•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#1481 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

23 юни 2015 - 10:57

Колеги,утре ще купувам тоя Т-мах.Сега се загледах в снимките и на едната от тях има малко петно.Но това да не е пт маркуча който отвежда конденза?

http://www.mobile.bg/51434982611838480

  • 0

scooterhouse.net

#1482 bjrov

bjrov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 160

23 юни 2015 - 17:55

 

http://www.mobile.bg/51428684026216088
Харесал съм този макс до 3-4дни може да го взема изглежда перфектен само разхода май им е висок за ивънградско ще го вътя предимно
Много е хубав този, разхода не е висок според мен при това с карбуратор. Както винаги зависи как го караш, в града ми е малко под 6 а извън между 4 и 5 като не съм екстремен изобщо.
Сега до Сливен като ходих беше около 4 /100 без много ръчкане с 90-110 км/ч.
  • 0

#1483 pavenceto

pavenceto

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 167

23 юни 2015 - 18:15

independent днес и аз го гледах сутринта има доста голям теч на масло около целия двигател
  • 0

#1484 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

23 юни 2015 - 18:16

? аз го видях.От какво мислиш че може да е ?
  • 0

#1485 pavenceto

pavenceto

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 167

23 юни 2015 - 18:22

лошото е че не се знае може да е от доста места пича (филип) йаза че не е забелязал течове но след пробното кръгче имаше много масло което се стичаше окошо целия картер,и двата спирачни диска са криви предницата има доста луфт от дясно е падано много зверски много кит има и на рдния капак пак от дясно алиминоя е изпилен
  • 0

#1486 maldezzar

maldezzar

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 176

24 юни 2015 - 16:50

Бягайте далече тогава. За тези пари може да се намери по читав карбуратор :thumbdown:
  • 0

#1487 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

24 юни 2015 - 22:27

http://www.mobile.bg...30&slink=9xr7b7
http://www.mobile.bg...84&slink=9xr7b7
Един от тези двата мисля да взема то от Банкя също е перфектен но е по стар аз обичам като взема по скъп мотор всичко да му е оригинално.Тоя от кюстендил май е по добър кажете мнение
  • 0

#1488 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

24 юни 2015 - 22:32

Този от 17000лв последния фейс е много хубав но нещо отзад стоповете не ми харесват само, приличат като на априлия ср :D
  • 0

#1489 bjrov

bjrov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 160

25 юни 2015 - 13:51

Колеги случайно някои от вас да има за продаване предпазителите на оригиналната генерация за Т-мах 2001?
Трябват ми и двата, че малкия 3 ъгълния го изгубих а големия е от модела след 2008.
?деята ми е ако някои си е слагал спортна генерация и тези неща са му излишни?

За връзка с мен 0888675567 или на ЛС, ще съм ви благодарен ако се намери нещо. Пробвах по обявите на части но няма, особено малкото триъгълниче.
  • 0

#1490 DANIEL GENOV

DANIEL GENOV

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 150

01 юли 2015 - 09:40

Здравейте колеги какви обороти трябва да държи инжекционния т макс със скорост около 100 km/h? ? другото което искам да ви попитам понеже не мога да намеря инфо по въпроса какви са допуските на износване на ремъка и под какви стойности се налага неговата подмяна защото смятам да го отворя и да го замеря? Благодаря предварително на всички изказали мнение
  • 0

#1491 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

01 юли 2015 - 12:09

Ти оправи ли си километража?Когато всичко е стоково оборотите са около 4600- 5000.Но много зависи в какво състояние ти е ремъка,ролките,и т.н. Лимита на Оригиналния ремък е 30.5мм,но по мои наблюдения трудно пада до тази граница през 20000 км. пробег.
  • 0

#1492 DANIEL GENOV

DANIEL GENOV

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 150

01 юли 2015 - 16:17

 

Ти оправи ли си километража?Когато всичко е стоково оборотите са около 4600- 5000.Но много зависи в какво състояние ти е ремъка,ролките,и т.н. Лимита на Оригиналния ремък е 30.5мм,но по мои наблюдения трудно пада до тази граница през 20000 км. пробег.
Колега километража го оправих и се извинявам че не съм споделил с вас! Проблемът беше в датчика смених го и всичко заспа: -))) . Сега по другия въпрос относно оборотите наблюдавам че с 5к съм на около 80-85 км но тези дни ще разглобявам за ревизия и ще споделя какво е състоянието на ремъка и ролките!
  • 0

