96
#761
20 май 2018 - 21:47
Ето!Чудесно!Таман ще има от де да купуваме и получаваме инфо...Мен лично ме интересува има ли по-леки от 16,5гр 16мм"пишки"пулове или там както се наричат за j costa?Какъв ще е ефекта от по-леките или по-тежките?Те такива неща...
#762
28 май 2018 - 13:23
От 24 май и аз съм със sw 400 /2008 г. След като го обслужа и сложа нова предна гума ще постна и снимки,благодаря на колегата Тодоров за подробната информация относно всичко за тези машини.
#763
08 юни 2018 - 10:15
Първите ми впечатления от Хондата са много добри,в сравнение с x9/ 200 направо лети.Вчера ми се наложи да мина 110км градско в София и нямам думи ,маневрена пъргава,икономична 4.6 . Обслужване да не повярва човек но италианеца е сложил нов ремък, съединител,накладки,смених маслото ,предни лагери,предна гума bridgstoune,и това е.Много съм доволен ,ако някой от вас може да ми каже човек или сервиз където да ми полират слюдата и какви по силни крушки да сложа на фара,че свети слабо ще бъда благодарен,мерси за вниманието!
#764
08 юни 2018 - 10:53
Сетих се и още нещо за което да питам и на което не намерих отговор във форума,не се ли обслужва самият двигател т.е.ангренаж,ролки и такива неща, мерси!
#765
08 юни 2018 - 16:25
Нямаш агренаж с верига си, ролките се преглеждат имат си допуск на износване не трябва да имат ръбове. Но ако всичко ти е наред т.е. имаш потегляне без удари и шумове нищо не пипай. Честито и безаварийни километри. По двигателя се сменя само маслото същото се отнася и за редуктора и там имаш масло.
#766
08 юни 2018 - 18:10
По въпроса за ролките- понякога ми потегля с удари и винаги съм си го обяснявал с феродото на съединителя. Възможно ли е да е и от ролките и ако да, от къде и какви да взема ?
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#767
09 юни 2018 - 11:16
Не е от ролките, съединител /виж състояние на феродото и пружините/ или торк /разбити канали/.Но само след като се свали всичко може да се каже. Но щом е само от време на време не го пипай мотора.
#768
10 юни 2018 - 06:27
Ясно. Като сменях феродо, ми го направиха малко по- дебело. Мисля, че това е причината...
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#769
10 юни 2018 - 07:21
А престъргва/стругова/ли камбаната?В началото на темата Тодоров обяснява,какво и как се случва с нея...?нак,ако е от дебелината на феродото ще е така докато улегне,придобие форма.? при мен беше така.Дори ми се струва,че оригиналните накладки са малко по-тънки от единия край за да зацепват на по-голяма повърхност,което няма как да се случи при лепено феродо...?ли е голяма играчка да се направи...Това според мен!
#770
10 юни 2018 - 07:47
Престъргвах, но различната дебелина на оригиналните е факт и налепяните не могат да постигнат такова равномерно прилепване. А напасването е адски бавно, пък и отделяния прах , който се събира отвътре на камбаната, също пречи
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#771
11 юни 2018 - 14:36
Отново за полиране на слюда,някой човек или сервиз?Мерси.
#773
15 юни 2018 - 22:52
Здравейте колеги ! от скоро съм собствеик на силвър 2008 и имам следния проблем : нерегулярно и независимо от условията студен топъл дупки неравности спира да работят оборотомера и километража (часовниците) както и не показва на колко км е мотора. трип А и Б показват, но километрите все едно са метри. Някой имал ли е същия проблем ако може да сподели мнение или някой запознат да ми даде насока поне от къде евентуално може да е. досега правих стартер и сменях обичайните консумативи и разбрах че предни и задни накладки са различни та останалото не ми е познато. моля за съвет благодаря.
#774
16 юни 2018 - 04:29
Провери си бушони те които са под седалката.Откачаш акомулатора.после вадиш бушони те един по един като ги оглеждаш за корозия и хлабава връска и ако са наред ги връщаш.Ако не се оправи проблема другата възможна причина може да е в букса та на таблото и се налага да разглобяваш.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#775
17 юни 2018 - 19:04
Провери си бушони те които са под седалката.Откачаш акомулатора.после вадиш бушони те един по един като ги оглеждаш за корозия и хлабава връска и ако са наред ги връщаш.Ако не се оправи проблема другата възможна причина може да е в букса та на таблото и се налага да разглобяваш.
първо гледах бушоните наред са
после гледах и буксата маха се само предната пластмаса която е върху слюдата (4 болчета ) напръсках сложих я пак няма промяна прави си го когато иска 2 дни е ок на третия спира е различно е де но се чудя дали да не е някой кабел от датчика който брои но нз къде точно се намира търся из мануалите но странна работа просто
#776
17 юни 2018 - 21:43
Щом спира километража и оборотомера не е датчик.Няма как да отказват и двата едновременно.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#777
18 юни 2018 - 08:10
Щом спира километража и оборотомера не е датчик.Няма как да отказват и двата едновременно.
а идея за линията кабели от датчика до таблото ?) търся в оригиналната книжка има wireing diagram но ги няма описани по цвят поне да проверя някъде къде няма връзка ама снопа е голям трудна работа
благодаря за съдействието продължавам борбата
#778
19 юни 2018 - 16:17
Здравейте,
Понеже пак реших да пообиколя Европа със Силвъра, отворих да инспектирам ремък/вариатор/ролки/съединител.
Нищо нередно не открих с изключение на лек теч от семеринга на коляновия вал, намиращ се точно зад вариатора, който е със странен размер 39.8х64х7 . Проблема ми е , че не мога да стигна до него. Шестте шестограма, които се развиват, са за планката, крепяща големия лагер за капака. Но самата планка не излиза навън с дърпане, а е много трудно да бъде подхваната равномерно. Дайте идея с какво да махна въпросната плнка, а и от къде да поръчам семеринга. Мерси !
Понеже пак реших да пообиколя Европа със Силвъра, отворих да инспектирам ремък/вариатор/ролки/съединител.
Нищо нередно не открих с изключение на лек теч от семеринга на коляновия вал, намиращ се точно зад вариатора, който е със странен размер 39.8х64х7 . Проблема ми е , че не мога да стигна до него. Шестте шестограма, които се развиват, са за планката, крепяща големия лагер за капака. Но самата планка не излиза навън с дърпане, а е много трудно да бъде подхваната равномерно. Дайте идея с какво да махна въпросната плнка, а и от къде да поръчам семеринга. Мерси !
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#779
19 юни 2018 - 16:37
Маха се целия носач. Довечера ако намеря снимки ще ги кача. Семеринг намери ли същия размер? По спомени аз не успях и го поръчах от хонда. Доиде за 2 седмици.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#780
19 юни 2018 - 17:13
Маха се целия носач. Довечера ако намеря снимки ще ги кача. Семеринг намери ли същия размер? По спомени аз не успях и го поръчах от хонда. Доиде за 2 седмици.
Благодаря за бързия отговор. Поръчах от Варна, в четвъртък е при мен. Попрочетох и аз току-що в разни руски форуми, че без махане на носача няма да мина. Но така или иначе ще сменям задна гума, ще му отделя явно още един ден в разглобки и сглобки.
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300