Здравейте,имам едно питане,надявам се някой да може да помогне.Става въпрос за Малагути Ф12 Фантом,2002 година,дигитален километраж.Преди месец го харесах и го пробвах в автокъщата,но държеше цена 1600 лева.Днес пак минах оттам да видя дали не го е намалил беше 1500.Помолих да го запалим,но човека каза,че има някакъв проблем след големите дъждове,понеже седи навън моторчето не иска да пали.По точно въобще няма никакви токове.Каза,че ще ми го даде така за 1300 лева,просто повече не може да сваля защото го бил взел за 600евро.Та въпроса мие някой има ли представа защо няма ток,къде може да му е проблема и заслужава ли си тая цена.
Благодаря предварително.


Проблем с електричеството Малагути ф12
gushtera
, юни 10 2008 12:10
#1
10 юни 2008 - 12:10

#2
10 юни 2008 - 12:14
По добре така не го взимай.Лично мнение
#3
10 юни 2008 - 12:17
Щом е седял навънка в големите дъждове по-добре не го зимай.Яката е прогизнал и сиг се е скапала цялата инсталация а и за 1300 може да си земеш нещо което да е карано а не да е седяло под дъжда!
#4
10 юни 2008 - 21:27
Принципно един мотор е направен дъжда да не го бърка, колкото и да вали не би трябвало да има проблем с нито един бутон, ключ и т.н Друг е въпроса дали е читав акумолатора и абсолютно нищо ли не работи по самият мотор. ?наче възможните причини са няколко ако моторетката не е бъкана с електроника, акумулатор,предпазител,контактен ключ, реле, може да има още нещо в ел. схемата но принципно това са нещата които спират захранването на самият скутер.
#5
10 юни 2008 - 22:03
Значи акумулатора уж е читав, ама за всеки случай се взима ток от акумулатор на кола.Въобще няма ток.Мен ме притеснява точно това,което каза колегата по нагоре да не е заминала ел. инсталацията.А и аз знам,че скутерчетата се правят да издържат на дъжд...
#6
10 юни 2008 - 22:14
Аз като го поливах с маркуча и ми изгоря централният бушон.Смених го и токовете дойдоха.
#7
10 юни 2008 - 22:49
А къде се намира този централен бушон?
#8
10 юни 2008 - 23:12
Трябва да е някъде близо до акумулатора.
#9
10 юни 2008 - 23:42
Аха благодаря.
#10
11 юни 2008 - 10:14
Щом е седял навънка в големите дъждове по-добре не го зимай.Яката е прогизнал и сиг се е скапала цялата инсталация а и за 1300 може да си земеш нещо което да е карано а не да е седяло под дъжда!
Това означава ли,че трябва да се сменя цялата инсталация?
#11
11 юни 2008 - 21:44
?нсталацията няма как да подгизне. Единственото нещо което може да е станало е лоша връзка или изгорял предпазител. Купуваш си един контактен шпреи и пръскаш всички бутони,ключове и букси да ги почистиш от окис ако имат. Преди това се духа с компресор ако е останала вода която не е изсъхнала да я отсраниш, после контакт шпрея и накрая има други шпреичета които са като омаслители които пазят да не влиза влага.
#12
11 юни 2008 - 23:36
Благодаря.Утре отивам при човека нещо да го мъчим...пък да видим
#13
15 юни 2008 - 19:14
Пич за 1300 ще си вземеш страшен мотор щом има проблем по добре не се занимавай !
#14
15 юни 2008 - 19:22
Да ти кажа и аз след дълго мислене и разглеждане реших да се откажа...