•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Longjia LJ50QT-L

карбуратор

#1 koko76bj

koko76bj

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5
  • МестонахождениеVarna

13 септември 2019 - 13:32

Здравейте
от скоро съм собственик на това моторче,което е стояло 10 години.Направил съм му пълна профилактика,но има един проблем който поне за сега не съм го решил.Държи високи обороти и като е загряло и по-някое време ги сваля,но рядко.Карбуратора съм го почистил.Някой може ли да ми даде схема на карбуратора или нещо като service manual.



scooterhouse.net

#2 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

13 септември 2019 - 19:52

Смукача, имаш ядове с автоматичния смукач на карбуратора. Провери първо дали до него идват 12V. Свали го от карбуратора, държи се на две болтчета. Почисти го и го напръскай, може да го вържеш към някакво захранване и да провериш дали се движи. Най-вероятно е клеасал и не винаги се движи коректно.

Ето ти и видео:
https://www.youtube....h?v=IVLHaVPf7SI

#3 koko76bj

koko76bj

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5
  • МестонахождениеVarna

13 септември 2019 - 21:25

Проверен е, с електроника се занимавам и знам как да му направя проверка. Топли се и се движи. Не мога да намеря схема на карбуратора защото имам съмнения че може да е бутан от някой си и може да не е събран правилно.

#4 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

13 септември 2019 - 22:34

Няма как да не го събереш правилно, ако нещо му липсва няма да пали и върви. Другия вариант е да не затваря до край клапата. Провери жилото на газта дали се движи с лекота в шуалка. Аз с моя китаец имах такъв проблем, пружината не го връщаше до край защото беше клеасало.

Търси "менуал" за 139qmb има доста но това ти е двигателчето.

#5 koko76bj

koko76bj

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5
  • МестонахождениеVarna

16 септември 2019 - 13:50

Проблема е решен и сега си работи както трябва.Беше объркана подредбата на иглата от снимката,не се сетих да я снимам докато я бях извадил.Правилната подредба е игла,пружина,шайба,о-пръстен.? след настройка стана идеално.

?мам един друг въпрос към вас,от магазина ми казаха да карам с масло 25W,но според описанието трябва да е 5W.Аз съм по-склонен да вярвам на това от описанието,все пак си е писано от инженерите проектирали този двигател,а не на по-великите бг специалисти.

  •  2.jpg   59,78kb   1


#6 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

16 септември 2019 - 22:17

SAE 5W40 е маслото за този двигател, сипваш 0.5 л. и си малко над средата на пръчката въпреки, че пише че събира 0.8 л. Всеки сезон сменяш и няма ядове, цедката "масления филтър" се измива не се сменя и само оглеждаш дали гумения опръстен е ок на пробката. Не е лошо да смениш и маслото на редуктора при задната година че вече тия са си на годинки. Там е 80W90 пак SAE 0.12 л. Сипваш докато не почне да връща и затваряш. Толкоз с маслата на 139QMB