7
#1
08 юли 2020 - 09:21
Колебая се при покупка на нов скутер. гледам, че всички вече произвеждат и 2т и 4т модели. Става дума за машинка след 2010г.
#2
08 юли 2020 - 10:27
? двата си имат предимства, зависи какво търсиш 4Т, по-дълъг живот на ДВГ сравнение с 2Т, също така по-нисък разход на гориво при 4Т, но 2Т е доста по жив като усещане, върви повече от 4Т.
#3
14 юли 2020 - 21:12
Аз бих заложил на 4т, колегата по-горе е описал част от предимствата, които не са никак за подценяване. За мен 2т е по-ориентиран към тунинг, а и хлапетата ги предпочитат. Тук вече е важно да прецениш за какво ще ти е нужен, успех в избора.
#4
15 юли 2020 - 14:35
3T
#5
15 юли 2020 - 19:03
Ако ти се кара спокоен мотор и да е имономичен 4 такта
#6
15 юли 2020 - 23:20
Колегите много точно са ти описали предимствата и недостатъците. Наистина както казва valentino, най-важно е да си дадеш сметка за какво ти трябва скутера и от там да започнеш да търсиш скутер. Аз бих ти препоръчал да не те мързи а да отидеш да си изкараш една книжка която да ти даде възможност да караш и по-голяма кубатура и да си вземеш нещо от сорта на 125 - 150 к.с. 4 такта и така ще получиш нещо което със сигурност ще ти влезе в употреба и ще ти доставя удоволствие, защото ще има и мощност и ще бъде надеждно от към двигател и е перфектно като съотношение. А и да ти призная цените са горе долу еднакви така че единствено ще похарчиш малко пари повече за курса и документа, но ще спечелиш доста повече и за дълъг период от време. Все пак всеки си знае и решава сам.
#7
17 юли 2020 - 01:03
Мда, 125 кубика, 4 такта е идеален. Върви прилично с 1 или 2-ма без значение. Здрав, за 10 години никакви проблеми.
#8
17 юли 2020 - 16:39
Въпреки че Мечо Пух е казъл : Колкото повече, толкова повече
? това се отнася за всяко едно превозно средство и винаги е така. Не че ще му ползваш капацитета напълно , но винаги е гот да имаш няколко кончета отгоре!
Само се майтапя!
? това се отнася за всяко едно превозно средство и винаги е така. Не че ще му ползваш капацитета напълно , но винаги е гот да имаш няколко кончета отгоре!
Само се майтапя!
#9
21 юли 2020 - 12:11
Чудя се откъде ли идват заблуди, че 2Т е по-жив или повече става за тюнинг....
2Т никога няма да стигне 4Т нито по мощност, нито по разход, по нищо. По природата си не може.
Единствен недостатък на 4Т спрямо 2Т е наличие на клапани и съответно нужда да бъдат обслужвани от време на време. Съответно 2Т повече носи на немърливо отношение.
?наче тук закона е добър: купуваш китайско 4Т 50cc (серия двигатели 1р139fmb), регистрираш като мотопед до 50сс. След това срещу 100лв му вдигаш сс-та (поне 72сс - 5к.с. ?наче до 125сс става). ? никой не те търси за нищо...
PS: по-скоро мисли дали да е със скорости или с вариатор. С вариатор е мързеливо, но не ефикасно. Със скорости ще сложиш в малкия си джоб всеки вариатор, но изисква умения и навици.
2Т никога няма да стигне 4Т нито по мощност, нито по разход, по нищо. По природата си не може.
Единствен недостатък на 4Т спрямо 2Т е наличие на клапани и съответно нужда да бъдат обслужвани от време на време. Съответно 2Т повече носи на немърливо отношение.
?наче тук закона е добър: купуваш китайско 4Т 50cc (серия двигатели 1р139fmb), регистрираш като мотопед до 50сс. След това срещу 100лв му вдигаш сс-та (поне 72сс - 5к.с. ?наче до 125сс става). ? никой не те търси за нищо...
PS: по-скоро мисли дали да е със скорости или с вариатор. С вариатор е мързеливо, но не ефикасно. Със скорости ще сложиш в малкия си джоб всеки вариатор, но изисква умения и навици.
#10
28 юли 2020 - 18:15
Не вярна информация!
4Т 139qmb 49cc може да му се сложи 52,4 mm цилиндър, който е най-големия вариант за този двигател, точно 89.28cc при ход на буталото 41,4 mm. Там вече може и да достигнеш великите 5/6 коня при разход малко над 3/100. За справка китайският 4Т 157qmj, който е 150cc е около 8 коня по спомени.
Всеизвестният и много предпочитан двигател при младежите minarelli horizontal който е 2т 49cc наскоро бях гледал тестове на тунингован такъв в тубата и резултатите бяха 21hp на 55nM на задната гума, разхода на гориво ще е като на автомобил, което за 4Т агрегат монтиран на техника, която се нарича мотопед е абсолютно невъзможно.
Толкоз относно разликите между мощността на 2Т и 4Т маломерни агрегати при тунинг.
