ще ви представя моят малък проект. Проектът ми ще се състой повече във това да реставрирам едно бижу. Преди около година открих една рамка със двигател във ?талия. Закупих я и чак след точно 372 дни след сключване на договора пристигна във гаража ми. Проектът ще протича мудно поради липса на свободно време. Ето и първата снимка във България.
#1
27 July 2015 - 21:29
Здравейте колеги,
ще ви представя моят малък проект. Проектът ми ще се състой повече във това да реставрирам едно бижу. Преди около година открих една рамка със двигател във ?талия. Закупих я и чак след точно 372 дни след сключване на договора пристигна във гаража ми. Проектът ще протича мудно поради липса на свободно време. Ето и първата снимка във България.
ще ви представя моят малък проект. Проектът ми ще се състой повече във това да реставрирам едно бижу. Преди около година открих една рамка със двигател във ?талия. Закупих я и чак след точно 372 дни след сключване на договора пристигна във гаража ми. Проектът ще протича мудно поради липса на свободно време. Ето и първата снимка във България.
#2
27 July 2015 - 21:30
За онези колеги който не го разпознаха, това е MBK Booster Spirit по табелка на производителя 27.07.2011 година.
Така се започна със установяване на липсите:
- спойлери
- задна джанта
- фар
- стоп
- километраж
- мигачи
- жило на седалката
- гърне
- филтърна кутия
- реле за зареждане
- повреден автоматичен смукач
- табло (има работещо но със спукан прозорец)
Частите бяха много, скутера беше рядък, но 8-те хиляди километра които само бе изминал ми даваха надежда.
Целите са:
1. РЕСТАВРАЦ?Я
2. Сток със максимална скорост около 70-80.
3. VR|46 реплика
#3
28 July 2015 - 00:52
колега за теб имам пластмасите на таблото с километраж и мигачи ако е новия бустер дай снимки да го видим а иначе цените са народни ако се интересуваш имам и стъкло за стоп абе доста чаркове
#4
28 July 2015 - 18:51
Първата част която намерих от списъкът бе гътне. Leo Vince в доста западнало състояние но и на съответната цена.
IMG_20150612_191249.jpg 27.31kb 52
IMG_20150612_191312.jpg 25.06kb 85
Доста работа имаше по него но най-много ме затрудни изваждането на двадесет см. парцал който беше задръстен във него и вероятно това е причината за да бъде продупчен на тези две места.
Та идеите за реставрация бяха, черен мат, спрей на хром. (Квоооо) Но за радост тези мисли се въртяха само във главата на брат ми.
Моята идея се състоя във това да свалим всичкият гнусен слой от него и да се опитаме да се доближим максимално до оригиналният вид със лек привкус на красота. Сменяване на вата и прочистване със химикали.
След 3 дни работа резултатът е на лице.
IMG_20150715_224930.jpg 28.82kb 76
Огледален привкус на красота, от снимката не се личи изобщо заглушителя, но по на там ще го видите.
IMG_20150612_191249.jpg 27.31kb 52
IMG_20150612_191312.jpg 25.06kb 85
Доста работа имаше по него но най-много ме затрудни изваждането на двадесет см. парцал който беше задръстен във него и вероятно това е причината за да бъде продупчен на тези две места.
Та идеите за реставрация бяха, черен мат, спрей на хром. (Квоооо) Но за радост тези мисли се въртяха само във главата на брат ми.
Моята идея се състоя във това да свалим всичкият гнусен слой от него и да се опитаме да се доближим максимално до оригиналният вид със лек привкус на красота. Сменяване на вата и прочистване със химикали.
След 3 дни работа резултатът е на лице.
IMG_20150715_224930.jpg 28.82kb 76
Огледален привкус на красота, от снимката не се личи изобщо заглушителя, но по на там ще го видите.
#5
29 July 2015 - 16:52
Първата част която намерих от списъкът бе гътне. Leo Vince в доста западнало състояние но и на съответната цена.
IMG_20150612_191249.jpg
IMG_20150612_191312.jpg
Доста работа имаше по него но най-много ме затрудни изваждането на двадесет см. парцал който беше задръстен във него и вероятно това е причината за да бъде продупчен на тези две места.
Та идеите за реставрация бяха, черен мат, спрей на хром. (Квоооо) Но за радост тези мисли се въртяха само във главата на брат ми.
Моята идея се състоя във това да свалим всичкият гнусен слой от него и да се опитаме да се доближим максимално до оригиналният вид със лек привкус на красота. Сменяване на вата и прочистване със химикали.
След 3 дни работа резултатът е на лице.
IMG_20150715_224930.jpg
Огледален привкус на красота, от снимката не се личи изобщо заглушителя, но по на там ще го видите.
