

Ямаха Х МАХ 250 ЗАГРЯВА.
#1
Публикувано 26 September 2020 - 18:46

#2
Публикувано 26 September 2020 - 20:26
Колко антифриз събра системата?
Този пост е редактиран от Balabanov: 26 September 2020 - 20:27
#3
Публикувано 27 September 2020 - 08:16
#4
Публикувано 27 September 2020 - 17:58
Ако перката се включва от датчик на радиатора датчикът се сваля и вари и проверява.
Този пост е редактиран от krasy: 27 September 2020 - 18:06
#5
Публикувано 27 September 2020 - 21:20
Вариантите са няколко, помпата не работи коректно, термостата, който е подменил е "шит" и не отваря и затваря коректно, в системата има въздух и най-неприятния, не се изключва и да е пред задиране щом е след основен ремонт или да е закупен "китайски" цилиндър.
Моя е 2008г. винаги стрелката е една идея над средата, така си работят, следващия след 2010 година има 4 деления с дигиталното табло, дисплея в средата.
Това което аз бих направил е да проверя за дебит на водната помпа и ако всичко е нормално, тест със стария термостат ако не е наличен "байпас" на системата и без него.
#6
Публикувано 28 September 2020 - 09:19
#7
Публикувано 28 September 2020 - 11:05
#8
Публикувано 28 September 2020 - 12:17
#9
Публикувано 28 September 2020 - 15:25
Vilqka26 написа на 28 September 2020 - 09:19 :
Без него не означава, че си го свалил и просто си запалил нали? Без термостат нямаш нито голям, нито малък кръг и ще загрява със сигурност!
#11
Публикувано 28 September 2020 - 15:45
#13
Публикувано 28 September 2020 - 19:17
Balabanov написа на 28 September 2020 - 15:25 :
Без него не означава, че си го свалил и просто си запалил нали? Без термостат нямаш нито голям, нито малък кръг и ще загрява със сигурност!
Би ли обяснил ? Щото е редовното лечение на Маджести 125/150/180 , имам една кофа термостати , един не се е върнал да каже , че е прегрял повече .
#14
Публикувано 29 September 2020 - 12:59
Термостата регулира потока на охлаждането между два кръга, голям "през радиатора" и малък "само в блока", важно е да се спомене, че това е процентно, спрямо това колко е загрял двигателя. Без него имаме два отворени кръга, съответно работната температура не се контролира, прекалено много загрява на място, или изстива в движение, според зависи...
Ето една анимация на "MAHLE" за да стане по-ясно:
https://www.youtube....clvBmwWgQ&t=58s
#15
Публикувано 29 September 2020 - 17:13
И премера с анимацията на Мале не е релевантен , това е двупосочен термостат , а такъв на скутерите - няма .
#16
Публикувано 29 September 2020 - 18:06
#17
Публикувано 30 September 2020 - 10:19
Изгледай този клип:
https://www.youtube....h?v=9tv79uOnR9M
Илко, сериозно съм се заблудил с термостата в случая, няма нищо общо с примера от Мале, не знам как е при по старите но моя YP250R 2008 г. си е с термостат и до сега не съм имал проблеми със загряването, стрелката седи една идея над средата, за да се качи трябва много време да седи на едно място и да работи, перката включва и си охлажда.
#18
Публикувано 30 September 2020 - 17:17
Този пост е редактиран от mtiholov: 30 September 2020 - 17:19
#19
Публикувано 30 September 2020 - 17:19

#20
Публикувано 30 September 2020 - 20:18
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни