•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК


#1 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

10 юни 2014 - 09:58

Здравейте колеги :)
Пускам тази тема защото има малко информация за този двигател във форума
?деята на темата е да се дискутират примерни сетъпи на двигателя
Например моето пежо сега е с цилиндър (50cc) conti и генерация на conti карбуратора ми е 16мм dellorto
и се чудя какво да подменям
мотора върви прилично но се усеща че можe и още повече
една от идеите ми е да му сложа 21мм или по-голям карбуратор и като се настрои да се види какво ще се получи
другата ми идея е да взема цилиндър DR 80cc и отново по-голям карб и да става мазало :D

давайте идеи и мнения за този двигател като цяло
излагайте своите наблюдени над сетъпи :)
надявам се да стане интересна тема :)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

scooterhouse.net

#2 Stuntmax

Stuntmax

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5

10 юни 2014 - 10:08

? аз карам мотор със АМ6 карбуратор 14 мм, стокова генерация и кит DR EVO 80cc 49mm бутало и съм доволен и от разход и вървеж, ако си търсиш такъв кит мога да ти намеря на хубави пари :)

#3 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

10 юни 2014 - 10:14

гледам сега един задрал за 30 лв цилиндър и глава
шлайфа във Варна върви по 20 лв 1 буталце е 40-50 лв и за 100/120 лв с всичко ще стане чистак бърсак :)
има и един друг не пише марка (предполагам чайна повер :D) за 50 лв пише леко надрал ама това леко при положение че няма снимки ме притеснява
BTW:карал съм китайски цилиндър от CPI на malaguti f12 беше леко задрал с ново бутало стана пушка :)
ти на каква ценичка горе долу можеш да намериш DR EVO ?
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

10 юни 2014 - 10:17

и да можем да се ослушаме и за други цилиндри например никасилови :)
моето конти е никасил и се развърта като ненормално но това че е 50cc си казва думата :)
PS: намира се и едно Polini Sport за 90 левчета но имайки предвид в кого е било се отказах тотално :)
(всеизвестният измамник simonini :D)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#5 Stuntmax

Stuntmax

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 5

10 юни 2014 - 10:28

200 чисто нов пълен комплект

#6 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

10 юни 2014 - 10:30

Супер е цената за чисто нов но както написах и в групата във FB имам и кола за гледане и ще гледам да мина по-тънко със каквото мога (естествено изключвам спирачките) :)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#7 bootmen0

bootmen0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 24
  • МестонахождениеВинин

10 юни 2014 - 11:38

АМ6 има мн неща къде могат да се пипнат, моя беше 49mm бутало др ево 16 ка деллорто с  102 жегльор и беше мн голяма пушка. Другото което е при повдигане на мощността е хубаво да се пипне и предния пиньон. Оригинално е с  11 зъба но с 14 е много по прелично. Короната ми беше 47 зъба и при припомпване на съединителя рс ката се изправяше с лекота. Балансиращия вал го бях откачил, имаше повече вибрации но за сметка на това много се нарязваше и сваляше оборотите бързо. Малко запалване на дукати енергия без зъбака за бендикса на стартера.маслената помпа беше изолирана и бях си сложил манивела. На всичко от горе съединителя ми беше с  5 метални диска и 4 феродови(втвърдява пружините) бях сменил лагерите на коляновия проверих състоянието на скоростите  ( бяха все едно от магазина) генерацията ми беше на априлия само че беше отворена ( с флекса и бормашината) прилично си беше доса се отпуши мотора с това но в същото време си резонираше пердектно. Заглушителя беше напълно изкормен на струг без вата и все пак звука не се промени. Перфектния звук за 2 тактов мотор! Скоростта му беше около  110 но я правеше за отрицателно време. Бях правил стартове с мазда 626 бензин до 100 беше ззад мене. Задната гума ми беше  130/70/17 и я палеше без проблем (14/47) с  11 ка отпред беше много мудно само се форсираше а даже и нямаше по голямо ускорение.

