#3541
04 юни 2020 - 10:06
Ще ти напиша моите впечатления, защото карам от 3-4 години първата/стартовата/ модификация.
1. Здрав е!
2.Своенравен като поведение на пътя и абсолютно бесен, когато го сръчкаш.
3. ?кономичност- не очаквай! Не е създаден да е икономичен. Разход при спокойно каране 6-7 градско. ?звън спокойно 5 и малко. Над 150-160км/ч пак към 7л./100.
4. Части има, но не са евтини. Оригиналните са безбожно скъпи. Ремонт на двигател, по-тежък-направо ревеш!
5. Претенциозен към консумативи. Не може да наливаш някакви тиняци и очакваш отплата.
6. Аз съм доволен и изпитвам удоволствие само като го видя!
7. Не е за всеки!
Това са моите впечатления, дано съм помогнал. От "Сурат тефтера" колегите ако помогнат, аз не ползвам такова нещо.

#3542
04 юни 2020 - 21:01






?звинявай,че те занимавам,но Моля публикувай това във Фасебук,за да знаят всички който карат този Прекрасен скутер с какъв майстор си имат работа



Поздрави на всички Т Мах манияциииии.......

#3543
10 юни 2020 - 17:36
?наче съм се ориентирал към фейслифта на първия Т-макс (2004г. 500сс) или към втората генерация Т-макс (2009г. 500сс)
Можеш ли да ми кажеш какво трябва да гледам предимно, като ходя на оглед, освен да не трака веригата на докато работи на място. Например, от място като му подам газ до край, нормално ли е да е муден? ?ли като тръгва нормално ли е да притриса и разни ей такива работи.
#3544
11 юни 2020 - 10:46
Относно какво да гледаш е много, много трудно! Лошото е, че ги карат типове, които навиват масурите докрай, палят гуми и подобни изващения.
Освен всичко, което знаеш да гледаш, гледай дале няма налепена гума отзад по калника. Това ще ти каже какво се е случвало с този Т-макс. Попадал съм на няколко такива. Горялата гума много трудно се маха защото се вулканизира по калника.
Успех и имай предвид, че твоят мотор, не казвам точно Т-макс, ще те срещне.
#3545
15 юни 2020 - 01:57
#3546
29 юли 2020 - 08:31
1. Факт е че X max на ниски обороти има вибрации как е при T max нали е с 2 или 3 бутала.
2.Колко е максималната скорост на сток . На Х е 150-160км/
3.Централната стойка на какво разстояние
4.Обема под седалката по голям ли е от на Х max , Т max мисля , че е по голям на габарити.
5. Може ли да се регулира кърмата (да я дръпна към мен) и да се завъртят ръчките .
6.На каква цена вървят от 2014г. В мобиле и карс реални цени ли са.
#3547
29 юли 2020 - 08:45
#3548
29 юли 2020 - 08:56
#3549
29 юли 2020 - 10:51
#3550
29 юли 2020 - 12:14
За спирачките направо приятно ме изненада моят е ABS и си мислех, че добре спира сравнявам го с предишните ми скутери .
Трудно ще направя компромис с обема под седалката и ако скоростта е почти същата (затова питам няколко пъти ) ще си остана с Х.
#3551
29 юли 2020 - 12:30
#3552
29 юли 2020 - 13:09
#3553
19 август 2020 - 20:34
?мам няколко въпроса
с какви размери е задния спирачен диск, откъде да го купя, накладки какви...
Забелязах, че на двата фара има различни крушки-H4 и H7. Като светна със светкавицата светят и двата, инае на дълги само този единия. Нормално ли е това?
#3554
20 август 2020 - 08:35
Задният диск в момента не мога да ти кажа с какъв размер е. Пробвай RMS, който естествено не е оригиналният но става. ?наче е над 250лв. в "Мотодинамикс". Купи си нормални накладки-органични ли се казваха на помня. Синтированите са странни, защото им трябва време да загреят, а още повече дърпат стружка на диска направо. Пробвал съм и ги изхвърлих. Моите ги сменях преди доста време и не помня марка. Гредай да имот повечко медни стружчици и да са марка все пак.
Крушките така си светят. Палиш и светва дясната /къси/ когато си на мотора. При дълги се сменят, но винаги свети само едната оригинално. Може нещо да ги "кръстиш", но няма да имаш кой знае какъв ефект и ще заслепяваш.
Смени трите въздушни филтъра+масло+маслен филтър. Не е лошо да видиш каиша в какво състояние е и да изчистиш при него. Виждал съм нешо страшно от стружки и прах от ремъци в тази кутия където е вариатора и торка. Ще имаш игра до като го "ресетнаш", но кефа е стабилен. Внимавай защото частите са безумно скъпи! Оригиналните. Каране с гадни консумативи и липса на елементарна поддръжка, излиза много скъпо. Успех и внимавай в началото да не се "ушиеш" някъде. ?мат малко своенравно поведение понякога и са бесни тези мотори. Подготви се и за двоен разход на гориво сравнено с Хондичката.
Успех.
#3555
20 август 2020 - 14:52
Накладки виж в Скутер хаус.
Купи си най-хубавите, които имат.
Свали си manual за твоя модел, там има всичко по обслужването.
Сменяй маслото според интервала в менюъла, а не според некой 'майстор'
Успех и честито за покупката...
#3556
20 август 2020 - 20:36
Винаги нова гума отзад! Смени спирачната течност. Ако никога не е сменяна, ще се изненадаш, от това, което ще излезне отвътре - нещо с цвят на оцет балсамико, хах...
? само газ! Сега се кара, зимата се правят подобренията. Забавлявай се!
#3557
23 август 2020 - 19:26
Задният диск в момента не мога да ти кажа с какъв размер е. Пробвай RMS, който естествено не е оригиналният но става. ?наче е над 250лв. в "Мотодинамикс". Купи си нормални накладки-органични ли се казваха на помня. Синтированите са странни, защото им трябва време да загреят, а още повече дърпат стружка на диска направо. Пробвал съм и ги изхвърлих. Моите ги сменях преди доста време и не помня марка. Гредай да имот повечко медни стружчици и да са марка все пак.
Крушките така си светят. Палиш и светва дясната /къси/ когато си на мотора. При дълги се сменят, но винаги свети само едната оригинално. Може нещо да ги "кръстиш", но няма да имаш кой знае какъв ефект и ще заслепяваш.
Смени трите въздушни филтъра+масло+маслен филтър. Не е лошо да видиш каиша в какво състояние е и да изчистиш при него. Виждал съм нешо страшно от стружки и прах от ремъци в тази кутия където е вариатора и торка. Ще имаш игра до като го "ресетнаш", но кефа е стабилен. Внимавай защото частите са безумно скъпи! Оригиналните. Каране с гадни консумативи и липса на елементарна поддръжка, излиза много скъпо. Успех и внимавай в началото да не се "ушиеш" някъде. ?мат малко своенравно поведение понякога и са бесни тези мотори. Подготви се и за двоен разход на гориво сравнено с Хондичката.
Успех.
Свещите гледам са NGK CR7E, нали така?
Май малко гадно се сменята, ама ще се пробвам.
?нтересно при смяна на маслото, като го купих мотора, цялото прозорче на маслото беше пълно догоре. Гледах в менюала, че трябва да еоколо 2.9 с филтъра
Налях около 2,7 л и тпрозорчето за маслото се напълни пак догоре. Запалих за около минута и пак така беше
Направих 10 км пробег и като проверих, беше на средата маслото
Нали трябва да е на средата на прозорчето?
Благодаря предварително на отзовалите се. Страхотни машини са

