Мерсиии! Днес сглобих двата картера с вала и накачих трансмисията и запалването. За днес стига толкова, работим малко по-малко. Утре слагам кита и колектора с карба. Днес докато измих картерите се заиграх и ги полирах на по-видимите места. За капака следва същото упражнение, ще го полирам и ще го сложа с новите болтове. Ще сложа за момента джантата, която е наполовина изтъркана, но искам да го пробвам. Трипътника ме чака в еконта! Незнам дали полицията може да ми направи проблем ако карам по рамка, защото мисля докато подготвям пластмасите да го разработвам. За сега е това, очаквайте ъпчета!!! Поздрави от Пловдив!!!
6
#21
16 May 2018 - 21:10
#22
17 May 2018 - 22:23
?ии дойде сглобяването. Както казах полирах частично картера. Даже не го минах всички шкурки, минах само едно 320 и после директно с кечето. След това сложих лагерите и сглобих двата картера с вала. Накачих трансмисията и запалването. ? това беше за вчера!!
Дойде днескашния ден и започнах слагането на кита. Отворих кутията всичко точно едвам барах от страх да не го счупя нещо хах. Сложих буталото с новия лагер на Stage 6, сложих цилиндъра и главата, стегнах всичко. Премерих колко е разстоянието от главата до буталото, мисля че е малко много около 1мм е, но предполагам че ще улегне. Гледам на главата имаше нещо като клапан ама отвит. Взех едно камъче 7ми номер и тръгнах да го стягам и хопппп остана ми в ръцете. Ейййй направо ми се ..... Много ме хвана яд, викам айде да тук беше. Ощетя ми се да правя каквото и да било вече. Взех едно болтче 6мм и го мазнах със силикон и взе че стегна много добре. Стана добре, ама защо виаги трябва да става така и да се правят такива циганийки вместо всичко да е както си му е реда?
Както и да е, сглобих всичко сложих ауспуха и джантата, също така и карбуратора.... ? ето че проблемите не свършват до тук. На 21-цата делорто захващането на филтъра не е като на 12 и 17.5 ами е на резба на която се слага преходник, който аз нямам. ? сега филтъра ми не се държи добре. Също така втора пречка- карбуратора има два щуцера за вакум. Мисля си да си купя тетка и да вържа двата щуцера към един маркуч към кранчето. За сега не съм затворил трансмисията, защото капака е на половина изтъркан и ако ми се докара още малко и той ще е солиден цвят.
В събота ще си взема трипътника от еконт и може би ще почвам да накачам рамката. След като го запаля ще почвам да подготвям пластмасите за боя. Също така мисля да си взема свещ да не се правя за 7лв, ами всичко да е ново, както си му е реда. Ще си купя 5Ah акумулатор за да върти водната помпа, а по-нататък може би перка. Окабелих си копче за помпата през ключа. Копчето работи само когато ключа е на контакт.
? като говорим за боя. Мотора ще е бял, но тези джанти много ме мъчат и незнам какъв цвят да ги направя. Всеки казва черни, ама аз не съм фен на черното. Мисля си нещо като червено, електриково зелено или оранжево. Също така има един цвят на име М?НТ и той няма да е зле. Общо взето мотора е н 1/3 завършен.
Дойде днескашния ден и започнах слагането на кита. Отворих кутията всичко точно едвам барах от страх да не го счупя нещо хах. Сложих буталото с новия лагер на Stage 6, сложих цилиндъра и главата, стегнах всичко. Премерих колко е разстоянието от главата до буталото, мисля че е малко много около 1мм е, но предполагам че ще улегне. Гледам на главата имаше нещо като клапан ама отвит. Взех едно камъче 7ми номер и тръгнах да го стягам и хопппп остана ми в ръцете. Ейййй направо ми се ..... Много ме хвана яд, викам айде да тук беше. Ощетя ми се да правя каквото и да било вече. Взех едно болтче 6мм и го мазнах със силикон и взе че стегна много добре. Стана добре, ама защо виаги трябва да става така и да се правят такива циганийки вместо всичко да е както си му е реда?
Както и да е, сглобих всичко сложих ауспуха и джантата, също така и карбуратора.... ? ето че проблемите не свършват до тук. На 21-цата делорто захващането на филтъра не е като на 12 и 17.5 ами е на резба на която се слага преходник, който аз нямам. ? сега филтъра ми не се държи добре. Също така втора пречка- карбуратора има два щуцера за вакум. Мисля си да си купя тетка и да вържа двата щуцера към един маркуч към кранчето. За сега не съм затворил трансмисията, защото капака е на половина изтъркан и ако ми се докара още малко и той ще е солиден цвят.
В събота ще си взема трипътника от еконт и може би ще почвам да накачам рамката. След като го запаля ще почвам да подготвям пластмасите за боя. Също така мисля да си взема свещ да не се правя за 7лв, ами всичко да е ново, както си му е реда. Ще си купя 5Ah акумулатор за да върти водната помпа, а по-нататък може би перка. Окабелих си копче за помпата през ключа. Копчето работи само когато ключа е на контакт.
? като говорим за боя. Мотора ще е бял, но тези джанти много ме мъчат и незнам какъв цвят да ги направя. Всеки казва черни, ама аз не съм фен на черното. Мисля си нещо като червено, електриково зелено или оранжево. Също така има един цвят на име М?НТ и той няма да е зле. Общо взето мотора е н 1/3 завършен.