IMG_20150612_191249.jpg
IMG_20150612_191312.jpg
Доста работа имаше по него но най-много ме затрудни изваждането на двадесет см. парцал който беше задръстен във него и вероятно това е причината за да бъде продупчен на тези две места.
Та идеите за реставрация бяха, черен мат, спрей на хром. (Квоооо) Но за радост тези мисли се въртяха само във главата на брат ми.
Моята идея се състоя във това да свалим всичкият гнусен слой от него и да се опитаме да се доближим максимално до оригиналният вид със лек привкус на красота. Сменяване на вата и прочистване със химикали.
След 3 дни работа резултатът е на лице.
IMG_20150715_224930.jpg
Огледален привкус на красота, от снимката не се личи изобщо заглушителя, но по на там ще го видите.
#6
29 July 2015 - 21:38
Доста интересно се заформя! Чакам с нетърпение следващият UP ! 👍👍👍
#7
08 August 2015 - 15:07
Здравейте, много работа се свърши но нямам време да ви я представя.
Реших да боядисам капака на картера, който изглеждаше така.
IMG_20150705_133158.jpg 44.05kb 26
Без боя.
received_890451417710144.jpeg 33.4kb 37
Но пък защо да не се потрудим. На капакът му бе свалена боята, изтъркан до 2000 на водна шкурка и малко паста.
След което резултатът беше следният.
IMG_20150715_232332.jpg 24.17kb 42
IMG_20150706_182815.jpg 33.38kb 43
Реших да боядисам капака на картера, който изглеждаше така.
IMG_20150705_133158.jpg 44.05kb 26
Без боя.
received_890451417710144.jpeg 33.4kb 37
Но пък защо да не се потрудим. На капакът му бе свалена боята, изтъркан до 2000 на водна шкурка и малко паста.
След което резултатът беше следният.
IMG_20150715_232332.jpg 24.17kb 42
IMG_20150706_182815.jpg 33.38kb 43
#8
08 August 2015 - 15:38
Купих задна джанта, която не беше точно от него но пак ще изглежда добре на мястото си. Все пак е от booster 12 цолова.
IMG_20150703_223738.jpg 37.06kb 12
Ето я и предната.
IMG_20150704_022005.jpg 37.83kb 14
Много трудно се навих да започна да я търкам понеже бе заводски полирана.
IMG_20150704_022020.jpg 15.37kb 16
Лошо качество на снимката, на живо е брутална.
След което двете джанти бяха подготвени, шприц, боя.
IMG_20150716_181338.jpg 39.56kb 15
IMG_20150716_181458.jpg 25.72kb 26
Добре му стоят според мен.
IMG_20150716_194342.jpg 31.89kb 27
Вече е на крака следва палене.
IMG_20150703_223738.jpg 37.06kb 12
Ето я и предната.
IMG_20150704_022005.jpg 37.83kb 14
Много трудно се навих да започна да я търкам понеже бе заводски полирана.
IMG_20150704_022020.jpg 15.37kb 16
Лошо качество на снимката, на живо е брутална.
След което двете джанти бяха подготвени, шприц, боя.
IMG_20150716_181338.jpg 39.56kb 15
IMG_20150716_181458.jpg 25.72kb 26
Добре му стоят според мен.
IMG_20150716_194342.jpg 31.89kb 27
Вече е на крака следва палене.
#9
23 August 2015 - 14:07
#10
23 August 2015 - 16:40
Браво, добре се получава!
#11
24 August 2015 - 08:30
Браво, колега екстра става.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
#13
29 August 2015 - 07:20
Благодаря ви колеги.
Следващият етап през който преминах бе да разглобя всеки един компонент от двигателя.
Нямам снимки понеже работех сам и същевременно бързах да му чуя гласът.
Целият цилиндров комплект бе ОК, но за сметка на това получи пет нови гарнитури малоси. Коляновият вал претърпя щателно почистване и дотук затворих всичко.
Следваше ред на карбуратора. Състоянието му бе окаяно, но след терапия около един час във ултразвукова вана със спирт ще служи вярно със месеци.
IMG_20150827_200636.jpg 30.65kb 17
IMG_20150827_200643.jpg 21.65kb 18
IMG_20150827_200706.jpg 18.25kb 20
След като прегледах и всички други компоненти се оказа че всичко е в добро състояние единствено едно ново вакум кранче.
IMG_20150716_200248.jpg 65.34kb 31
Трудно се разделих с пайолито но се налагаше
Помежду временно със вакум кранчето получих и още нещо
IMG_20150715_232758.jpg 32.01kb 31
От много време ми е мечта да виждам колко ми е зле филтъра :Д
След това преминах към предавателната система там имаше нужда само от едни нови ролки.
received_665384143598470.jpeg 51.97kb 34
Във момента се нервирам понеже съм изгубил снимки. Реших малко да го пипна и от страна на съединител.
