•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Покупка на Yamaha X-MAX 250 2005г


#1 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

01 юни 2020 - 12:00

Здравейте колеги, спрял съм се на Yamaha X-MAX YP250 2005/2008г. Питането ми е относно двигател, слаби места, всичко ще мие полезно, като информация.
Благодаря предварително!

scooterhouse.net

#2 Atanas4y

Atanas4y

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 1335
  • МестонахождениеПетрич
  • Скутер:Piaggio x9 500i EVO

01 юни 2020 - 15:33

Ремонтирал съм такъв , статорните намотки бяха нагоряли и не зареждаше акумулатора , пренавиха ги за 50 лв защото нови само на поръчка от ямаха и бяха над 300 лв , покарах го приятно върви за мен лично ми беше удобен за каране, спира добре  , гледай да не прегрява защото съм останал със впечатление че този модел имат склонност да прегряват  защото радиатора е забит долу под предната гума и когато работи на място вдига до червеното и ако гледаш такъв при покупката остави го  да работи поне 10 15 мин на място след каране да видиш какво става , също така сменях и отптегача на веригата  и стария беше излезнал докрай демек че веригата е разтегната почти до край а скутера беше на 45 хил. Км.

#3 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

01 юни 2020 - 23:08

Благодаря ти за включването! Това ще ми е първия по-голям скутер, същия двигател го слагат и на Majesty само че X-MAX ми седи малко по събран от Majesty. ? на други места четох за прегряването, просто търся нещо да не е много голямо, пък и да не е малко и същевременно да е с карбуратор, старо за да мога да си го ремонтирам сам, че с тия инжекции е страшно като се скапе нещо а ми е тъмна ?ндия там. Свалих му "service manual" за да знам с какво ще се сблъскам от към ремонти, не видях нищо дето да не ми е ясно. Хубавото, е че има доста алтернативни части за тях, примерно статора е около 200лв от Ebay с доставката, цилиндър с бутало са пак около 200лв, на Malossi около 600лв само че 300cc. Смисъл не е страшно но все пак да видя аудиторията "не питай старило, а патило"

Това с веригата не е хич добре, че се сменя много гот, а те масово са на около 40 000 км. хората си ги карат все пак е техника на около 15г.

#4 Atanas4y

Atanas4y

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 1335
  • МестонахождениеПетрич
  • Скутер:Piaggio x9 500i EVO

01 юни 2020 - 23:15

Статора ако умре кадърен "пренавивач" на ел. Мотори ще ти го направи и нее толкова болка за умиране сваля се много лесно капака от страни , все пак на огледа си носи мултицет че да го премериш как зарежда , акумулатора му е в жабката от ляво , на това момче му го бяха пробутали със прясно зареден акумулатор и след 2 дена умря , да слага се и на маджести тоя двигател, но лично мене ме кефи повече х макса и общо  взето гледай да не прегрява :D

#5 Atanas4y

Atanas4y

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 1335
  • МестонахождениеПетрич
  • Скутер:Piaggio x9 500i EVO

01 юни 2020 - 23:30

Между другото лично аз ако трябваше да вземам 250 кубиков скутер щях да се ориентирам към кимко пиипъла 250 с 2та диска отпред ,имах замисъл преди  за такъв защото имах кимко 150цц и бях доволен , карах 250ката и останах доста очарован ,но в последствие взех х9-ка 500цц и не съжелявам за избора поне като му зададеш  газ знам че върви.

#6 mad.max

mad.max

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 914
  • МестонахождениеСФ
  • Скутер:Peugeot Jet force 125i compressor & Geopolis 250i

02 юни 2020 - 06:25

След 2005та не знам дали са карбуратор

#7 Atanas4y

Atanas4y

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 1335
  • МестонахождениеПетрич
  • Скутер:Piaggio x9 500i EVO

02 юни 2020 - 08:10

 

След 2005та не знам дали са карбуратор
От 2007 са със инжекцията..

#8 zueka

zueka

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 40
  • МестонахождениеСофия

02 юни 2020 - 09:46

Здравей, карам такъв 2006г. четвърта година. Приятна возия, добре ускорява. Харчи ми около 4 на сто в София, зависи как се кара естествено. Досега съм имал проблем с датчика за температура на таблото, като поработи отива на червеното, но не е прегрял - мерено многократно. Няма оправяне- трябва да се смени таблото май. Маслото трябва да се наглежда. Смотано му е направено отделението за акумулатора - може да се отвори лесно. Доста приличен багажник. Доволен съм като цяло от моторетката.

#9 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

03 юни 2020 - 15:36

Много благодаря, това ще е. :scooter:
Относно загряването пробвал ли си с друг темп. датчик?
Щом на таблото работи, демек стрелката се движи, най-вероятно е от датчика, кой знае преди теб какво са му качили...





    Google (1)