Здравейте хора,
Купих Peugeot Kisbee 50cc 4T 2017 година от 1 собственик, като мотора е със сервизна книжка от Пежо и реални 3000 км.
?ма няколко неща, които искам да питам:
1. Къде може някой грамотен да махне ограничителя, защото дори и по надолнище не вдига повече от 50?
2. Може ли по някакъв начин (без да се скъсява живота на двигателя) да се подобри представянето на скутера? (Не разбирам нищо, но съм попадал на някакви по-леки ролки, спортни ауспуси и тн)
3. Също така скутера понякога гасне като влезне в режим на празни обороти при спиране на място.
Благодаря предварително!
6
Препоръка за подобрение на Peugeot Kisbee
Baevmusic
, май 16 2020 11:59
#1
16 май 2020 - 11:59
#2
16 май 2020 - 21:57
1. Може да пробваш в някой сервиз в София има грамотни такива, но няма какво да му махат толкоз си може.
2. ?ма начини и може но трябва да се научиш.
3. Проблема идва от настройката на карбуратора.
?мам Пежо със същия двигател, модела обаче на Пежото е друг. Двигателя ти е 139QMB гравирано в близост до стойката от страната на манивелата на самия двигател ниско долу. Друго яче казано притежаваш китайски GY6 с емблема на Пежо. Въпреки това двигателчето е много здраво, има доста тунинг за него, като цяло не очаквай чудеса мудни са.
2. ?ма начини и може но трябва да се научиш.
3. Проблема идва от настройката на карбуратора.
?мам Пежо със същия двигател, модела обаче на Пежото е друг. Двигателя ти е 139QMB гравирано в близост до стойката от страната на манивелата на самия двигател ниско долу. Друго яче казано притежаваш китайски GY6 с емблема на Пежо. Въпреки това двигателчето е много здраво, има доста тунинг за него, като цяло не очаквай чудеса мудни са.
#3
20 юни 2020 - 16:39
Споделям опит с моя Tweet 2014г., 50cc 4T. Закупих го 2019 на 6000км.Беше много зле. Дигаше макс 45кмч,почти нямаше инерция. Сменено CDI цена около 20лв от Aliexpress. Новото не ограничава оборотите. Сменен и премахнат ограничител на въздушният филтър(една метална пластина ограничава въздушният поток). Отрязах аспуха и избих катализатора. Следва регулиране на оборотите на празен ход и обедняване на сместа. Накрая смяна ролки на вариатор. Стоковите бяха 6.5 сложих 5гр.Резултатите са на сфетофар много рядко да ме мине кола. Аз съм 110кг. по баир поддържа 45-50кмч с лапето(20кг).Макса му е 80кмч.По равно си поддържа 65-70.За без пари толко.
#4
23 юни 2020 - 23:58
Брей, тия с наточените двутактови моторетки из форума със сигурност ще преминат на тая техника...
Поддържа 50км/ч по баир с водач, 110кг. плюс пасажер 20кг. лапето демек 130кг!
Нямаш право да возиш дете под 12г. на двуколесно, опасно е, безразсъдно и закона го забранява!
По равно 70км/ч, че си ги поддържа а макса му е 80км/ч!!!
БЕЗ ПАР? ТОЛКОЗ!
Смятайте какво ще се случи, след като се вложат пари в тая техника, аз сега карам един 250i, 21 коня е и той поддържа, а съм точно 100кг. и като чета какво си написал стигам до извода, че съм се прецакал яко!
Пич, поддържа, означава да не го караш на заварка!
Поддържа 50км/ч по баир с водач, 110кг. плюс пасажер 20кг. лапето демек 130кг!
Нямаш право да возиш дете под 12г. на двуколесно, опасно е, безразсъдно и закона го забранява!
По равно 70км/ч, че си ги поддържа а макса му е 80км/ч!!!
БЕЗ ПАР? ТОЛКОЗ!
Смятайте какво ще се случи, след като се вложат пари в тая техника, аз сега карам един 250i, 21 коня е и той поддържа, а съм точно 100кг. и като чета какво си написал стигам до извода, че съм се прецакал яко!
Пич, поддържа, означава да не го караш на заварка!
#5
24 юни 2020 - 20:49
За закона не си прав. Лапето е отпред с каска. Ака се заядат отиваме на съд. Познай кой ще спечели. Това за скоростта може и да не е точно, не съм го засичал с кола или GPS. Но мотора си върви много повече от преди. С големи мотори ко го сравняваш. А иначе май си посерич като тези пръдлыовци от маалата с максита с избити ауспуси.
#6
24 юни 2020 - 22:27
Айде пък, че не съм прав за закона! Лапето ако щеш и с протектори и жилетка да е нямаш право да го возиш ако е под 12г., отделно си има обособено място за пасажера и то не е отпред, освен ако не кажеш на КАТ, че лапето е водача а ти пасажера!
Тези пръдльовци го правят нарочно за да може олигофрените, които не знаят за къде са тръгнали да ги чуят и да използват огледалата си по предназначение. Мотоциклет поддържа 70км/ч, тунинован мотопед може да вдигне 70км/ч но не и да ги поддържа!
Положението не е посерич пич, а е осерич!
Тези пръдльовци го правят нарочно за да може олигофрените, които не знаят за къде са тръгнали да ги чуят и да използват огледалата си по предназначение. Мотоциклет поддържа 70км/ч, тунинован мотопед може да вдигне 70км/ч но не и да ги поддържа!
Положението не е посерич пич, а е осерич!
#7
25 юни 2020 - 15:17
Брей, тия с наточените двутактови моторетки из форума със сигурност ще преминат на тая техника...
Поддържа 50км/ч по баир с водач, 110кг. плюс пасажер 20кг. лапето демек 130кг!
Нямаш право да возиш дете под 12г. на двуколесно, опасно е, безразсъдно и закона го забранява!
По равно 70км/ч, че си ги поддържа а макса му е 80км/ч!!!
БЕЗ ПАР? ТОЛКОЗ!
Смятайте какво ще се случи, след като се вложат пари в тая техника, аз сега карам един 250i, 21 коня е и той поддържа, а съм точно 100кг. и като чета какво си написал стигам до извода, че съм се прецакал яко!
Пич, поддържа, означава да не го караш на заварка!
Поддържа 50км/ч по баир с водач, 110кг. плюс пасажер 20кг. лапето демек 130кг!
Нямаш право да возиш дете под 12г. на двуколесно, опасно е, безразсъдно и закона го забранява!
По равно 70км/ч, че си ги поддържа а макса му е 80км/ч!!!
БЕЗ ПАР? ТОЛКОЗ!
Смятайте какво ще се случи, след като се вложат пари в тая техника, аз сега карам един 250i, 21 коня е и той поддържа, а съм точно 100кг. и като чета какво си написал стигам до извода, че съм се прецакал яко!
Пич, поддържа, означава да не го караш на заварка!
#8
01 юли 2020 - 09:13
?сках да кажа на човека че и без да ходи по майстори може да подобри вървежа. Все пак дущицата му толкоз.