#3558
23 август 2020 - 19:29
Накладки виж в Скутер хаус.
Купи си най-хубавите, които имат.
Свали си manual за твоя модел, там има всичко по обслужването.
Сменяй маслото според интервала в менюъла, а не според некой 'майстор'
Успех и честито за покупката...
Маслото на YAMALUBE пълна синтетика и така.
Понеже не съм карал голям скутер, а този си е направо мотор, ми прави впечатление, че някак си по особено завива, особено на дясно...
Не знам дали има проблем или аз си внушавам
#3559
23 август 2020 - 19:30
Винаги нова гума отзад! Смени спирачната течност. Ако никога не е сменяна, ще се изненадаш, от това, което ще излезне отвътре - нещо с цвят на оцет балсамико, хах...
? само газ! Сега се кара, зимата се правят подобренията. Забавлявай се!

#3560
23 август 2020 - 23:36
1.Неравномерно износени гуми
2.Различно количество масло в коловете. Това няма как да го провериш, освен ако не ги разглобиш и не го смениш. В менюъла трябва да пише колко и какво масло се сипва в тях.
3. Прецакан/презатегнат лагер на трипътника. Кормилото трябва да се движи наляво-надясно с много малко усилие, когато скутера е на централна стойка. Ще трябва да го натиснеш отзад за да вдигне гумата във въздуха.
4. Крив трипътник
5. Крива рама. Това е най-малко вероятното, но е непоправимо в повечето случаи. Накарай някой да кара след теб и тогава веднага си личи дали задната гума не е кривнала нанякъде.
6. Провери накрайниците на кормилото дали са с еднакъв грамаж. Ако е падал и единия се е надрал, може да са го сменили с какъвто има и да са с различна тежест. От това по-скоро ще ти тресе при пускане на кормилото, но за всеки случай ги премери.
7. Скъсан тампон двигател-рама (малко вероятно).
Ако скутера дърпа нанякъде, то след по-продължително каране едната ръка ще започне да се изморява и да те боли повече от другата.
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|