138
#3461
21 март 2019 - 14:36
Обясни ги добре нещата. Благодаря ти! Относно спора, знаеш, че в спора се ражда истината. Мога да твърдя, че съм изчел 70-80% от форума, както и мото форума. При това съм тук от години. Никога не е ставало въпрос за източване на поплавъковите камери на карбураторите. Реално и аз ще пробвам догодина. Т-макса ми е първият мотор със затруднено пролетно палене, а съм имал 4 карбураторни досега. Чета немският, руският и украинският Т-макс форум в които пак не съм виждал решение.
Нищо, важното е, че има съществуваща опция.
Нищо, важното е, че има съществуваща опция.
#3462
21 март 2019 - 16:38
Догодина си чакам лимонадата!
Знам, че е трудно за вярване след всичкия зор, но... това е решението на "проблема".
Знам, че е трудно за вярване след всичкия зор, но... това е решението на "проблема".
#3463
22 март 2019 - 09:22
Аз за тва карбуратор да не видя, моя седя 3 месеца от ноември до март и с чукването запали сякаш вчера е пален. ?наче с Жорко си си вкарал майстора в къщата, ще те убори по всеки един параграф, често е прав, друг път много прав, рядко е крив, е има си и кусури, не обича да не е прав, ама слушай ко ти приказва, догодина ще се увериш за това с точенето на бензина, чак се учудвам как човек собственик на карбураторни машини не го знае Моето първо кимко също имаше такова маркучле и преди сън го точех, после не е имал проблем с паленето като му се ливне пресния бензин в камерата. Обаче пък не се бях сещал че тва маркучле обърнато на горе може да покаже грубо нивото в камерата
#3464
22 март 2019 - 09:37
......... Обаче пък не се бях сещал че тва маркучле обърнато на горе може да покаже грубо нивото в камерата
#3465
22 март 2019 - 09:57
Не знаех че е толкова точно, не съм се занимавал много с карбуратори по моторите, едно време при колите съм си играл но сега упорито ги избягвам, ако даден модел има и инжекцион в по новите години гледам да се докопам до него Верно и инежкцията носи някои рискове но докато е в ред винаги всичко е едно и също при нея, палене, празен ход ускорение разход.
#3466
22 март 2019 - 10:00
Наведени никога не ги слагат!
Може да са под ъгъл спрямо смукателния отвор, но поплавковата камера винаги е хоризонтална. Освен ако някой пишман-майстор не се е оакал.
?ма и още нещо. Нивото не е от значение за правилната работа на еджектора, освен ако не е извън безумни граници.
Под безумни граници се има предвид под достатъчния запас на дебита или над нивото на нормално климбарене (да почне са тече при каране под наклон).
Нивото се прави в завода и НЕ СЕ П?ПА!
Пипнеш ли... купувай нов поплавък.
Сега за тези, дето ще скочат - взимате един пулверизатор и мерите дебит на потока при промяна на нивото. ?зненадка... дебитът НЕ се променя...
Що го знам ли..? Ам щото през кунките ми ежедневно минават толкос еджектора, колкото някои не са виждали и на картинка...
Речник:
Еджектор = тръба на Вентури
Еджектор + течен флуид (или прах) на смукалото = пулверизатор (liquid jet ejector)
Пулверизатор = карбуратор.
Може да са под ъгъл спрямо смукателния отвор, но поплавковата камера винаги е хоризонтална. Освен ако някой пишман-майстор не се е оакал.
?ма и още нещо. Нивото не е от значение за правилната работа на еджектора, освен ако не е извън безумни граници.
Под безумни граници се има предвид под достатъчния запас на дебита или над нивото на нормално климбарене (да почне са тече при каране под наклон).
Нивото се прави в завода и НЕ СЕ П?ПА!
Пипнеш ли... купувай нов поплавък.
Сега за тези, дето ще скочат - взимате един пулверизатор и мерите дебит на потока при промяна на нивото. ?зненадка... дебитът НЕ се променя...
Що го знам ли..? Ам щото през кунките ми ежедневно минават толкос еджектора, колкото някои не са виждали и на картинка...
Речник:
Еджектор = тръба на Вентури
Еджектор + течен флуид (или прах) на смукалото = пулверизатор (liquid jet ejector)
Пулверизатор = карбуратор.
#3467
11 май 2019 - 16:48
Здравейте група ! От вчера съм собственик на т макс 2009 , но е американски , искам да си сменя мигачите с европейски , става ли ? Моля някой за съвет !
#3468
11 май 2019 - 20:02
Ти ли грабна оня американец със стърчащите мигачи
#3469
12 май 2019 - 17:55
Да може без проблем.
#3470
17 май 2019 - 17:57
?ма ли някъде сервизно ръководство за 500 карбуратор? От 2001-2003. От 2004 ли започва инжекциона? В сайта на Yamaha вече няма.
#3471
18 май 2019 - 21:24
Дай мейл и ще ти пратя.
#3472
03 юни 2019 - 13:51
?зпрати и на мен????
teka_poleka@abv.bg
teka_poleka@abv.bg
#3473
17 юни 2019 - 21:57
Привет,искам да попитам на т-макс 500i 2007 ,дали освен релето за помпата има някъде бушон за нея?Нямам проблем просто искам да прекъсна умишлено тока до помпата ,и ще ми е най-лесно през бушон.
#3474
19 юни 2019 - 19:06
Можеш да откачиш буксата,вместо да търсиш бушон.
#3475
24 юни 2019 - 20:15
?ли буксата на 'пачият' крак
#3478
17 юли 2019 - 12:55
Надявах се на нещо БГ, пък ако ще и втора ръка да е.
#3479
22 юли 2019 - 08:26
Момчета, вие сигурно сте из фейсбук групите ама и тука да кажа - Продавам си скутера
https://www.mobile.b...563690310752178
https://www.mobile.b...563690310752178
#3480
23 юли 2019 - 14:33
Здравейте, пресъединявам се в групата. Закупих си Тмакс 500 2002г. Та по този случай, днес ми направи проблем с паленето, обикновенно при даване на контакт чувам помпата за гориво, а днес при опит за палене не се чуваше съответно и върти без да запали. Освен възможността да е изгоряла нещо друго да проверя преди да я сваля ?
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 Aerox, Yamaha, 70cc, Не пали |
|
|