Здравейте колеги, спрял съм се на Yamaha X-MAX YP250 2005/2008г. Питането ми е относно двигател, слаби места, всичко ще мие полезно, като информация.
Благодаря предварително!
1
Покупка на Yamaha X-MAX 250 2005г
Balabanov
, юни 01 2020 12:00
#1
01 юни 2020 - 12:00
#2
01 юни 2020 - 15:33
Ремонтирал съм такъв , статорните намотки бяха нагоряли и не зареждаше акумулатора , пренавиха ги за 50 лв защото нови само на поръчка от ямаха и бяха над 300 лв , покарах го приятно върви за мен лично ми беше удобен за каране, спира добре , гледай да не прегрява защото съм останал със впечатление че този модел имат склонност да прегряват защото радиатора е забит долу под предната гума и когато работи на място вдига до червеното и ако гледаш такъв при покупката остави го да работи поне 10 15 мин на място след каране да видиш какво става , също така сменях и отптегача на веригата и стария беше излезнал докрай демек че веригата е разтегната почти до край а скутера беше на 45 хил. Км.
#3
01 юни 2020 - 23:08
Благодаря ти за включването! Това ще ми е първия по-голям скутер, същия двигател го слагат и на Majesty само че X-MAX ми седи малко по събран от Majesty. ? на други места четох за прегряването, просто търся нещо да не е много голямо, пък и да не е малко и същевременно да е с карбуратор, старо за да мога да си го ремонтирам сам, че с тия инжекции е страшно като се скапе нещо а ми е тъмна ?ндия там. Свалих му "service manual" за да знам с какво ще се сблъскам от към ремонти, не видях нищо дето да не ми е ясно. Хубавото, е че има доста алтернативни части за тях, примерно статора е около 200лв от Ebay с доставката, цилиндър с бутало са пак около 200лв, на Malossi около 600лв само че 300cc. Смисъл не е страшно но все пак да видя аудиторията "не питай старило, а патило"
Това с веригата не е хич добре, че се сменя много гот, а те масово са на около 40 000 км. хората си ги карат все пак е техника на около 15г.
Това с веригата не е хич добре, че се сменя много гот, а те масово са на около 40 000 км. хората си ги карат все пак е техника на около 15г.
#4
01 юни 2020 - 23:15
Статора ако умре кадърен "пренавивач" на ел. Мотори ще ти го направи и нее толкова болка за умиране сваля се много лесно капака от страни , все пак на огледа си носи мултицет че да го премериш как зарежда , акумулатора му е в жабката от ляво , на това момче му го бяха пробутали със прясно зареден акумулатор и след 2 дена умря , да слага се и на маджести тоя двигател, но лично мене ме кефи повече х макса и общо взето гледай да не прегрява
#5
01 юни 2020 - 23:30
Между другото лично аз ако трябваше да вземам 250 кубиков скутер щях да се ориентирам към кимко пиипъла 250 с 2та диска отпред ,имах замисъл преди за такъв защото имах кимко 150цц и бях доволен , карах 250ката и останах доста очарован ,но в последствие взех х9-ка 500цц и не съжелявам за избора поне като му зададеш газ знам че върви.
#6
02 юни 2020 - 06:25
След 2005та не знам дали са карбуратор
#8
02 юни 2020 - 09:46
Здравей, карам такъв 2006г. четвърта година. Приятна возия, добре ускорява. Харчи ми около 4 на сто в София, зависи как се кара естествено. Досега съм имал проблем с датчика за температура на таблото, като поработи отива на червеното, но не е прегрял - мерено многократно. Няма оправяне- трябва да се смени таблото май. Маслото трябва да се наглежда. Смотано му е направено отделението за акумулатора - може да се отвори лесно. Доста приличен багажник. Доволен съм като цяло от моторетката.
#9
03 юни 2020 - 15:36
Много благодаря, това ще е.
Относно загряването пробвал ли си с друг темп. датчик?
Щом на таблото работи, демек стрелката се движи, най-вероятно е от датчика, кой знае преди теб какво са му качили...
Относно загряването пробвал ли си с друг темп. датчик?
Щом на таблото работи, демек стрелката се движи, най-вероятно е от датчика, кой знае преди теб какво са му качили...
-
Google (1)