138
#3361
24 април 2018 - 20:22
Не не ми изписва никаква грешка. Ще прегледам как се прави диагностика.
#3362
25 април 2018 - 09:14
А някой да сподели с какъв акумулатор карате Ямаха Т-макс 500, 2003г.
Моя е 8,5 AmH дали е добре да взема по голям -10Amh ?
Моя е 8,5 AmH дали е добре да взема по голям -10Amh ?
#3364
25 април 2018 - 19:51
А в историята кви грешки имаше записани
#3366
29 април 2018 - 14:44
Привет, какъв е разхода с културно каране в града-до 80, 100км/ч. Тези дни засякох разхода и ми показа над 7.5 на 100 км.
Карам го от септември и трудно ми пали след престой. Другото, което се сещам е, че изпушва черно като навия масура. Масло не гори и върви добре. Дайте съвет за добър специалист за София.
Дайте някой, който разбира и е правил карбураторни "мухи".
Поздравии благодаря предварително.
Карам го от септември и трудно ми пали след престой. Другото, което се сещам е, че изпушва черно като навия масура. Масло не гори и върви добре. Дайте съвет за добър специалист за София.
Дайте някой, който разбира и е правил карбураторни "мухи".
Поздравии благодаря предварително.
#3368
01 май 2018 - 06:11
Да това е пояснението .В повечето случай е лоши връзки.Провери си състоянието на буксите от и към генератора и буксата на релето клемите на акумулатора
Поздрави!
Поздрави!
#3370
10 май 2018 - 15:34
Здравейте колеги
моят тмакс 500 2001 има проблем с паленето от както съм го купил. Като постои два дни и няма палене. Напървия ден престой пали веднага но се мъчи да загасне и с леко подаване на газ проблема се решава, но на вторият ден направо му закачм кабелите и въртя така 10ина мин. ?нтересно е че като извадя смукачите и напълно запуша местата им пали веднага. Някой с подобен проблем? ?наче при загрял мотор или при престой 10 20 часа няма проблеми с паленето.
Поздрави!
моят тмакс 500 2001 има проблем с паленето от както съм го купил. Като постои два дни и няма палене. Напървия ден престой пали веднага но се мъчи да загасне и с леко подаване на газ проблема се решава, но на вторият ден направо му закачм кабелите и въртя така 10ина мин. ?нтересно е че като извадя смукачите и напълно запуша местата им пали веднага. Някой с подобен проблем? ?наче при загрял мотор или при престой 10 20 часа няма проблеми с паленето.
Поздрави!
#3371
14 май 2018 - 09:06
Аз страдам от това! Карбураторите са разглобявани, чистени и са сменени маншоните /300лв./ от карбураторите към двг. Старите бяха като на стар циганин петите и дърпаше въздух. След смяната пак трудно пали и това е! Дави се ако не го запаля по определен "вълшебен" начин. Сваляне на свещи, решетки и страшна разправия.Отделно разход 8/100 при спокойно каране и черни пушаци от ауспуха. Давах го на майстор на който много разчитах, но ми каза, че това е вториат Тмакс, който не е успял на направи. ?наче всичко му е наред-клапани, компресия центровка, свещи...всичко! Дайте съвет кой и къде, че проблема си е проблем.
Поздрави.
Поздрави.
#3372
28 май 2018 - 17:00
Абе момчета кажете от къде да намеря спортна слюда за тмакс 2001-2006. По обявите на части винаги са продадени, а нови не намирам от къде. В момента съм с оригинална рязана, но вятъра започна да ми идва в повече и искам от тези късите, изкривени.
#3373
28 май 2018 - 21:40
Мога да ти поръчам,колко си висок,че черните пазят добре до около 185см.
#3374
29 май 2018 - 06:32
185 съм, но при всички случаи това с извивката ще е по добре от сегашното. Остави някакъв телефон да се чуем. Нещо такова търся
#3375
01 юни 2018 - 08:42
Привет, някой има ли на .pdf този сервизен наръчник:
https://www.scribd.c...maha-XP500-TMAX
Менюала е много добър и е най-точният, който съм намирал.
https://www.scribd.c...maha-XP500-TMAX
Менюала е много добър и е най-точният, който съм намирал.
#3376
06 юни 2018 - 10:48
Явно в този раздел на форума си пиша и отговарям само аз. Дано де се чете от някой все пак. Във Фейсбук няма да се "топна", колкото и да искам да съм в час с T-max събитията.
? така: Пиша по повод, че ремонтирах касетата на съединителят и ако някой има подобен проблем мога да помагам. Ремонта ми стъпи около 40-50лв., защото доливах масло и поднових антифриза. Работата е пипкава и отнема немалко време, но може да се обслужи картера и маслената помпа. Отделно се вижда с какво масло е каран мотора по отлагите в картера. Аз бях приятно изненадан, въпреки очакваната мърлящина от жабара бивш собственик. Вътре светеше и нямаше тиняци. Въпреки това изпразних и промих картера. От касетата на съединителя извадих 5-6 парчета феродо. Причината да отида към ремонт, беше, че с двама човека едвам тръгваше. Важно е да се знае, че първо трябва да се види ремъка, защото ако е омаслен от изпускащ семеринг-там е проблема. ?наче работата не е много сложна, но има някои особености. Точи се маслото, антифриза с камък 27 /дълъг/ се развива касетата и се сваля. Мерят се кои дискове са мъртви-под 2.65мм. и се сменят. После оригинални-при мен бяха два диска и по обратният път се сглобява касетата. Резултата е отличен.
Това е с 3-4 изречения.
? така: Пиша по повод, че ремонтирах касетата на съединителят и ако някой има подобен проблем мога да помагам. Ремонта ми стъпи около 40-50лв., защото доливах масло и поднових антифриза. Работата е пипкава и отнема немалко време, но може да се обслужи картера и маслената помпа. Отделно се вижда с какво масло е каран мотора по отлагите в картера. Аз бях приятно изненадан, въпреки очакваната мърлящина от жабара бивш собственик. Вътре светеше и нямаше тиняци. Въпреки това изпразних и промих картера. От касетата на съединителя извадих 5-6 парчета феродо. Причината да отида към ремонт, беше, че с двама човека едвам тръгваше. Важно е да се знае, че първо трябва да се види ремъка, защото ако е омаслен от изпускащ семеринг-там е проблема. ?наче работата не е много сложна, но има някои особености. Точи се маслото, антифриза с камък 27 /дълъг/ се развива касетата и се сваля. Мерят се кои дискове са мъртви-под 2.65мм. и се сменят. После оригинални-при мен бяха два диска и по обратният път се сглобява касетата. Резултата е отличен.
Това е с 3-4 изречения.
#3377
06 юни 2018 - 13:15
Ами четеме Колега,но не сме много тук.Според мен е трябвало да смениш всички дискове на съединитела,не се толко много и толко скъпи.
#3378
11 юни 2018 - 17:33
Някои ако му се пише с няколко изречения да ме осветли къв е принципа на тея скутери, видно ремък имат, ама видно тои не върти дирекно от зад торк като на другите скутери а предава движението от ляво на мотора към нещо си, кво има там не знам, сега чета че имало и касета със съединител, остава да се окаже че е и с верига. Някои ако му е мерак да попише малко в темата с радост ще изчета принципа на работа на тези 500-530сс моторетки
#3379
11 юни 2018 - 22:48
Славе двигатела на Т Мах е много интересен и няма аналог сред скутерите.Да тои е с "касета" съединител в които има феродови и огледални дискове в маслена баня,като при пистовите мотори.Ето ти разрез на двигатела,като се вижда ,че след Торка има "касета" и след това има зъбно колело което предава задвижването на последната предавка.При 500 куб. те имаше нещо като кардан,като вътре имаше още две вериги,а при 530 има само ремък.
Също много интересно е,че се вижда и "третото бутало,което се използва за "балансьор".
Също много интересно е,че се вижда и "третото бутало,което се използва за "балансьор".
#3380
11 юни 2018 - 23:09
А ако някой иска може да си сложи и верига,за мен най добре си е първия вариант,при който нямаш никаква подръжка и изглежда по красиво от ремъка.


РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 Aerox, Yamaha, 70cc, Не пали |
|
|