
#981
23 февруари 2014 - 15:34

#984
26 февруари 2014 - 21:37
здравеите, ще си продавам тмакса, ако някои иска да пише..
Моторът е като жената, но с него еуфорията е по - дълга!
#987
03 март 2014 - 14:43
Момчета имам въпрос , сложих нов акумулатор пали без проблем , но след 2 дни да не е пален светят лапмите , а ток няма да завърти . От какво според вас може да дърпа ток . Мойте идеи са крушката под седалката да свети постоянно заради букса или не добро заключване при слагане на седалката или аларма (дойде си от ?талия с аларма) . Някой има ли друга идея Т-макса от къде може да дърпа ток без да е на контакт ? Замерихме го иначе докато работи зарежда акумулатора с 14,5 волта , та не е там проблема

#988
03 март 2014 - 19:48
а , има ли консумация?закачаш мултицета последователно на акумулатора на 'ампераж' и започваш да сваляш бушон по бушон и това горе долу може да те насочи
#989
04 март 2014 - 07:49
Започваш от бушоните после пластмасите, предницата, опашката и полека лека ще се получи това.
Успех! :D :dj: :scooter: :dj: :D
За феновете на кросовите мотори



#990
04 март 2014 - 09:39
ахахахха ?це почвам по стъпките ти с бушони , пластмаси , предница и опашка пък да видиме дали ще се получи същия мотор като от снимката (дано да стане магията)


#991
07 март 2014 - 17:21
Колеги здравейте, извинявам се ,че въпроса не е по темата но си купих Yamha MAJESTY YP400X 2005г. и ми трябва малко информация:
1.След като извадя ключа почва да мига една червена лампичка на оборотомера, каква роля играе тя, прави ми впечатление, че когато заключа кормилото и изкарам ключа някакъв зумер почва да пищи и като вкарам само ключа спира. Това с каква цел е направено, не мисля , че е аларма.
2.Когато съм на место и при подаване на газ се получава някакво леко паткане за около 1-2 сек. след което няма никакви проблеми. Не съм отварял вариатора да гледам ремъка.
3.В инструкцията чета , че има лампа за ремъка и такава за маслото. Явно те са направени на изминати километри. В момента те не светят, да чакам ли да ми светнат и тогава да сменям.
1.След като извадя ключа почва да мига една червена лампичка на оборотомера, каква роля играе тя, прави ми впечатление, че когато заключа кормилото и изкарам ключа някакъв зумер почва да пищи и като вкарам само ключа спира. Това с каква цел е направено, не мисля , че е аларма.
2.Когато съм на место и при подаване на газ се получава някакво леко паткане за около 1-2 сек. след което няма никакви проблеми. Не съм отварял вариатора да гледам ремъка.
3.В инструкцията чета , че има лампа за ремъка и такава за маслото. Явно те са направени на изминати километри. В момента те не светят, да чакам ли да ми светнат и тогава да сменям.
#992
07 март 2014 - 20:09
Свали си мануал от тук -http://www.yamaha-mo...uals/index.aspx и сам ще си отговориш на въпросите.Ако все пак имаш още питания отвори си нова тема и ще ти отговорим.Червената лампа е ?мобилайзер,за маслото е на 5000км,Ремъка трябва да е на 20000км,но в мануала ще пише с точност.Относно заключването на кормилото,то е на две степени,едната е с включен габарит и затова ти пищи зумер.

#993
07 март 2014 - 21:36
Колеги здравейте, извинявам се ,че въпроса не е по темата но си купих Yamha MAJESTY YP400X 2005г. и ми трябва малко информация:
1.След като извадя ключа почва да мига една червена лампичка на оборотомера, каква роля играе тя, прави ми впечатление, че когато заключа кормилото и изкарам ключа някакъв зумер почва да пищи и като вкарам само ключа спира. Това с каква цел е направено, не мисля , че е аларма.
2.Когато съм на место и при подаване на газ се получава някакво леко паткане за около 1-2 сек. след което няма никакви проблеми. Не съм отварял вариатора да гледам ремъка.
3.В инструкцията чета , че има лампа за ремъка и такава за маслото. Явно те са направени на изминати километри. В момента те не светят, да чакам ли да ми светнат и тогава да сменям.
1.След като извадя ключа почва да мига една червена лампичка на оборотомера, каква роля играе тя, прави ми впечатление, че когато заключа кормилото и изкарам ключа някакъв зумер почва да пищи и като вкарам само ключа спира. Това с каква цел е направено, не мисля , че е аларма.
2.Когато съм на место и при подаване на газ се получава някакво леко паткане за около 1-2 сек. след което няма никакви проблеми. Не съм отварял вариатора да гледам ремъка.
3.В инструкцията чета , че има лампа за ремъка и такава за маслото. Явно те са направени на изминати километри. В момента те не светят, да чакам ли да ми светнат и тогава да сменям.
п.п. безаварийни много километри,уникален скутер много удобен,имах такъв ако мога с нещо ще помагам
#994
16 март 2014 - 14:11
Здравейте, към собствениците на Т Макс- препоръчвате ли ъпгрейт със спортен вариатор?Какви са +/- ? Моторът става ли прекалено нервен? Моля за повече и подробни отговори. Благодаря. Също така, ако някой има интерес, продавам багажник за топкаса за модел '08 - 12г.
#995
17 март 2014 - 14:45
Здравейте , тъй като си продадох цбр929рр и съм си харесал Т-макс за разходки и чешене на крастата :Д ,в момента съм в процес на издирване на вярна машина . Бих се радвал да изкажете мнение за две обяви (ако някои ги е виждал или просто мнение) :
1- http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5z1tg7
2- http://prodavalnik.c...t-max-i38105105
Поздрави !
1- http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5z1tg7
2- http://prodavalnik.c...t-max-i38105105
Поздрави !
#996
17 март 2014 - 22:06
Здрасти колега,
за софийския имам информация, тъй като го продавам аз
за софийския имам информация, тъй като го продавам аз

#997
18 март 2014 - 12:27
Здравейте интересува ме ако заменя оригиналния въздушен филтър с K&N налага ли се да се правят настройки на карбуратора и ако е така някой знае ли какво да регулирам или най-добре да ида на майстор.
#998
18 март 2014 - 17:51
Не се налага нищо друго да правиш,освен пране и смазване на около 10000 км.

#999
20 март 2014 - 22:01
Момчета на 29-ти в София ще се събереме ли , разбира се ако не вали защото не ми се кара в дъжд ?

#1000
20 март 2014 - 22:45

![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|