#23
17 May 2018 - 23:48
Евала човек ! Мойте поздравления за желанието както за проекта така и за подробното описание с което навързваш всички постове
Успех и чакам още снимки на развитието на проекта !
Успех и чакам още снимки на развитието на проекта !
#24
19 May 2018 - 08:40
Toва което си счупил e пробката за обезвъздушаване,не е фатално.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#25
20 May 2018 - 21:25
Дойде време за сглобяване на пъзела! Взех трипътника от еконт. Бях поръчал преходник за карбуратора, жигльори и свещ. Поръчах жигльори, защото тази 21ца е с 132 главен жигльор, което е много за спорт клас кит. Обаче взех само трипътника от еконт, защото имаха някаква грешка в системата. ?зтърках и другия кол и го полирах. Полирам коловете само от двата края, защото мисля там където е карбоново фолио да сложа стикер бомб. За сега съм сложил тези джанти ама няма да е за постоянно.
Междудругото си заварих пачия крак, защото ми омръзна да го стягам през 1 ден. Слагах всякакви контри на болта и все се развърташе. ? накрая му ударих един шев с електрожена. хаха. За сега мисля, че се получава добре. Следва да му прекарам инсталавацията и някое друго жило. Засега е това, може би ще има ъп след 2-3 дена докато заприлича на мотор. Може би също така тези дни трябва да запали.
Междудругото си заварих пачия крак, защото ми омръзна да го стягам през 1 ден. Слагах всякакви контри на болта и все се развърташе. ? накрая му ударих един шев с електрожена. хаха. За сега мисля, че се получава добре. Следва да му прекарам инсталавацията и някое друго жило. Засега е това, може би ще има ъп след 2-3 дена докато заприлича на мотор. Може би също така тези дни трябва да запали.
#26
23 May 2018 - 23:28
Добре, че си създадох тема да си водя монолог и да си казвам какво съм си правил по мотора ама както и да е! Поработих малко по мотора, но още не съм го запалил. Най-вероятно в събота!!! Прекарах инсталацията накачих и резервоари и др работи. Получава се добре!
Сложих пластмасата на която се стъпва да мога да прекарам жилата и кабелите, защото много често упират в пластмасата и всичко седи на криво или идват къси кабелите хах. Вързах нови кабели за водната помпа, направих ги по интелигентния начин.
Това копче сигурно ще го вграждам в пластмасата. Поръчах си 3 копчета с един волтметър, който е направен много интересно като диспрей и него ще вградя. Копчето за водната помпа вече функционира само когато мотора е на контакт. Между тези работи сглобих маската с фара и рамката и мисля, че става много яка.
По време на закачане на задната спирачна система, сложих нови накладки. Продавам старите в перфектно състояние, карани са само от една баба да ходи до магазина хахах.
Освежих си конзолата в черно, а конзолата за газта ми е още в еконт. ? нея ще направя черна, като тази. С конзолата много добре се вързаха и новите грипове...
? за край ето ви една снимка от почивката хаххаха.
В този пост няма много писане, повече снимки, ама като гледам никой не го интересува, ама аз да качвам...
Сложих пластмасата на която се стъпва да мога да прекарам жилата и кабелите, защото много често упират в пластмасата и всичко седи на криво или идват къси кабелите хах. Вързах нови кабели за водната помпа, направих ги по интелигентния начин.
Това копче сигурно ще го вграждам в пластмасата. Поръчах си 3 копчета с един волтметър, който е направен много интересно като диспрей и него ще вградя. Копчето за водната помпа вече функционира само когато мотора е на контакт. Между тези работи сглобих маската с фара и рамката и мисля, че става много яка.
По време на закачане на задната спирачна система, сложих нови накладки. Продавам старите в перфектно състояние, карани са само от една баба да ходи до магазина хахах.
Освежих си конзолата в черно, а конзолата за газта ми е още в еконт. ? нея ще направя черна, като тази. С конзолата много добре се вързаха и новите грипове...
? за край ето ви една снимка от почивката хаххаха.
В този пост няма много писане, повече снимки, ама като гледам никой не го интересува, ама аз да качвам...
#27
24 May 2018 - 18:04
следя темата с интерес
#28
27 May 2018 - 20:57
Здравей, мисля че има интерес към проекта ти. Продължавай с темата
#29
05 June 2018 - 20:35
ако това ти е копчето за водната помпа ще ядеш ядове.
#31
18 January 2019 - 10:16
НЯКО? ПЪТ НАГАРЯ ? СЕ ДЕФОРМ?РА.
#32
18 January 2019 - 21:22
хмм бял казваш ще бъде цветът....ама с тия зеленяци на кормилото. я прегледай кутийките на напитка "монстър" черно в средата, сребристо сиво и най-отвън /или/ само кант зелено. так де "минт"-аво, дет' казваш.
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Проекти →
Ralin Racing Performance AEROX 77 high end05 Dec 2022 Aerox |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Съвет за първоначален избор на жигльор28 Apr 2022 силов тунинг, aerox, карбуратор |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Пулсиране на светлини Yamaha Aerox 50cc16 Feb 2020 Aerox |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
[ > Продаден ! < ] Yamaha Aerox 50cc регистриран25 Mar 2019 aerox, yamaha |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
купувам yamaha aerox22 Aug 2018 yamha, aerox |
|
|