3
Първо моторче -Пежо Лудикс 50
Boko84
, авг 08 2019 12:01
#1
08 август 2019 - 12:01
Здравейте! Скоро си купих за пръв път моторче, а именно Пежо Лудикс Снейк 2006г. двутактов въздухар. Състоянието му не е мн добро, но ще го стегна лека полека. ?скам да ме насочите от къде да започна, понеже мотора не върви както трябва...Когато е студен тръгва и върви доста по-добре, от колкото като загрее..направо умира на баирите...Забелязах, че там където влиза жилото на газта в карбуратора, не е уплътнено и вероятно смуче въздух...
Въпроса ми е, дали да разглобявам карбуратора да се чисти, или да почна от другаде? Как мога да разбера дали е прегряван и дали е вече за основен ремонт? ?наче си пали много лесно, винаги от първото ритане...
Въпроса ми е, дали да разглобявам карбуратора да се чисти, или да почна от другаде? Как мога да разбера дали е прегряван и дали е вече за основен ремонт? ?наче си пали много лесно, винаги от първото ритане...
#2
15 август 2019 - 12:15
Благодаря за коментарите! ?змерихме компресията и беше 4 и нещо. Сляд смяна на семеринги на колянов вал и маншон на карбуратора, сваляне,почистване и настройване на карбуратора, вече вади 8 компресия и си върви добре...
#3
15 август 2019 - 21:11
Доста странно как е палил винаги от раз пък е имал семеринг и маншон за смяна .
#4
03 септември 2019 - 10:44
Понеже нямаше акумулатор, палех винаги с ритане и си палеше от първия път...Сега вече с акумулатора си пали на стартер супер бързо когато е студен, но като е загрял, има нужда от задържане на стартера, докато запали. Също така, като е студен пропушва и тръгва и върви много добре, но като загрее не тръгва и не върви по същия начин...пак си върви доволно, но като е студен, направо стреля 🙂. Също ми е странно, защо пуши като е студен, а като загрее грам не изпушва🤔.
Ако някой има идея защо това е така, нека да пише два реда! Благодаря!
Ако някой има идея защо това е така, нека да пише два реда! Благодаря!
#5
03 септември 2019 - 15:32
Нормално е
#6
04 септември 2019 - 15:06
А това, че върви и тръгва много по-добре, когато е студен, а като загрее не тръгва и не върви толкова добре, на какво се дължи? Дали му е време за шлайф на блока и ново бутало?
#7
05 септември 2019 - 05:55
Ако прегрява ,почва да не върви
#8
08 септември 2019 - 13:03
По скоро е прегряван преди и сега като загрее става елипса цилиндъра...то си е въздушно охлаждане и няма как да прегрее, освен ако не се качат двама калпака и му даваш всичката газ по баир нагоре...
#9
08 септември 2019 - 14:47
По интересно е как със смяна на семерингите сте повишили компресията?
#10
10 септември 2019 - 22:01
момчето, което ми сменя семеринги и маншон, ми каза че е вадил 7-8 компресия, след смяната. Аз присъствах, преди да ги смени, като я мери и беше 4...
#11
14 септември 2019 - 13:56
? преди да ги смени, не вървеше хич... Но си спомням, че пак вървеше малко повече, преди да загрее...
#12
01 октомври 2019 - 11:11
Здравейте отново! Скоро ми изгоря крушката на фара,която беше 10 вата и сложих друг модел 55 вата..забелязах че почва да ми пада акумулатора...възможно ли е да му идва много силна тази крушка, или да търся другаде проблема?
#13
02 октомври 2019 - 14:56
Може да се запали инсталацията. Не е хубаво да увеличаваш потреблението така.
#14
02 октомври 2019 - 18:54
Смеси си клапите с карбонови!
#15
03 октомври 2019 - 10:13
сложих лед крушка и сега не пада акумулатора. За кои клапи става въпрос???