Здравейте. В момента съм с 6г ролки и като катеря малко по-стръмни баири потеглям добре, дига обороти и после центробежната сила на вариатора изхвърля ролките, оборотите падат и едвам катеря все едно кола на 5та предавка. После като почне да се изравнява пътя скутера пак почва да тръгва. Очевидно трябват по-леки ролки ама колко точно? Нямам никаква представа каква ще е разликата между разликата м/у 6, 5 или 4 грамови ролки, тъй като до сега съм бил само с 6. Също с централната пружи да правя ли нещо?


Препоръка за тежест на ролки
Започната от
wonwom
, Dec 04 2021 22:55
6 отговора на тази тема
#1
Публикувано 04 December 2021 - 22:55

#2
Публикувано 05 December 2021 - 14:39
Сложи първо по-твърда централна пружина. После започни да си нагласяш ролките според стила на каране.
Piaggio NRG Power DD 50cc 2007 LC Stage1
Piaggio NRG Power DD 70cc 2010 LC Crashed
Piaggio NRG MC3 DD 70cc 2004 LC
Piaggio NRG MC3 DD 70cc 2004 LC
#3
Публикувано 07 December 2021 - 09:11
Мерси за отговора. Тя май така и така е за смяна та ще премина от жълта на червена.
#4
Публикувано 10 December 2021 - 22:08
Днеска се заех да я сменям обаче плоската гайка която държи пружината се оказа прекалено голяма а моето гедоре стига само до 32. Та какъв размер вложка ми трябва за това чудо и също така има ли някакъв специален инструмент за тази гайка?

Също да питам феродото ОК ли ви изглежда, че на допир ми се струва малко гладко?

Също да питам феродото ОК ли ви изглежда, че на допир ми се струва малко гладко?

#6
Публикувано 11 December 2021 - 18:36
Забравих да премеря преди да го сглобя пак, а гайковерта много обича да яде гайката която държи целия съединител, та не ми се искаше развивам излишно.
#7
Публикувано 15 December 2021 - 18:26
Тъй. Смених днеска пружината и положението се подобри. Скутерчето вече е по-пъргаво и пак си държи горе долу същата максимална скорост. Като потеглям с пълна газ малко време се задържа на високите обороти преди вариатора да изхвърли ролките, но не е проблем.
Относно катеренето на стръмни баири. По-добре е, но пак има ядове. Общо взето същото положение, но отнема повече време на скутера да грохне отново и това вече не съм сигурен дали е от CVTто. Потеглям добре, катеря, вариатора почва да изхвърля ролките и ако не отпусна газта скутера почва да гасне и така с все по-малко газ продължавам да катеря (или пълзя). Налага ми се да отбивам докато катеря иначе правя колона от коли зад мен. Тази загуба на мощност и гаснене на какво може да се дължи? Имам съмнения за смукача който е автоматичен. Той какво точно прави, ограничава въздуха към карбуратора докато загрее ли? По някой път незнайно защо скутера почва да глъхне от нищото и забелязах че като му огранича въздуха започва да работи по-нормално, а самото ограничаване е тиксо на входа на въздуховода.
Иначе с изключение на тоя стръмен баир който ми се налага да катеря всеки ден, скутера върви доста добре с новата пружина при всички други условия.
Относно катеренето на стръмни баири. По-добре е, но пак има ядове. Общо взето същото положение, но отнема повече време на скутера да грохне отново и това вече не съм сигурен дали е от CVTто. Потеглям добре, катеря, вариатора почва да изхвърля ролките и ако не отпусна газта скутера почва да гасне и така с все по-малко газ продължавам да катеря (или пълзя). Налага ми се да отбивам докато катеря иначе правя колона от коли зад мен. Тази загуба на мощност и гаснене на какво може да се дължи? Имам съмнения за смукача който е автоматичен. Той какво точно прави, ограничава въздуха към карбуратора докато загрее ли? По някой път незнайно защо скутера почва да глъхне от нищото и забелязах че като му огранича въздуха започва да работи по-нормално, а самото ограничаване е тиксо на входа на въздуховода.
Иначе с изключение на тоя стръмен баир който ми се налага да катеря всеки ден, скутера върви доста добре с новата пружина при всички други условия.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни