•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Проблем с Piaggio BV500i Cruiser 2007г. изгасва в движение.


#1 B747

B747

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3
  • Скутер:Piaggio Beverly 500i Crusier

21 юли 2021 - 11:39

Здравейте, както подсказва заглавието, от скоро проблемът стана непоносим.
До преди 2 седмица, изгасваше изключително рядко, сега вече е почти на всеки светофар, дори и в движение изгасва, като върна газта. Започна и по-трудно да пали вече.
Проверил съм помпата в резервоара, всичко е ок там, заводски маркуч и скоби към него.
?мам усещането, че и ускорението малко е намаляло, но може и да си внушавам, но ако е намаляло, то то е много малко, но все го има.
Маслото и възд. филтър са сменени в началото на сезона, скутера не е каран по прашен терен,така че, не би трябвало възд. филтър да е запушен и евентуално от това да е проблема.Двете свещи също сменени.
Струва ми се, че работи на малко по-завишени обороти на празен ход, държи около 1800, не знам по каталог колко му дават на IDLE POWER. Ако някой знае, моля да сподели?

Някой ми спомена да прочистване на дроселната клапа, не знам дали от това би бил този проблем с гасненето.

Ще съм благодарен за адекватни съвети, какво би могло да бъде?

В очакване съм на вашите мнения.

Спорен ден!


П.П. Скутера не е американски, написах BV за по-кратко.

scooterhouse.net

#2 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 332

26 юли 2021 - 14:48

ако "кюфка" и едвам държи оборотите на светофар - почистване на дроселова клапа. Не е сложна процедурата.
Но ти споменаваш завишени обороти...Как точно гасне - от високи обороти и се срива ли или как?

#3 B747

B747

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3
  • Скутер:Piaggio Beverly 500i Crusier

04 август 2021 - 10:31

 

ако "кюфка" и едвам държи оборотите на светофар - почистване на дроселова клапа. Не е сложна процедурата.
Но ти споменаваш завишени обороти...Как точно гасне - от високи обороти и се срива ли или как?


Здрасти, прави и двете неща.
"Кюфка" и гасне, дори на няколко метра на преди спиране на светофара, когато още е по инерция и изгасва.
Друг път, спирам и не гасне, но държи около 2400 RMP.
Дроселовата клапа я отворих и почистих, макар изобщо на нямаше нужда, но така или иначе разглобих всичко, така че я почистих.

Всъщност вече няма и такова значение, защото реших да го продавам. Много хубава машина, но не е е моят скутер.
Голям ми е и тежък.Сгреших с този избор, ще търся нещо по-малко.

#4 naturo

naturo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 255
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha T-max 500

05 август 2021 - 09:39

Добре, а ти видя ли дали бута бензин? ?ма ли филтър и виж помпата дали въобще подава гориво? Това ми изглежда като липса на бензин.
След като е инжекцион си трябва стабилно подаване на гориво. Ако можеш изкарай и дюзата и виж как разпрашава горивото, ако въобще пръска.

#5 B747

B747

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3
  • Скутер:Piaggio Beverly 500i Crusier

05 август 2021 - 11:15

 

Добре, а ти видя ли дали бута бензин? ?ма ли филтър и виж помпата дали въобще подава гориво? Това ми изглежда като липса на бензин.
След като е инжекцион си трябва стабилно подаване на гориво. Ако можеш изкарай и дюзата и виж как разпрашава горивото, ако въобще пръска.


Точно това не проверих, но вадих помпата, маркуча, който имало вероятност да се извади там (това бил производствен дефект/проблем на пиаджо) си беше на мястото и захванат със скоби, филтъра е чист, но не проверих инжекциона.
Реално, на ход работи без прекъсване, има тяга, скорост, всичко, но при спиране, вече глъхне или държи високи обороти, около 2400, едно от двете.
От горно си правя извода, че инжекциона работи,но не пречи в един момент да се провери и той.

Този двигател е с 2 свещи, не знам дали ако едната не е много ок, от това да е този проблем?
Малко вероятно, нови са, от Март месец, а и няма логика да държи стабилни високи обороти ако едната не е добра.

#6 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 332

06 август 2021 - 20:05

Случаят ти е интересен. Моля пиши тук, ако имаш някакви новини по въпроса. Аз карам Бевърли 500 и всичко по темата ме вълнува пряко, макар че моят засега е ОК. Върви на "карате", разходът ми е от 4-5.5 в зависимост от газта, която подавам. Напоследък имам едно жужене, което чувам от средна към пълна газ. ? го чувам откъм трансмисията. Не ми се отразява на вървежа, поне засега. Чудя се дали ремъкът не е почнал да се "разбрида". Ремъкът е Mallosi кевлар, така го купих, не зная кога е сменян, но оттогава му навъртях 20 хиляди километра и не знам дали не е за смяна. Мързи ме да отворя, щото е много разглобяване. Може и верига да е, което е по-гадно, всъщност...
Отплеснах се, но пиши тук каквото и да е при теб, така или иначе липсва инфо за тия скутери.
Поздрави и успех...

#7 Georgi1111999

Georgi1111999

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 7

26 август 2021 - 19:00

От карбуратора към цилиндъра където ти е самото бутало нали имаш една като гумена тръба ако тя ти е скъсана някъде от там дърпа въздух и при палене му е трудно а като запали държи много високи обороти чак тръгва и трябва да си на спирачка. Поне при мен беше така, обправих проблема и сега си пали студен от 5 ритане, а при загрял