#8 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

10 юни 2014 - 12:01

Колега сподели къде точно се намира този вал и как се отстранява :) ако може и със снимки ще стане бомба :)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#9 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

10 юни 2014 - 12:47

Аз карам Cpi SM с кит DR EVO 86cc шлайфан на 50мм и си е доста добре. 11/62 са ми пиньоните и макса ми е 85 с карб mikuni 12 и стокова генерация с тапа за ограничител и без резонанс:
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#10 innerfire

innerfire

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 231
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:Aerox

10 юни 2014 - 12:49

Колеги някой може ли да намери ДР ево 80 за д50б0 :D
Мотор не се кара с крака и ръце, а със сърце и душа ;)

#11 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

10 юни 2014 - 12:54

Аз моето го взех чисто нов за 220 лева.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#12 karrigan

karrigan

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 53
  • МестонахождениеHarmanli

11 юни 2014 - 02:18

На ДТ-то съм с 16-ка деллорто,Барикит 80сс ,сток аупух и върви като ненормално :)

#13 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

11 юни 2014 - 07:55

http://scooterclub-b...am-3-6-piaggio/ този колега продава DR EVO на добра цена!!
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#14 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

24 юли 2014 - 08:14

Добре колеги значи ще си взема DR EVO и по-голям карбуратор (може би 21мм) ще махна балансиращия вал и ще пиша отзиви :)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#15 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

25 юли 2014 - 13:03

21 ще ти е голям най- много 19 си вземи! Аз съм с 17,5 21 ги слагат на 100-125 кубика
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#16 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

25 юли 2014 - 14:33

Поръчан е карбуратора dellorto 18мм малко странен е :D довечера ще кача снимки :)
ПС: ето ги и снимките

Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#17 razor12

razor12

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367
  • МестонахождениеВарна

26 юли 2014 - 22:37

Колеги понеже ще се цепи двигателя за пълен основен ремонт, поради леко виещ лагер и заминаващи си сегменти, се чудя много да махам ли този балансиращ вал. Четох по чуждите форуми, че ги махат на мотори, които се ползват за писта, и че имало повечко вибрации, но някой има ли си на идея колко повече ще са ? ? да помислим за + и - на махането му. + според мен ще е по-бързото развъртане и по леката работа на двигателя. - ще са повече вибрации и загуба на нютонметри (те и без това при 2т не са много). МОЛЯ давайте мнения да го разнищим този казус :)
Публикувано изображение(XPS evo 2)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#18 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

27 юли 2014 - 01:38

За загубата на нютонметри се съмнявам. Какво общо има най- вероятно единственият ти проблем ще са вибрациите.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#19 Stilian

Stilian

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2
  • Телефонен номер:0897035893

27 януари 2016 - 11:38

zdraveite vijdam che sam zakasnql malko no iskam da se vklucha v temata za am6 dvigatelite       az karam ot 2gd Rieju MRX 50   no sam vlojil malko pari v nego i e 90cc bez da smenqm karburatori i nishto drugo chesno da kaja sam dosta dovolen ot nego i ot kita na 5 ta obrashtam kelometraja a toi e do 80km ne sam mu izkaral palnia potencial na motorcheto zashto to iglata na karboratora e na nai dolno nivo   napravil sam go taka zashto to shte harchi po malko(tova nqma znachenie za men kolko harchi) a i poradi drugi problemi kato q digna mi capa sveshta i neshte da pali. prochetoh nqkolko po gorni temi za kitove i za shlaifania det shte vi izleze sichko nad 100lv i + tva e vtora raka i se shlaifa,shlaifaneto ne e mnogo dobro zashto to iztanqva cilindara i ima po golqma veroqtnos da go spukate               savet ot men vishte v neta ima cilindar+glava+butalo_butalenbolt+sigment za okolo 130lv zavisi kakva kubatura tarsite

#20 ReFrEsh4o_92

ReFrEsh4o_92

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 262
  • Скутер:kawasaki zxr 750

14 февруари 2016 - 22:09

колеги темата е замряла и се надявам да живне, предполагам и за други ще е интересно
Джаните В Момента са запазени!Части От Скутера ?мам Предни Амонтресиори,Цял Двигател без цикиндър! Карбуратор!Вариатор Оргинален! Сайдинител ? тва спойлери мига4и предни задни!Багажника Седалката е скъсана!