6
#1
29 март 2014 - 16:41
Марка - Honda
Модел - SH 150 Fuel Injection
Година - 2006
Кубатура - 150сс
Вид двигател - 4 тактов
Охлаждане - Водно
?зползван бензин - А95-100
Цвят -Син
Пробег :17 724км
Здравейте от седмица съм собственик на Хонда Sh150i , закупена от Мото Мода -Дупница ( много съм доволен от Продавача )
Обслужихме моторчето масло филтри свещи , жило за скоростомера и малко естетика . Надявам се тази седмица да мина през Кат .
Модел - SH 150 Fuel Injection
Година - 2006
Кубатура - 150сс
Вид двигател - 4 тактов
Охлаждане - Водно
?зползван бензин - А95-100
Цвят -Син
Пробег :17 724км
Здравейте от седмица съм собственик на Хонда Sh150i , закупена от Мото Мода -Дупница ( много съм доволен от Продавача )
Обслужихме моторчето масло филтри свещи , жило за скоростомера и малко естетика . Надявам се тази седмица да мина през Кат .
#3
29 март 2014 - 16:44
Благодаря ,умрях от яд че не можах да мина през кат вчера , но здраве да е
#4
29 март 2014 - 16:47
Ето малко снимки
#5
29 март 2014 - 19:45
Честито! Моя е същия цвят.
Мятай една слюда + куфар и си ти. Мойта дойде, но още не съм я сложил. Пердаша си със спуканата. Слюдата на тоя скутер е уникална - покрива те целия и вятъра изобщо не те ебава. Возиш си се като пич. Понякога дори забравям, че карам мотор. Зимата в студа пък е незаменима - спира ледения въздушен поток, а в дъжд те пази от пръските. От друга страна и скутера изглежда по-добре. ?ма по-завършен вид със слюда и куфар, поне според мен. На мен само едно наметало за крака ми липсва за хладното време.
? аз съм сложил такива 'диоди на габаритите + една едностранна плочка на номера. По-натам може и някой ксенон с топъл цвят (около 3К).
Тоя тунинг на задните светлини, защо? Не влошава ли обозначаването на мотора на пътя?
Мятай една слюда + куфар и си ти. Мойта дойде, но още не съм я сложил. Пердаша си със спуканата. Слюдата на тоя скутер е уникална - покрива те целия и вятъра изобщо не те ебава. Возиш си се като пич. Понякога дори забравям, че карам мотор. Зимата в студа пък е незаменима - спира ледения въздушен поток, а в дъжд те пази от пръските. От друга страна и скутера изглежда по-добре. ?ма по-завършен вид със слюда и куфар, поне според мен. На мен само едно наметало за крака ми липсва за хладното време.
? аз съм сложил такива 'диоди на габаритите + една едностранна плочка на номера. По-натам може и някой ксенон с топъл цвят (около 3К).
Тоя тунинг на задните светлини, защо? Не влошава ли обозначаването на мотора на пътя?
#6
31 март 2014 - 21:30
Слюда има ,но съм я свалил да я полирам (че ми жълтее) Не е като твоята от по грозните е . Определено помага в хладното време . Куфара трябва да дойде с следващата доставка на мотори. Тунинга на светлините е много лек и не нарушава светлопропоскливостта на стъклото .
Може ли да те помоля да ми снимаш стойката прибрана и пусната и тампончето на нея . Моята дрънчи на деравности и ме вбесява ,нямаше и тампончето сложих едно и е по добре , но на определини моменти пак придрънква и е много дразнещо.
Може ли да те помоля да ми снимаш стойката прибрана и пусната и тампончето на нея . Моята дрънчи на деравности и ме вбесява ,нямаше и тампончето сложих едно и е по добре , но на определини моменти пак придрънква и е много дразнещо.
#8
02 април 2014 - 21:26
???? Защо съм решил че има тампон ня дясната част , и сложих един , мислех че тя дрънчи ,но днес го карах и я натиснах в движение леко и не е тя нещо друго придрънква , Едното дрънчене което открих в началото беше на калника който е над гумата беше ми разхлабено болчето откъм въздушния филтър -виж при теб как е . Каква скорост развиваш с него ?
#9
02 април 2014 - 21:48
За момента на повече от 100 не съм го надувал. Пък и тая слюда принципно я дават да се кара до 100, после може и да се скине от въздушното съпротивление - големичка си е и донякъде го спъва, но пък плюсовете са повече.
Не е от калника, махал съм го доста пъти. Май се получава над 60. Не е кой знае какво, но то ще си покаже рано или късно от къде е. Май само ролките не съм прегледал как са. А и спирачна течност.
Не е от калника, махал съм го доста пъти. Май се получава над 60. Не е кой знае какво, но то ще си покаже рано или късно от къде е. Май само ролките не съм прегледал как са. А и спирачна течност.
#10
07 април 2014 - 20:24
Вече с из републиканската пътна мрежа
Слюдата е полирана и освежена
Пристигна и една част за подмяна
Слюдата е полирана и освежена
Пристигна и една част за подмяна
#12
20 април 2014 - 18:56
Вече с повече ОБЕМ ;-)
Старата ръчка беше леко крива и затова я смених с нова , за разхода не знам още не съм зареждал ,напълних го и съм изминал 120-130км
?нтересно ми е в последно време с 2 души и когато дам газ до край и се чува едно дрънчане -което не ми харесва
Старата ръчка беше леко крива и затова я смених с нова , за разхода не знам още не съм зареждал ,напълних го и съм изминал 120-130км
?нтересно ми е в последно време с 2 души и когато дам газ до край и се чува едно дрънчане -което не ми харесва
#13
25 април 2014 - 22:00
Най накрая дойде и дълго чаканата емблемка
#14
27 април 2014 - 08:43
Дам, емблемите са важни. При тая марка си струва да се инвестира и в тях.
Куфара ако е оригиналния на Honda, има ли лампи в стопа или е само светлоотазител?
Така е най-гот - с куфар и слюда, мотора е завършен. Обаче с идването на жегата установявам друго нещо - почвам да се пота сериозно и ще се наложи за летния сезон да я сваля, да се охлаждам повече.
Куфара ако е оригиналния на Honda, има ли лампи в стопа или е само светлоотазител?
Така е най-гот - с куфар и слюда, мотора е завършен. Обаче с идването на жегата установявам друго нещо - почвам да се пота сериозно и ще се наложи за летния сезон да я сваля, да се охлаждам повече.
#15
30 април 2014 - 06:40
Емблемката е много важна чаках я 2 седмици с нетърпение , доста от машинките я нямат явно пада с времето , Засега стопа на куфара не свети , но скоро ще светне -много съм доволен от оригиналния куфар. Мен лично слюдата много ме дразни и не ми харесва естетически и нямам търпение да я сваля ,обаче помага много
#17
07 май 2014 - 19:16
Може и да има не съм гледал за това на този етап , колегата взима за трансалпа един кит който е за тази работа и е с бърза букса която позволява лесно да се сваля и слага куфара
#18
14 май 2014 - 23:40
Отдолу под ценралната стойка трябва да има един гумен тампон-правилно се е ориентирал колегата,че от него придрънква.
Друг вариант е АУСПУХА, откъдето предрънква и моя @ 150.
Няколко пъти съм го отварял моя и е заварен,но след няколко месеца пак започва да дрънка -това е една стойка,на която е хванат каталика.Явно с годините,от вибрациите и температурата заварката се къса.
моя скутер е вече на 48 000 км..............корави машини
Друг вариант е АУСПУХА, откъдето предрънква и моя @ 150.
Няколко пъти съм го отварял моя и е заварен,но след няколко месеца пак започва да дрънка -това е една стойка,на която е хванат каталика.Явно с годините,от вибрациите и температурата заварката се къса.
моя скутер е вече на 48 000 км..............корави машини
#19
26 май 2014 - 18:33
18 372км Смяна ремък ролки и съединител.
Старите ролки баха квадратни
Новите ролки Rms -22лв
Новия Ремък Gates -78лв
Съединител NewFren -77лв
Стария е тотал щета
Старите ролки баха квадратни
Новите ролки Rms -22лв
Новия Ремък Gates -78лв
Съединител NewFren -77лв
Стария е тотал щета
#20
26 май 2014 - 18:39
Малко снимки от ремонта