•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Проблем китайски скутер


#1 rosenrt

rosenrt

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

15 август 2020 - 18:13

Здравейте.Скутера няма мощност при подаване на газ иначе пали и работи. Видях че един маркуч е затапен за вакуума на кранчето до колкото разбрах. Като махна тапата не работи на ниски обороти, но ако задържиш газта си идва мощност и работи добре, когато е затапено не се форсира няма мощност. Въпроса ми е къде оригинално трябва да влиза този маркуч



scooterhouse.net

#2 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

16 август 2020 - 19:18

При по-новите китайчета имаш два извода от смукателния колектор, както е при теб, единия управлява така наречената "PAIR system", а другия кранчето. "PAIR system" е обвързан с емисиите, при теб, единия вариант е да са подменяли смукателния колектор и да са намерили такъв с два извода, другия вариант е да е бил с "PAIR system" и да е премахната.

Всичко изглежда наред с маркучите, оригинално е така:



#3 rosenrt

rosenrt

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

17 август 2020 - 09:39

 

При по-новите китайчета имаш два извода от смукателния колектор, както е при теб, единия управлява така наречената "PAIR system", а другия кранчето. "PAIR system" е обвързан с емисиите, при теб, единия вариант е да са подменяли смукателния колектор и да са намерили такъв с два извода, другия вариант е да е бил с "PAIR system" и да е премахната.

Всичко изглежда наред с маркучите, оригинално е така:




Мерси, стана ми ясно вече,имало е нещо като катализатор и е затапен.Значи затова са го затапили,сега трябва да търся проблема с вървежа, някакви идей.Защо ли като се отпуши започва да върви, влиза повече въздух,от вакуум кранчето ли е или от карборатора

#4 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

17 август 2020 - 10:01

Откачи въздушния филтър от карбуратора и го покарай без него. Обикновено филтъра е "гъба" и от тръбата за картерните газове, синя маркуч при теб, понякога връща масло и запушва. Откачаш директно тръбата за въздуха от карбуратора...

#5 rosenrt

rosenrt

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

17 август 2020 - 12:16

 

Откачи въздушния филтър от карбуратора и го покарай без него. Обикновено филтъра е "гъба" и от тръбата за картерните газове, синя маркуч при теб, понякога връща масло и запушва. Откачаш директно тръбата за въздуха от карбуратора...

Не знам кой го е пипал но беше затапил този синия маркуч :thumbdown: и аз се досетих че е картерната вентилация,добре че е не е гръмнал мотора от налягане,сега съм го отпушил да диша и никъде не е вкаран така си стои

#6 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

17 август 2020 - 18:44

Синия маркуч трябва да влезе във въздушния филтър, тръбата, която излиза от кутията преди филтъра. Огледай на нея има извод...
Преди да разбуташ всичко погледни свещта в какъв вид е, да не се окаже, че толкоз си може, не очаквай чудеса двигателчето е 2 коня...

#7 rosenrt

rosenrt

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

28 август 2020 - 16:10

Пробелма го решихме със почистване на карборатор във ваничка с ултразвук и нова свещ ?