Здравейте,
Ако някой знае как се обезвъздушава АБС модула на Kymco people GTI 300 моля да сподели.Става въпрос за задната спирачка.Предната е ок.Модула е двуканален.Пробвах по традиционния начин и с вакуум помпа също.От маркучето на клапана за обезвъздушаване излиза само спирачна течност без въздушни мехури но спирачката остава мека.Трябва да се напомни няколко пъти за да се втвърди,но лоста потъва с около 2 см. повече от преди.


Обезвъздушаване ABS модул Kymco people 300
Започната от
nvassilev
, Jan 10 2021 00:23
4 отговора на тази тема
#1
Публикувано 10 January 2021 - 00:23

#2
Публикувано 13 January 2021 - 11:20
След като нямаш мехури сигурно си обезвъздушил!
Най-лесно правя процедурата на самотек. Пълня казана и отварям пробката. Не помпя, защото при връщане на буталото гълта въздух.
Важно е да имаш винаги сп. течност в казана.
ABS модул не се обезвъздушава. Той ти следи дали ти приплъзва гумата и затваря ударно клапан на помпата.
А ти дали провери буталцето и гумичките на самата спирачка? Може от там да губи налягане.
Къщо така искам да знаеш, че говоря по принцип, защото Кимко не се и сещам как изглежда, камо ли да съм правил нещо по него.
Успех
Най-лесно правя процедурата на самотек. Пълня казана и отварям пробката. Не помпя, защото при връщане на буталото гълта въздух.
Важно е да имаш винаги сп. течност в казана.
ABS модул не се обезвъздушава. Той ти следи дали ти приплъзва гумата и затваря ударно клапан на помпата.
А ти дали провери буталцето и гумичките на самата спирачка? Може от там да губи налягане.
Къщо така искам да знаеш, че говоря по принцип, защото Кимко не се и сещам как изглежда, камо ли да съм правил нещо по него.
Успех
#3
Публикувано 20 January 2021 - 07:34
naturo, благодаря
#5
Публикувано Днес, 15:28
Не, не затварам е не помпя! Всички мехурчета изтичат и затварям. Почти преди всеки сезон опреснявам 50 мл. от течността и винаги в началото тече тиня!
Първо, че влиза влага от маркучите, а сп. течност е много хигроскопична и второ има микроскопични стружки от уплътненията на буталцата на апаратите.
МНОГО ВАЖНО! Следи се де не ти се изпразни резервоара при спирачката, защото тогава вече трябва двама да обезвъздушават. Един помпи, друг си играе с щуцера за обезвъздушаване.
Първо, че влиза влага от маркучите, а сп. течност е много хигроскопична и второ има микроскопични стружки от уплътненията на буталцата на апаратите.
МНОГО ВАЖНО! Следи се де не ти се изпразни резервоара при спирачката, защото тогава вече трябва двама да обезвъздушават. Един помпи, друг си играе с щуцера за обезвъздушаване.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни