96
#441
13 май 2016 - 08:40
Здравейте колеги,
Да попитам някой демонтирл ли е стартера, и знае ли къде се намира., лесноли се смъква.
Понякга като натисна сартера не завърта а се чува цъкане на реле. Разклащам малко мотора след което пали. ?скам да проверя четкие дали са добре.
Да попитам някой демонтирл ли е стартера, и знае ли къде се намира., лесноли се смъква.
Понякга като натисна сартера не завърта а се чува цъкане на реле. Разклащам малко мотора след което пали. ?скам да проверя четкие дали са добре.
#442
13 май 2016 - 17:41
Хванат е с два болта отзад а отпред влиза в корпуса и е на о пръстен.Махаш двата болта и дърпаш.Лесен е за сваляне/
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#443
14 май 2016 - 10:51
Да намерих, го Лесно се сваля но за да стигна до него трябваше да махна коша под седалката и филтърната кутия преди дроселите. В противен слючай няма от къде да се бтъкне да се развият двата болта.
Оказа се че четките са износени до краен предел.
Оказа се че четките са износени до краен предел.
#444
30 май 2016 - 10:08
Привет,
Някой играл ли се е с подобряване на окачването (освен стандартните настройки от 1 до 5 на задни амортисьори) на SW-T400/600?
Говори се за заместващи пружини - hyperpro и пр. Доста е твърдо окачването за БГ пътищата и на моменти ми идва в повече. Мисля, че и управлението би могло да се подобри в известна степен. Поне такова ми е усещането.
?деи?
Някой играл ли се е с подобряване на окачването (освен стандартните настройки от 1 до 5 на задни амортисьори) на SW-T400/600?
Говори се за заместващи пружини - hyperpro и пр. Доста е твърдо окачването за БГ пътищата и на моменти ми идва в повече. Мисля, че и управлението би могло да се подобри в известна степен. Поне такова ми е усещането.
?деи?
#445
30 май 2016 - 10:14
Прогресивните пружини, както и други опити да се повлияе на комфорта, са обсъждани по-назад в темата. Аз си поиграх, предницата стана по-твърда и в момента чувствам мотора по-добре. Но не очаквай чудеса - все пак Силвъра си е диванче на колелца
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#446
04 юни 2016 - 22:06
Здравейте!Кажете каква е разликата между J.Costa EVO 2 и ЕVO 3?Освен цената разбира се...
#448
05 юни 2016 - 05:38
Мерси!
#449
06 юни 2016 - 11:18
Здравейте!Кажете номера на лагера/или размери/дето е в пластмасовия капак на съединителя.
#450
06 юни 2016 - 13:29
Пластмасовия капак е декоративен.Там лагер няма.Лагер има в алуминиевия капак под него.По спомени ти го пиша беше 6008
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#451
07 юни 2016 - 00:04
Благодаря!
#452
18 юни 2016 - 23:20
Здравейте, предстои ми малка обиколка из Европа със Силвъра и имам нужда от малко помощ относно метода за смяната на едни лагери. Става въпрос за лагера , който се намира във външния край на задния вариатор (този който е с пружината), както и вътрешния , който пък е иглен. Единия от тях(подозирам външния) стърже неприятно . Ясно ми е , че те работят само когато съединителя не е зацепен и двигателя работи, но ме дразнят и искам да ги сменя. До колкото виждам, има някаква вътрешна зегерка, която няма с какво да се бръкне за да се разтвори, а също така има и едни пъпки, които биха възпрепятствали избиването на лагера. Прилагам снимки в случай, че от обяснението не се разбера за какво става въпрос.
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#453
19 юни 2016 - 06:55
Трябва да разглобиш торка.Там където стои прожината това е втулка.Дърпаш силно нагоре и я вадиш.?ма два опръстена под нея които може и да скъсаш при ваденето.Вадиш бутчетата мойто държат двете шайби и тотка е на две.Ваденето на лагерите става само от към игления.Пази го има го само в хо.да и е 50 лв две седмици чакане.После дали с дълги зегврклещи или с две отверки ще махнеш зегерката няма значение.? тогава вадиш предния лагер.От къде си мога да ти окажа малко съдействие.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#454
19 юни 2016 - 21:55
Благодаря за указанията. При предишната разглобка стигнах до пружината с пластмасовата втулка и се отказах, но сега продължих според напътствията. Това е металната втулка под пружината Вади се с отверка и почукване в долния край
Зегерката на външния лагер е на много неудобно място. За нея си приспособявах инструмент, но в крайна сметка извадих лагерите. Този, външния, е с номер 6003, а другия се вижда от снимката и действително го няма из магазинната мрежа.
20160619_192817_resized.jpg 30,12kb 13
20160619_195516_resized.jpg 24,34kb 15
Преди сглабянето всички части се почиствах, като при малките пинчета аз сложих малко грес.
20160619_192735_resized.jpg 29,79kb 12
20160619_194420_resized.jpg 34,67kb 12
20160619_194243_resized.jpg 21,57kb 11
Пазете си старото лагерче до края на ремонта, тъй като с него най-лесно се набиват двете други !
Зегерката на външния лагер е на много неудобно място. За нея си приспособявах инструмент, но в крайна сметка извадих лагерите. Този, външния, е с номер 6003, а другия се вижда от снимката и действително го няма из магазинната мрежа.
20160619_192817_resized.jpg 30,12kb 13
20160619_195516_resized.jpg 24,34kb 15
Преди сглабянето всички части се почиствах, като при малките пинчета аз сложих малко грес.
20160619_192735_resized.jpg 29,79kb 12
20160619_194420_resized.jpg 34,67kb 12
20160619_194243_resized.jpg 21,57kb 11
Пазете си старото лагерче до края на ремонта, тъй като с него най-лесно се набиват двете други !
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#455
22 юни 2016 - 13:45
Здравейте,колеги!Дойде време да сменим феродо на съединител на приятел на Силвър 600.Кажете къде?От малък град сме и при нас няма кой!Ще престържем накопаното на камбаната/има,не е като да няма/и ще я изпратим заедно със съединителя.Само дайте препоръка и ориентировъчна цена!Благодаря предварително!
#456
24 юни 2016 - 15:50
При мен се появи много досаден проблем. Фара отказа да се включва. Първоначално ту включваше, ту не. В последствие спря съвсем. Както късия, така и дългия. Крушките са ОК, като дам премигване светват и къси и дълги, но докато мотора работи светят само габаритите. Къде да търся проблема ?
p.s. Феродо налепих в Перник, излиза около 25 лева, но не съм особено доволен от резултата. Доста често събира прахоляк вътре и скутера започва да стартира с леки вибрации. Възможно е да е така и заради недобрата контактна площ в началото, но имай предвид , че поне един сезон докато олегне феродото може да ти е така
p.s. Феродо налепих в Перник, излиза около 25 лева, но не съм особено доволен от резултата. Доста често събира прахоляк вътре и скутера започва да стартира с леки вибрации. Възможно е да е така и заради недобрата контактна площ в началото, но имай предвид , че поне един сезон докато олегне феродото може да ти е така
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#457
24 юни 2016 - 16:04
ОК!Мерси!
#458
24 юни 2016 - 18:16
Мисля, че релетата са от лявата страна на мотора. Сваля се стапенката за вторият човек и страничния спойлер, по спомени 1-вото от 3-те релета е за фара.
Мисля, че релетата са от лявата страна на мотора. Сваля се стапенката за вторият човек и страничния спойлер, по спомени 1-вото от 3-те релета е за фара
#459
24 юни 2016 - 21:36
Ядовете според мен идват от копчето за включване.Разглоби го и почисти хубаво.Стандартната смазка вътре става като дъвка с времето и пластините спират да контактуват.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#460
24 юни 2016 - 21:57
Фара на Силвъра явно минава през бутона на стартера, за да може докато въртиш фара да не работи. Поразрових се из silverwing.org за възможните причини и се оказа, че тази е първата и най-безобидната. Започнах от нея - отворих копчето и го пръснах с контактен спрей. Всичко си дойде на мястото и фара вече работи както трябва. Много лесно отстранима повреда, но същевременно много неприятна ако се случи на път, тъй като на последно място бих се сетил точно за този бутон като виновник.
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300