Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Ямаха бустер 100 настройка ролки и пружини


  • Please log in to reply
6 отговора на тази тема

#1 hristonikola

hristonikola

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 895 Мнения:
  • Местонахождениеdupnica,resilovo
  • Скутер:Fantic Caballero 70

Публикувано 25 April 2021 - 00:03

Здравейте колеги имам ямаха бустер 100 кубика минарели двигател и искам да му засиля старта какви ролки и централна и малки да му сложа

scooterhouse.net

#2 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5841 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 25 April 2021 - 08:10

Само с тестове на различни грамажи ще разбереш това.

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#3 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1099 Мнения:

Публикувано 30 April 2021 - 14:58

Няма точно определение за тая работа, зависи от кондицията на двигателчето и какви са ти очакванията.
За това вземаш ролки, пружини и почваш да си тестваш. Ролките може да ги редиш 3 на 3, демек да не са еднакви всичките, така имаш повече възможни комбинации. По принцип за бърз старт би следвало да си с твърди пружини за да може съединителя да отвори във високите обороти и торка да задържи редукцията на ремъка и по-леки ролки за да може двигателчето да се развърти. Но нещата са според зависи, въпроса е да схванеш принципа на работа на CVT кутията а това ще стане след като сам си тестваш...

#4 hristonikola

hristonikola

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 895 Мнения:
  • Местонахождениеdupnica,resilovo
  • Скутер:Fantic Caballero 70

Публикувано 01 May 2021 - 01:54

Виж мнениетоBalabanov написа на 30 April 2021 - 14:58 :

Няма точно определение за тая работа, зависи от кондицията на двигателчето и какви са ти очакванията.
За това вземаш ролки, пружини и почваш да си тестваш. Ролките може да ги редиш 3 на 3, демек да не са еднакви всичките, така имаш повече възможни комбинации. По принцип за бърз старт би следвало да си с твърди пружини за да може съединителя да отвори във високите обороти и торка да задържи редукцията на ремъка и по-леки ролки за да може двигателчето да се развърти. Но нещата са според зависи, въпроса е да схванеш принципа на работа на CVT кутията а това ще стане след като сам си тестваш...
Благодаря колега за мнението но аз питам дали някой е пробвал някоя изпитана комбинация на дадения скутер иначе всеки който малко се интересува знае как работи трансмисията на скутерчетата. Аз искам ако мога да прескоча това изпробване и затова реших да попитам

#5 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5841 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 02 May 2021 - 08:13

Няма как да го избегнеш,защото както ти е казал колегата по-горе всеки двигател е различно износен.
С няколко опита вече ще си разбрал кое и как ти допада.
Успех.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#6 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1099 Мнения:

Публикувано 02 May 2021 - 20:33

Всички сме пробвали и изпитана комбинация няма...
Качваш си приложение на телефона за данни от GPS и почваш да тестваш, 0 - 30, 0 - 60 и там колкото е възможно да вдигне мотопедчето с различни ролки/пружини, въвеждаш после всичко в една екселска таблица и може да си гледаш графики и т. н.

#7 hristonikola

hristonikola

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 895 Мнения:
  • Местонахождениеdupnica,resilovo
  • Скутер:Fantic Caballero 70

Публикувано 03 May 2021 - 00:42

Да,колеги благодаря за мненията ще се опитва и ще пиша тук какво съм постигнал да може на някой да му бъде от полза




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни