамаж като старите 6,5гр., защо имам спад на ускорението до 10км/ч и увеличение на максималната скорост?
Както е писал колегата грамажа пада но с много малко, по-скоро се дължи на това, че при износване на ролките те вече не са кръгли, контактната им точка става права наподобяващи "Slider" ролка от износването, съответно вариатора не може да отвори така както би отворил с нова ролка. Разбира се не знам колко са били износени старите и си стрелям на посоки. Отделно когато ремъка е по-широк контактува на съвсем различно място спрямо стария износен при едни и същи обороти и в двата случая. ?май предвид също така, че и по-широкият ремък е и по тежък което също оказва влияние и то не малко това са 2мм разлика. Пробвай с по-леки или ако имаш някакви стари можеш да направиш комбинация, редиш по знака на Мерцедес 3 нови и 3 стари по-леки.
#28
12 септември 2019 - 21:51
Както е писал колегата грамажа пада но с много малко, по-скоро се дължи на това, че при износване на ролките те вече не са кръгли, контактната им точка става права наподобяващи "Slider" ролка от износването, съответно вариатора не може да отвори така както би отворил с нова ролка. Разбира се не знам колко са били износени старите и си стрелям на посоки. Отделно когато ремъка е по-широк контактува на съвсем различно място спрямо стария износен при едни и същи обороти и в двата случая. ?май предвид също така, че и по-широкият ремък е и по тежък което също оказва влияние и то не малко това са 2мм разлика. Пробвай с по-леки или ако имаш някакви стари можеш да направиш комбинация, редиш по знака на Мерцедес 3 нови и 3 стари по-леки.
Благодаря за мнението, старите ролки бяха много леко сплескани, по скоро ще е от ремъка. За всеки случай ще ги притегля да видя какъв грамаж са. За сега моторчето ме удовлетворява, върши ми чудесна работа. А има ли разлика и значение с какво масло ще го карам, до сега карах масло за бензинови резачки, но вчера купих MOTUL, както колега по горе ми препоръча или тези двигателчета не са претенциозни към масло?
#29
13 септември 2019 - 19:22
Ми това за резачките си е за резачки, не че не става но не е подходящо имаше доста писано по-въпроса може да потърсиш, "Motul" си е екстра, отделно няма да пушиш и си е специално за скутери.
#30
13 септември 2019 - 20:36
Даже има за резачки Щил и за резачки Хускварна. Едното на другото не става, ама не помня кое...
?маше доста писано!
Бах му майката... пълна олигофрения!!!
?маше доста писано!
Бах му майката... пълна олигофрения!!!
#31
14 септември 2019 - 07:15
Аз пък повече вярвам на масло което позволява на полуидиот циганин да реже по 30-40 кубика дърва на ден с резачка дето се 'винти " на 12К оборота и има само два режима на работа : угасена и пълна газ .
#32
14 септември 2019 - 09:17
А аз като ПЪЛЕН ?Д?ОТ първо чета в книжката точно кое масло е посочил производителя на мотора и ако такова липсва (което е невъзможно) или машината е нестандартна (тунинг или друго), тогава намирам какъв е правилният ЕКСПЛОАТАЦ?ОНЕН ?НДЕКС и подбирам производителя на маслото по него...
Става с четене, четене и пак четене. ? накрая с ЧЕТЕНЕ на етикета.
Става с четене, четене и пак четене. ? накрая с ЧЕТЕНЕ на етикета.
#33
10 декември 2019 - 21:12
Малкото ми Сузуки порасна
#34
10 декември 2019 - 21:30
Хаха,добре е пораснало!!
Честито,и много безаварийни километри.
Пс кво стана с малкия,поулегна ли си новият ремък?
Честито,и много безаварийни километри.
Пс кво стана с малкия,поулегна ли си новият ремък?
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#35
10 декември 2019 - 22:48
Благодаря колега?, а иначе малкото е перфектно върви като лудо???, 700км. това лято, другото пак газ до дупка, надявам се да му на въртя и повече само здраве да има. Когато имам възпожност всеки път го припалвам да не да забрави да пали нещо???