Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Макса падна след тунинг


  • Please log in to reply
11 отговора на тази тема

#1 Storm

Storm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:

Публикувано 25 March 2021 - 13:43

Здравейте колеги. Имам Yamaha Neos 50cc 2T вдигаше 90km/h топ спийд. Сложих му тайвански кит 70cc и топ спийда падна много вдига 60-65km/h и буче муцуната. Някакви идеи от какво може да е? Всичко е stock освен двигателчето. Карба е dellorto 17.5. Възможно ли е да не му стига бензин? Или ролките(не знам колко грама са в момента) да са проблем? Ако са ролките кой грамаж бихте ми препоръчали. размера е 15x12) главно се кара в гората. Благодаря предварително.
,

scooterhouse.net

#2 Storm

Storm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:

Публикувано 25 March 2021 - 21:40

Ъп
,

#3 marin_

marin_

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 15 Мнения:

Публикувано 25 March 2021 - 23:28

Не си ли направил разработка преди да пробваш макса ?

#4 Storm

Storm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:

Публикувано 26 March 2021 - 01:18

направих. 300км с 25km/h с почивки.
,

#5 Storm

Storm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:

Публикувано 26 March 2021 - 13:40

ъп
,

#6 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1099 Мнения:

Публикувано 26 March 2021 - 23:38

UP, DOWN не става на готово а възможностите са много. Двутактовата техника е "капризна" и си иска своето...
Направи ли си труда поне да видиш богата/бедна смес, масово нахлузвате един 70cc цилиндър и очакванията са да литне, ама тая работа не става така.
90км/ч с 50-ка главно карана в гората, върни му стария цилиндър!

#7 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 884 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 04 April 2021 - 19:03

 Balabanov написа на 26 March 2021 - 23:38 :

UP, DOWN не става на готово а възможностите са много. Двутактовата техника е "капризна" и си иска своето...
Направи ли си труда поне да видиш богата/бедна смес, масово нахлузвате един 70cc цилиндър и очакванията са да литне, ама тая работа не става така.
90км/ч с 50-ка главно карана в гората, върни му стария цилиндър!

Е как става за да литне тоз 70сс цилиндър?Защо не обясниш!Вместо да се правиш голяма работа!

#8 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1099 Мнения:

Публикувано 04 April 2021 - 23:06

Защото 90% от темите за силов "тунинг" на 49cc 2Т мотопедите са такива, а ако човек се разрови има изключително много информация по въпроса. Отделно да не коментирам и как се монтират въпросните китове...
Като му нахлузиш 70cc правилно, подчертавам думичката правилно, се гледат смеси, по вида на свещта и температурата на гърнето. Не добро изгаряне демек, богата/бедна смес, може да се дължи на много неща, като почнеш от карбуратор, въздушен филтър и свършиш с гърнето.

#9 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1155 Мнения:

Публикувано 05 April 2021 - 14:17

Балабане, я кажи ти колко такива кита си монтирал и какви резултати си постигнал?

#10 Atanasoff

Atanasoff

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Members
  • Pip
  • 1 Мнения:
  • Телефонен номер:0899355557
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:APRILIA SCARABEO 2T 2001 MINARELLI 70CC

Публикувано 05 April 2021 - 17:50

Преди гората, минимум 500 км на равно по шосето и с допълнително масълце в резервоара. После главен жигльор стартираш от 80 номер на горе и с всеки жигльор разхождаш иглата нагоре надолу по деленията. Жигльора за ниските ако имаш отива поне на номер 35. А ако ще го караш основно в гората и е въздухар, ще трябва да помислиш и за по голяма перка на охлаждане, тъй наречената oversize. Поглеждай и цвета на свещта, особенно да не е много блед, бял. Сложи свещ с по високо топлинно число, пример br9hs на ngk, правиш внимателно електрода и на 0,6мм. Мери се с луфтомерни пластини.

Този пост е редактиран от Atanasoff: 05 April 2021 - 17:55


#11 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1099 Мнения:

Публикувано 05 April 2021 - 19:10

 Гошко2 написа на 05 April 2021 - 14:17 :

Балабане, я кажи ти колко такива кита си монтирал и какви резултати си постигнал?
Жорка счупил съм достатъчно мотопеди а и не само, когато на въпросния "кит" му казвахме цилиндрово-бутална група и хората обръщаха малко повече внимание на техническата документация...
Сега ако обърнеш внимание на повечето теми от подобен тип и начина, по който авторите ги формулират стигаме до една поговорка "каквото повикало такова се обадило"

#12 Storm

Storm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:

Публикувано 11 April 2021 - 19:16

 Atanasoff написа на 05 April 2021 - 17:50 :

Преди гората, минимум 500 км на равно по шосето и с допълнително масълце в резервоара. После главен жигльор стартираш от 80 номер на горе и с всеки жигльор разхождаш иглата нагоре надолу по деленията. Жигльора за ниските ако имаш отива поне на номер 35. А ако ще го караш основно в гората и е въздухар, ще трябва да помислиш и за по голяма перка на охлаждане, тъй наречената oversize. Поглеждай и цвета на свещта, особенно да не е много блед, бял. Сложи свещ с по високо топлинно число, пример br9hs на ngk, правиш внимателно електрода и на 0,6мм. Мери се с луфтомерни пластини.
благодаря, колега. заемам се.
,




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни