•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Kymco Downtown 300


#1 Slavi9410203808

Slavi9410203808

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1
  • Скутер:Kymco Downtown 300

18 май 2021 - 09:37

Здравейте колеги нов съм във форума от скоро съм собственик на Kymco Downtown 300i 2009 г скоро му сложих вариатор malossi multivar 2000 сега чакам и съединител малоси та въпроса ми е е от както сложих вариатора набира в високи обороти към 8000 дали е проблем за двигатела и дали някой знае как може да се свалят малко тези обороти карам с 18 г ролки малоси идеята е да остане същото набиране но да понамаля малко оборотите ако има как благодаря предварително

scooterhouse.net

#2 anto1R

anto1R

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 910
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

30 май 2021 - 14:32

По-тежки ролки и ще паднат оборотите

#3 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

31 май 2021 - 22:57

 

По-тежки ролки и ще паднат оборотите

Не вкарвай човека в приключения, на макситата CVT кутиите не се отварят като на миксер...
Вариатора е "5114730" върви в комплект с пружина за торка "2914712.W0" идва с два комплекта ролки "66 9917.E0 6 HTRoll ? 23x18 gr.15" за 200cc и "66 9917.M0 6 HTRoll ? 23x18 gr.18" за 300/350cc. Ако е качено всичко спрямо указанията на производителя обикновено ефекта е задоволителен, стига всичко друго да е наред, ремък, съединител, камбана.

Нормално е да ускорява във високите обороти, вече всичко в кутията е различно, но е трябвало да се засече преди, за да може да се вадят изводи след. Така има база за сравнение, иначе лесно може да се убие с други ролки но въпроса е дали с тях ще е по-добре. Компанията производител не е случайна, щом са окомплектовали така е имало защо, с малки разлики в грамажа ще даде различни резултати, но няма да са съществени в оборотите, а за да смъкнат драстично оборотите разликите ще са големи съответно и ускорението. При CVT кутиите винаги едното е за сметка на другото...