Здравейте,
Ако някой знае как се обезвъздушава АБС модула на Kymco people GTI 300 моля да сподели.Става въпрос за задната спирачка.Предната е ок.Модула е двуканален.Пробвах по традиционния начин и с вакуум помпа също.От маркучето на клапана за обезвъздушаване излиза само спирачна течност без въздушни мехури но спирачката остава мека.Трябва да се напомни няколко пъти за да се втвърди,но лоста потъва с около 2 см. повече от преди.
3
Обезвъздушаване ABS модул Kymco people 300
nvassilev
, яну 10 2021 00:23
#1
10 януари 2021 - 00:23
#2
13 януари 2021 - 11:20
След като нямаш мехури сигурно си обезвъздушил!
Най-лесно правя процедурата на самотек. Пълня казана и отварям пробката. Не помпя, защото при връщане на буталото гълта въздух.
Важно е да имаш винаги сп. течност в казана.
ABS модул не се обезвъздушава. Той ти следи дали ти приплъзва гумата и затваря ударно клапан на помпата.
А ти дали провери буталцето и гумичките на самата спирачка? Може от там да губи налягане.
Къщо така искам да знаеш, че говоря по принцип, защото Кимко не се и сещам как изглежда, камо ли да съм правил нещо по него.
Успех
Най-лесно правя процедурата на самотек. Пълня казана и отварям пробката. Не помпя, защото при връщане на буталото гълта въздух.
Важно е да имаш винаги сп. течност в казана.
ABS модул не се обезвъздушава. Той ти следи дали ти приплъзва гумата и затваря ударно клапан на помпата.
А ти дали провери буталцето и гумичките на самата спирачка? Може от там да губи налягане.
Къщо така искам да знаеш, че говоря по принцип, защото Кимко не се и сещам как изглежда, камо ли да съм правил нещо по него.
Успех
#3
20 януари 2021 - 07:34
naturo, благодаря
#5
22 януари 2021 - 15:28
Не, не затварам е не помпя! Всички мехурчета изтичат и затварям. Почти преди всеки сезон опреснявам 50 мл. от течността и винаги в началото тече тиня!
Първо, че влиза влага от маркучите, а сп. течност е много хигроскопична и второ има микроскопични стружки от уплътненията на буталцата на апаратите.
МНОГО ВАЖНО! Следи се де не ти се изпразни резервоара при спирачката, защото тогава вече трябва двама да обезвъздушават. Един помпи, друг си играе с щуцера за обезвъздушаване.
Първо, че влиза влага от маркучите, а сп. течност е много хигроскопична и второ има микроскопични стружки от уплътненията на буталцата на апаратите.
МНОГО ВАЖНО! Следи се де не ти се изпразни резервоара при спирачката, защото тогава вече трябва двама да обезвъздушават. Един помпи, друг си играе с щуцера за обезвъздушаване.
#6
03 февруари 2021 - 22:30
Долу на щуцера за обезвъздушаване се нанизва маркуч, който отива в съд със спирачна течност за да може да не влиза въздух, а само да излиза. Това с опресняването си е половинчата история, мен ако питаш или източваш всичко, или не пипаш, като е хубаво ако е стара машината да се обслужи из основи, сваляне на апарати, почистване ремонтен комплект и си караш. Колкото по-се отлага във времето толкова по-тегаво става обслужването...
#7
04 февруари 2021 - 20:53
Свали супорта и го завърти наляво/надясно (разстръскай) и пак обезвъздуши. ?маш заседнал въздух вътре в него.