Така проблемът е следният собственик съм на кимко динк 200 инжекния преди 3 месеца го закупих доста добър скутер преди карах постоянно на фарове но от преди седмица две пускам габарита върви ок пусна ли късите или дълги не иска да върви все едно нещо го спъва спирам на спящ и с тръгването заглъхва леко и не може да се форсира и се оправя но не може да се кара така много трудно набира километри а като спра фаорвете си е стрела ако на някой му се скучвало такъв проблем моля да пише
2
Проблем с kymco dink 200i моля някой да помогне
Емилиян
, Aug 28 2021 00:43
#1
28 August 2021 - 00:43
#2
28 August 2021 - 10:29
За конкретния модел не мога да кажа, аз самият карам Град Динк 250, но не ми е правил проблеми.
Това за което се сещам е да измериш как е напрежението на акумулатора при запален мотор, с фар и без. Да видиш дали има проблем с недозареждане. Възможно е 1 фаза или един тиристор от регулатора да е прекъснал и на 2 от 3 бая намалява зареждането. Което би трябвало и да усетиш и със спад на силата на крушките на малки обороти ?
Друго, което ми идва на ум е да видиш да няма хлабави букси/кабелни обувки към масите.. По някога прави проблем и при голям консуматор като крушка от фар и прави голям спад в напрежението. ? тъй като е инжекция зависи доста повече от електро и електроника и ще е по-чувствително към спад на напрежението от карбуратор, който му трябва само за ЦД? - бобина /запалване/ Само инжектора иска да има стабилни 12-13 волта с ток 4 ампера, което товар почти колкото стандартна крушка за фар / 50 вата/ , но го прави на импулси, разбира се.
Това за което се сещам е да измериш как е напрежението на акумулатора при запален мотор, с фар и без. Да видиш дали има проблем с недозареждане. Възможно е 1 фаза или един тиристор от регулатора да е прекъснал и на 2 от 3 бая намалява зареждането. Което би трябвало и да усетиш и със спад на силата на крушките на малки обороти ?
Друго, което ми идва на ум е да видиш да няма хлабави букси/кабелни обувки към масите.. По някога прави проблем и при голям консуматор като крушка от фар и прави голям спад в напрежението. ? тъй като е инжекция зависи доста повече от електро и електроника и ще е по-чувствително към спад на напрежението от карбуратор, който му трябва само за ЦД? - бобина /запалване/ Само инжектора иска да има стабилни 12-13 волта с ток 4 ампера, което товар почти колкото стандартна крушка за фар / 50 вата/ , но го прави на импулси, разбира се.
#3
28 August 2021 - 13:35
Благодаря колега ще пробвам
#4
05 September 2021 - 21:50
Колега пробвахме с акумулатора но всичко е наред сега на къси светва чека при подаване на много газ а когато се кара баво е ок не знам от какво може да е мисля дали има варянт да е от свещ или бобина