Здравейте, колеги.
Наскоро ми се скъса веригата и се наложи да отворя двигателя и да я сменя. Отворих го, смених я, гледах как точно става в you tube. Дотук всичко наред, запалих го, работеше нормално, карах го, но ми правеше впечатление че веригата много трака и кобилиците отпред бяха сухи. Реших да отворя двигателя отново и видях, че няма никакво масло по главата. Въпроса ми е как точно се качва маслото до главата, къде може да съм сбъркал (понеже никъде не намерих гарнитури за двигателя, си изрязах сам от клингерит). GY6 125 4T
3
Проблем с качването на масло
georgi31
, юли 29 2022 16:36
#1
29 юли 2022 - 16:36
#2
29 юли 2022 - 20:23
Тоя двигател като го гледам може и да няма маслена помпа. Виждам че лагерите на разпределителния вал са съчмени. На такива лагери не им трябва много. Маслена мъгла им стига. Ако липсваше мазане едва ли щеше да мине и 20 км. По принцип масло в главата се качва покрай някой от болтовете и. ? си личи- отворът покрай него е по-различен. Може на тоя мотор просто веригата да качва мъгла от картера и на такива лагери това е достатъчно....
#3
29 юли 2022 - 20:28
Всъщност видях че има маслена помпа. Но няма гаранция че има канал до главата.
#4
30 юли 2022 - 08:35
Купи си оригинални гарнитури!!!
Запушил си магистрала с ръчно направените.
Няма такова нещо като “мъгла”, а лагерът откъм веригата се разбива много лесно.
Запушил си магистрала с ръчно направените.
Няма такова нещо като “мъгла”, а лагерът откъм веригата се разбива много лесно.
#5
28 август 2022 - 10:33
На цилиндара има един отвор който ляга върху друг който е на блока . Най вероятно с твойта гарнитура си го запушил. Той подава масло от едната шпилка горе в главата. Прав е Гошко2 грешката е твоя.Послушай съветът му.