4
#1
07 January 2019 - 19:16
Здравейте . От известно време започнах пак да правя едно скутерче и все се чудех дали да пусна проект и накрая се реших . Малко ще дойде тъпо , че вече е в доста "напреднала" фаза и няма вече кой знае какво развиване , но все пак ? такаааа.... Скутера е Гилера Рънър 2007 година , 200 кубика и за момента има следните неща :
-Масло на мотора мотул 5100
-Масло на предавките мотул
-Антифриз Мотул
-Лео винчи СБК генерация
-Малоси маслен филтър
-Малоси въздушен филтър
-Малоси мултивар вариатор
-Малоси МХР торк драйв
-Малоси Делта съединител
-Малоси електроника
-Малоси запалителна бубина
-Малоси легло на централната пружина
-Полини камбана
-Електрическа водна помпа
-ЕБЦ преден спирачен диск
-ЕБЦ заден спирачен диск
-ЕБЦ накладки
- Нови тампони , втулки и лагери на мотора
-Стейдж 6 ремък
-Би тубо задни амортесьори
-Бриск рейсинг 3д запалителна свещ
- 4 карбонови детайла за момента
-Нов бендикс
-Нови бензинови маркучи
Деня в който отидох за него с мойта 50ка -
Тук вече си е при мен след куп документи :Д
една от първите му "сесии"
Първия ремонт е на лице ! ?маше малко ръждички по рамата с които щях да имам проблем на ТЮФ-а
При завиване нещо не беше стабилен и при тръгване играеше задницата , това се оправи с нови тампони , лагери и втулки . Старите бяха в критично състояние
Разходка по Алпите , вече със стабилна задница . Сякаш нещо липсва
АХА! ЕТО какво липсвало С този кашон дойде вариатора, електрическата водна помпа , електрониката и разни дребни неща още
След малко силов тунинг решението беше да променим малко и спирачките . Нова спирачна течност, нови накладки отпред и отзад , нови дискове и между временно дойде филтърчето на малосси и една много интересна свещ която исках :
Каточе ли пак нещо не стига . За това поръчах още един-два от тия кашони . Прекрасни са
Малко избрани моменти междувременно
Такааамм . Ето какво още успях да направя на половина. Казвам на половина защото исках да сложа ето тези радиални спирачни помпи които в последствие се разбра , че нямат АБЕ (сертификат за градско каране ). ? за съжаление монтажа бързо приключи и ще остане без тях . За сметка на това сложих огледалата които доста исках и за които пак може да ми правят проблем , но здраве да е ! Ще минавам преглед с оригиналните
Време е за малко излишно скъпи и като цяло излишни процедури ... Ама да е хубав поне :Д Направих предната решетка , страничните капаци (2 бр) ? задния капак над стопа карбонови
Абееее ако трябва да съм честен - това грам нямах намерение да го правя при положение ,че моите си бяха здрави и не изпуснали
? такааа за момента нещата изглеждат така :
Погледа постоянно насочен към него :Д
? малко кифленски истории
UPDATE 28.02.2019
Забравих да кача снимки с фолиото на фара . Не е кой знае какво ама ми харесва на мен -
Днес дойде пратка за него . Ще сменям централната пружина с жълта . ( Така пишеше в ръководството на малоси торк драйва ) ? дойдоха и едни дреболии ... Красотата е спасила света а тя е в детайла
UPDATE. 02.03.2019
Като цяло нищо интересно. 2 гуми , ролки и малко инструменти
Гумите от близо
?нструментите (Кука за малките пружини и скоба която стиска съединителя към торка )
05.05.2019
Реших да направя проекта малко по-сериозен . Взех друг двигател за целта за да може да си карам скутера докато го правя .
започнах да прехвърлям някои от частите на него
-Масло на мотора мотул 5100
-Масло на предавките мотул
-Антифриз Мотул
-Лео винчи СБК генерация
-Малоси маслен филтър
-Малоси въздушен филтър
-Малоси мултивар вариатор
-Малоси МХР торк драйв
-Малоси Делта съединител
-Малоси електроника
-Малоси запалителна бубина
-Малоси легло на централната пружина
-Полини камбана
-Електрическа водна помпа
-ЕБЦ преден спирачен диск
-ЕБЦ заден спирачен диск
-ЕБЦ накладки
- Нови тампони , втулки и лагери на мотора
-Стейдж 6 ремък
-Би тубо задни амортесьори
-Бриск рейсинг 3д запалителна свещ
- 4 карбонови детайла за момента
-Нов бендикс
-Нови бензинови маркучи
Деня в който отидох за него с мойта 50ка -
Тук вече си е при мен след куп документи :Д
една от първите му "сесии"
Първия ремонт е на лице ! ?маше малко ръждички по рамата с които щях да имам проблем на ТЮФ-а
При завиване нещо не беше стабилен и при тръгване играеше задницата , това се оправи с нови тампони , лагери и втулки . Старите бяха в критично състояние
Разходка по Алпите , вече със стабилна задница . Сякаш нещо липсва
АХА! ЕТО какво липсвало С този кашон дойде вариатора, електрическата водна помпа , електрониката и разни дребни неща още
След малко силов тунинг решението беше да променим малко и спирачките . Нова спирачна течност, нови накладки отпред и отзад , нови дискове и между временно дойде филтърчето на малосси и една много интересна свещ която исках :
Каточе ли пак нещо не стига . За това поръчах още един-два от тия кашони . Прекрасни са
Малко избрани моменти междувременно
Такааамм . Ето какво още успях да направя на половина. Казвам на половина защото исках да сложа ето тези радиални спирачни помпи които в последствие се разбра , че нямат АБЕ (сертификат за градско каране ). ? за съжаление монтажа бързо приключи и ще остане без тях . За сметка на това сложих огледалата които доста исках и за които пак може да ми правят проблем , но здраве да е ! Ще минавам преглед с оригиналните
Време е за малко излишно скъпи и като цяло излишни процедури ... Ама да е хубав поне :Д Направих предната решетка , страничните капаци (2 бр) ? задния капак над стопа карбонови
Абееее ако трябва да съм честен - това грам нямах намерение да го правя при положение ,че моите си бяха здрави и не изпуснали
? такааа за момента нещата изглеждат така :
Погледа постоянно насочен към него :Д
? малко кифленски истории
UPDATE 28.02.2019
Забравих да кача снимки с фолиото на фара . Не е кой знае какво ама ми харесва на мен -
Днес дойде пратка за него . Ще сменям централната пружина с жълта . ( Така пишеше в ръководството на малоси торк драйва ) ? дойдоха и едни дреболии ... Красотата е спасила света а тя е в детайла
UPDATE. 02.03.2019
Като цяло нищо интересно. 2 гуми , ролки и малко инструменти
Гумите от близо
?нструментите (Кука за малките пружини и скоба която стиска съединителя към торка )
05.05.2019
Реших да направя проекта малко по-сериозен . Взех друг двигател за целта за да може да си карам скутера докато го правя .
започнах да прехвърлям някои от частите на него
#2
13 January 2019 - 16:36
най - накрая -ЪПдейт със снимки
#3
18 January 2019 - 23:06
Професионално, качествено, разумно. Само можем да се научим на нещо от теб и проекта ти. Дерзай, следя с интерес 🛵🙌
#5
20 January 2019 - 11:45
Благодаря , подобно ! Мисля да правя още карбонови детайли . Може би е време и за кит :Д
#6
20 January 2019 - 13:34
Затегни малко болтовете на главата,с времето от разширение и свиване(топло/студено),си има нужда от затягане.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#7
20 January 2019 - 23:20
Повече ми допада опция нов кит мерси за съвета иначе
#8
24 January 2019 - 20:54
Чудесен проект, продължавай все така. За цилиндъра , ако имаш финанси не се чуди, пък и по мощен ще го направиш.
#9
01 March 2019 - 00:10
ъпдейт от днес . Може би ще има тия дни пак ъпдейт. Чакам още доставки . Някой да каже мнение за гуми бриджстон батлакс?
#10
02 March 2019 - 17:59
ъп в първия пост от днес
#11
24 March 2019 - 21:30
Малко ъп с някоя друга снимка
#12
10 May 2019 - 20:19
има ъп в първия пост а и в този ще кача нещо . Снимките в първия пост май не се показват всички ? При вас как е ? някой да каже ?
Днес съм малко превъзбуден :
Днес съм малко превъзбуден :
#13
10 May 2019 - 20:30
При мен се вижда едва няколко само.
П.п погледни прикачените снимки как изглежда част от 1пост.
П.п погледни прикачените снимки как изглежда част от 1пост.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#14
10 May 2019 - 23:36
? при мен е горе долу така на PC-то излизат 11 на брой снимки иначе ЕВАЛА аз съм сигурен, че няма втори такъв в БГ. Когато човек има мерак и технически познания нещата се случват, да си го караш със здраве това бижу и много безаварийни километри
#16
11 May 2019 - 00:21
Човека може и да е на "Северния полюс" но със сигорност няма такова бижу в БГ да
#17
11 May 2019 - 07:59
Благодаря за мненията , зарадвахте ме трябва да ремонтирам нещо поста ... след последната доработка която предстой може и да си го закарам в БГ понеже ми се струва се по трудно да мина тюв тест :Д
#18
11 May 2019 - 23:30
Човек е длъжен да пробва, колкото и трудно да е не се отказвай за да не го мислиш после!
Каква е причината да се съмняваш, че няма да мине, след като всичко е наред с техниката би следвало да няма проблеми.
Каква е причината да се съмняваш, че няма да мине, след като всичко е наред с техниката би следвало да няма проблеми.
#19
16 June 2019 - 12:27
Стига ръчкане по скутера . Трябва и малко да се наслади човек на това което е направил все пак
#20
21 June 2019 - 20:59
" Едно време не е като преди "
За проектите говоря . Спрях дори да ъпдейтвам какво съм направил а има доста сериозни промени
За проектите говоря . Спрях дори да ъпдейтвам какво съм направил а има доста сериозни промени