Въпроса е следния, колко време и какъв пробег въпросната тунингована техника ще се движи безпроблемно и колко средства трябва да отделиш за да достигнеш до резултат?
4Т 139qmb 49cc може да му се сложи 52,4 mm цилиндър, който е най-големия вариант за този двигател, точно 89.28cc при ход на буталото 41,4 mm. Там вече може и да достигнеш великите 5/6 коня при разход малко над 3/100. За справка китайският 4Т 157qmj, който е 150cc е около 8 коня по спомени.
Всеизвестният и много предпочитан двигател при младежите minarelli horizontal който е 2т 49cc наскоро бях гледал тестове на тунингован такъв в тубата и резултатите бяха 21hp на 55nM на задната гума, разхода на гориво ще е като на автомобил, което за 4Т агрегат монтиран на техника, която се нарича мотопед е абсолютно невъзможно.
Толкоз относно разликите между мощността на 2Т и 4Т маломерни агрегати при тунинг.
Въпроса е следния, колко време и какъв пробег въпросната тунингована техника ще се движи безпроблемно и колко средства трябва да отделиш за да достигнеш до резултат?
#11
28 юли 2020 - 20:25
Значи, само за тунинг разбирачите може да се сложи и по-голямо бутало на 139qmb над 58мм само трябва да се намери точния цилиндър или да се преправи!Но това го споменавам само за тези, който им е ясно ако искат да правят нещо!
#12
28 юли 2020 - 20:32
Хихи, почна се!
#13
28 юли 2020 - 20:54
?ма тунинг разбирачи, има и хора дето не им се налага да са тунинг разбирачи!
На пазара 2-ра употреба колкото щеш 125cc, 250cc, 300cc, 400cc и т. н. не се занимаваш, като ти умалее не сменяш цилиндъра а мотоциклета!
Обслужваш си ги и си ги поддържаш, нищо повече!
На пазара 2-ра употреба колкото щеш 125cc, 250cc, 300cc, 400cc и т. н. не се занимаваш, като ти умалее не сменяш цилиндъра а мотоциклета!
Обслужваш си ги и си ги поддържаш, нищо повече!
#14
29 юли 2020 - 23:33
Всеки си знае за себе си каво иска!Като те чета,не си у тунинг разбирачите,само се правиш че разбираш!Като ти умалее,взимай 300сс!
#15
30 юли 2020 - 14:03
Аз си купих 2Т Хонда Дио, като, имам и вече на 3 години Кавазаки 125-ца. Хондичката взех да е карам повече от новия скутер. Всеки път когато е подкарам, ми доставя върховно удоволствие и ме кара да се усмихвам. Новият ми 4Т скутер, е супер рафиниран и с нищо особенно не впечатлява. Да, върви, всичко е ново, на няма чара на 2Т моторчето.
#16
30 юли 2020 - 16:55
Всеки си знае за себе си каво иска!Като те чета,не си у тунинг разбирачите,само се правиш че разбираш!Като ти умалее,взимай 300сс!
Мотопед е двуколесно МПС с максимален обем от 49cc и максимална скорост от 45км/ч, аз лично предпочитам 2Т, като усещане са по-живи от 4Т. Всяко МПС може да се тунингова, но за да се достигнат резултати трябва да се вложат не малко средства, да се отдели много време, резултатите няма да са дългосрочни и всеки сам си решава дали това си заслужава!
Относно силовия тунинг ето ти един прост пример, тунинговано BMW Е60 535D е по-бързо от стоково BMW E60 M5. Разликата обаче е, че след тестовете на пистата този с дизеловото е в сервиза а другия на кафето, а и двете са бързи!
#17
30 юли 2020 - 20:14
Едно е да разбираш,друго е да можеш!Бъркаш се постоянно!В бмв форума ли ги четеш тези работи с тунингованото?Не че нещо, но бмв са слабички!Освен ако нямат турбо на скания и да е бензиново!
#18
30 юли 2020 - 20:50
Марката не е от значение, но така е по-удобно, като направиш годините за категория рязко ще ти се смени начина на мислене...
#19
31 юли 2020 - 09:30
Марката не е от значение, но така е по-удобно, като направиш годините за категория рязко ще ти се смени начина на мислене...
С малко туниг и Сузукито може да ти доставя усмивка на лицето!
#20
31 юли 2020 - 13:25
За 50сс е най-добре 2Т 4т са много слаби в този клас ,а и разликата в разхода няма да е голяма.
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Чупи сегменти след смяна YAMAHA NEOS 2003 - след 1000км пробег.13 сеп 2022 ямаха, qmaha, 50cc, сегменти |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
?збор измежду няколко вида 2т масло.14 юли 2021 двутактово масло 2Т, 2т |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Смяна на двигател07 сеп 2017 150, 50, двигател, скутер |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Купувам двигател!25 апр 2017 двигател, тунинг, 150, 125, 250 |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
>> [ продаден ] << Продавам електрически скутер, двигател 500W, батерии само за под 10 КМ пробег.05 авг 2016 скутер, електрически, ток |
|
|