Някой има ли впечатления от лед крушки за основните светлини? ?нтересува ме Н4 или по скоро го водят HS1 цокъл, които са къси и дълги в едно.
4
?збор на LED крушки?
yanko78
, Aug 26 2018 16:33
#1
26 August 2018 - 16:33
#2
27 August 2018 - 09:29
Светят много, но при мокър или нов(черен) асфалт, не се вижда нищо.
Аз съм с NightEye. Може да е по-добре с тези дето на къси светят жълто.
Аз съм с NightEye. Може да е по-добре с тези дето на къси светят жълто.
#3
27 August 2018 - 10:29
Много правилно наблюдение! Аз карам 6-та година с такива на всички МПС-та. При това са скъпи... демек с истински CREE чиопове, а не масовите COB лайна.
Светят много, насочени са, не заслепяват.
Но... на черен асфалт или на мокро, няма ли я маркировката, пътят изчезва.
?наче знаците и маркировката "светят" от километри.
Уви, не се предлагат с ниски келвини. Обмислям подмяна на чиповете.
Ако си решил твърдо, гледай чиповете да са CREE от последните поколения или Philips lumileds.
Всичко друго е ала-бала.
Светят много, насочени са, не заслепяват.
Но... на черен асфалт или на мокро, няма ли я маркировката, пътят изчезва.
?наче знаците и маркировката "светят" от километри.
Уви, не се предлагат с ниски келвини. Обмислям подмяна на чиповете.
Ако си решил твърдо, гледай чиповете да са CREE от последните поколения или Philips lumileds.
Всичко друго е ала-бала.
#4
27 August 2018 - 16:32
Въпроса ми е по скоро, какви да избера. Предпочитам да са маркови, но Осрам или Филипс, не откривам да имат ЛЕД за мотори. От китайски крушки съм се отказал от одавна, но в крайна сметка, ако има читави бих сложил. По новите мотори които са си с ЛЕД дали са с такъв цокъл HS1 или са си някакви специални?
#5
21 November 2020 - 16:30
От преди 2 години е но пък може да е полезно за аудиторията...
Днес си демонтирах фара за да го тонирам и да кача LED крушки, като бях сигурен, че са H4 а се оказа, че на тях пише HS1 и тъпото е че вече съм поръчал OSRAM H4 9726CW.
Наложих една стара халогенна крушка H4 до въпросната HS1, разлика в размерите, цокъла и пиновете няма. До колкото разбирам единствената разлика е във ватовете, което не ни касае ако ще заменим HS1 с LED H4.
Днес си демонтирах фара за да го тонирам и да кача LED крушки, като бях сигурен, че са H4 а се оказа, че на тях пише HS1 и тъпото е че вече съм поръчал OSRAM H4 9726CW.
Наложих една стара халогенна крушка H4 до въпросната HS1, разлика в размерите, цокъла и пиновете няма. До колкото разбирам единствената разлика е във ватовете, което не ни касае ако ще заменим HS1 с LED H4.
#6
22 November 2020 - 14:27
Аз си мисля, че са еднакви. ? аз преди като ровех и намерих същото като теб. Крушката е HS1, а лед само Н4.
#7
22 November 2020 - 15:06
Е това излиза в ?нтернет за HS1:
"Халогенна крушка за къси и дълги светлини. Мощност - 35W; Цокъл - PX43t; HS1 е нов стандарт при двуколесните машини. Крушката HS1 е нов вид халогенна лампа, използва се в много от моторите, скутерите, ATV и снегомобилите. Разликата между H4 и HS1 e средния пин, който при HS1 е 1-2мм по-голям. Замяната на HS1 с H4 би причинила увреждане както в ел.системата, така и в рефлектора или лупата, който могат да се разтопят."
Само дето няма разлика в средния пин, вчера съм ги мерил, разликата е само във ватовете то има H4 по 100W...
"Халогенна крушка за къси и дълги светлини. Мощност - 35W; Цокъл - PX43t; HS1 е нов стандарт при двуколесните машини. Крушката HS1 е нов вид халогенна лампа, използва се в много от моторите, скутерите, ATV и снегомобилите. Разликата между H4 и HS1 e средния пин, който при HS1 е 1-2мм по-голям. Замяната на HS1 с H4 би причинила увреждане както в ел.системата, така и в рефлектора или лупата, който могат да се разтопят."
Само дето няма разлика в средния пин, вчера съм ги мерил, разликата е само във ватовете то има H4 по 100W...
#8
24 November 2020 - 23:54
Дойдоха въпросните H4-ки на OSRAM, изработката е добре, но не е нещо впечатляващо. Дават ги, че стават за камиони и автомобили и никъде не е упоменато нещо за мотоциклетите, а на мотоциклетите масово светлините им са, "AC" демек променлив ток, за разлика от съвременните автомобили и камиони които са на "DC".
Упоменато е, че работят на 12/24V но за AC/DC нищо, а още не съм ги пробвал, визирайки, че фирмата производител е OSRAM и не са го написали, предполагам, че не е от значение но е хубаво за протокола да се знае...
Упоменато е, че работят на 12/24V но за AC/DC нищо, а още не съм ги пробвал, визирайки, че фирмата производител е OSRAM и не са го написали, предполагам, че не е от значение но е хубаво за протокола да се знае...