На снимките сравнявах два съединителя Polini evo 3G и Malossi Delta и двата 105мм. След размисли реших че полинито е моя избор или по точно за малосито имам други планове.
Примерни снимки:
Полини
product-1367.jpg 46.77kb 19
малоси
_________________503c962342d39.jpg 25.63kb 20
Следващият етап през който преминах бе да разглобя всеки един компонент от двигателя.
Нямам снимки понеже работех сам и същевременно бързах да му чуя гласът.
Целият цилиндров комплект бе ОК, но за сметка на това получи пет нови гарнитури малоси. Коляновият вал претърпя щателно почистване и дотук затворих всичко.
Следваше ред на карбуратора. Състоянието му бе окаяно, но след терапия около един час във ултразвукова вана със спирт ще служи вярно със месеци.
IMG_20150827_200636.jpg 30.65kb 17
IMG_20150827_200643.jpg 21.65kb 18
IMG_20150827_200706.jpg 18.25kb 20
След като прегледах и всички други компоненти се оказа че всичко е в добро състояние единствено едно ново вакум кранче.
IMG_20150716_200248.jpg 65.34kb 31
Трудно се разделих с пайолито но се налагаше
Помежду временно със вакум кранчето получих и още нещо
IMG_20150715_232758.jpg 32.01kb 31
От много време ми е мечта да виждам колко ми е зле филтъра :Д
След това преминах към предавателната система там имаше нужда само от едни нови ролки.
received_665384143598470.jpeg 51.97kb 34
Във момента се нервирам понеже съм изгубил снимки. Реших малко да го пипна и от страна на съединител.
На снимките сравнявах два съединителя Polini evo 3G и Malossi Delta и двата 105мм. След размисли реших че полинито е моя избор или по точно за малосито имам други планове.
Примерни снимки:
Полини
product-1367.jpg 46.77kb 19
малоси
_________________503c962342d39.jpg 25.63kb 20
#14
29 August 2015 - 07:39
Браво, браво продължавай в същия дих колега!
#15
31 August 2015 - 10:14
Много добре се получава.
#16
31 August 2015 - 11:12
Браво, колега.
Доста неща си му пипнал!
Очакваме още ЪП-ове.
За сега се получава страхотно, успех занапред!
Доста неща си му пипнал!
Очакваме още ЪП-ове.
За сега се получава страхотно, успех занапред!
#17
31 August 2015 - 12:50
Поздравления колега и на мен ми харесва ,ентусиазма ти с който го правиш.Продължавай все така упорито и само напред.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#18
06 October 2015 - 16:45
Благодаря ви колеги за огромната подкрепа. ?звинете за забавянето но бях извън страната за покупка на макси.
Да довършим този проект, че ме чака друг. Заработи много добре в последствие получи нов ремък Дайко и гъба за филтърната кутия Малоси.
Доста трудоемко беше събирането на липсващите спойлери, но вече бяха на лице.
В процес на работа.
received_892392954182657 - Copia.jpeg 30.33kb 22
Китвани и изтъркани готови за шприц.
11896992_1216980988328846_1104246850_n.jpg 23.5kb 30
След един час шприца бе на лице.
IMG_20150713_162810.jpg 32.75kb 35
До настъпването на вечерта шприца бе подготвен за боя.
На следващата сутрин и тя беше факт.
IMG_20150715_205103.jpg 24.84kb 31
Да довършим този проект, че ме чака друг. Заработи много добре в последствие получи нов ремък Дайко и гъба за филтърната кутия Малоси.
Доста трудоемко беше събирането на липсващите спойлери, но вече бяха на лице.
В процес на работа.
received_892392954182657 - Copia.jpeg 30.33kb 22
Китвани и изтъркани готови за шприц.
11896992_1216980988328846_1104246850_n.jpg 23.5kb 30
След един час шприца бе на лице.
IMG_20150713_162810.jpg 32.75kb 35
До настъпването на вечерта шприца бе подготвен за боя.
На следващата сутрин и тя беше факт.
IMG_20150715_205103.jpg 24.84kb 31
#19
06 October 2015 - 20:10
Ясно, колега.
Продължавай само така!
Продължавай само така!
#20
06 October 2015 - 20:22
Супер
ПРОДАВАМ ЧАСТ? ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/
Търговия →
Продава-части →
Термометър с 3 функции04 Feb 2018 stage6, malossi, polini |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
ПРОМОЦ?Я roost rs5 piaggio08 Dec 2017 piaggio, roost, malossi, polini |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам спортни части за PIAGGIO14 Jul 2017 stage6, malossi, dellorto, polini |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
ЗА КОШАААА28 Jun 2017 piaggio, malossi, stage6 |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
мнение08 Jun 2017 stage6, polini |
|
|