#1493 Vinchenzo

Vinchenzo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 21

03 юли 2015 - 23:00

Здравейте колеги, имам Т макс 2004 инжекцион, проблема е че като спирам и мотора гасне, не всеки път но го прави често, ако само намалям и натискам спирачка и подавам гас леко не гасне, ако спирам по екстремно и точно преди да спра подам гас и глъхне все едно съм прекъснал запалването и изведнъж пали и поема. Когато изгасне връщам контакта давам контакт и пали все едно нищо не е станало.  Свети ми жълтата лампа за чека, но не разбрах нищо от самодиагностиката. Като дам контакт под трипа ми пише 22. Бихте ли ме насочили къде да търся проблема, вакуми, тоци, или кой може да ми помогне. Благодаря Ви предварително. :mellow:
  • 0

#1494 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

04 юли 2015 - 09:03

01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Cecilius)
06 : Cooling liquid temperature (in Cecilius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear wheel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUNT THE SWITCH FOR CHECKING !!!
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFF
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF

Part 11

60 : EEPROM error code presence - 00 means no default, 01 or 02 means default on corresponding cylinder (blinks if both cylinders).
61 : Error Code memory log - Displays 00 if no error code in memory, displays the Error Code if any (11 to 50). Display changes every two seconds if more than one Error Code in memory, then start again from first.
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch the Engine Run Switch to ON position (no backup).
70 : Check Code number, display from 0 to 255

Part III : Activators - To activate, turn Engine Run switch from OFF to ON - Engine check light is activated too.

30 : Coil 1 is activated 5 times per second.
31 : Coil 2 is activated 5 times per second.
36 : Injector 1 solenoid is activated 5 times per second.
37 : Injector 2 solenoid is activated 5 times per second.
48 : Air duct solenoid is activated 5 times per second.
49 : Air intake solenoid is activated 5 times per second.
50 : Fuel injection relay is activated 5 times per second.
51 : Cooler fan is activated every 5 seconds.
52 : Headlight relay is activated every 5 seconds (2 seconds ON, 3 seconds OFF) - 2003+ model only.

Error Codes

Error Number 11 : Cylinder identification sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 12 : Crankshaft position sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 14 : Air intake duct error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20
Error Number 20 : Air pressure sensors error - DIAG mode (none)
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 24 : O2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 30 : The bike went down - DIAG mode 08
Error Number 33 : Coil 1 open circuit - DIAG mode 30
Error Number 34 : Coil 2 open circuit - DIAG mode 31
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21
Error Number 43 : Battery voltage control error - DIAG mode (none)
Error Number 44 : EEPROM read/write error - DIAG mode 60
Error Number 50 : ECU memory error - DIAG mode (none)
Error Er-1 : ECU link error
Error Er-2 : ECU link error
Error Er-3 : ECU link error
Error Er-4 : ECU link error

Following ERROR codes DO NOT allow engine to run :
11-12-19-30-41-50 and Er-1 to Er-4
Error code 11 allow engine to continue running only if fault appears after engine start.

Following ERROR codes DO allow engine to run but need immediate check because default values are taken by the ECU: 13-14-20-21-22-23-24-24-42-43-44
  • 0

#1495 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

04 юли 2015 - 09:07

Грешката ти се отнася за сензора за въздух и отам сигурно са ти проблемите с гасненето.
  • 0

#1496 Vinchenzo

Vinchenzo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 21

04 юли 2015 - 12:02

 image1.JPG   39,52kb   30

Този клапан от ляво зад предния мигач, за какво е? Трябва ли да излиза маркуче от тази пишка или си е така попринцип. Мисълта ми е да не го бърка нещо това и за това да гасне.
  • 0

#1497 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1496

04 юли 2015 - 19:03

ето ти проблема №33 май е сензора за въздух
http://www.en.easypa...934/Intake.html
  • 0

#1498 Vinchenzo

Vinchenzo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 21

05 юли 2015 - 09:06

Много полезна схема. Тези дни ще го разглобя да видя от Ямаха май ще трябва да го купя. Благодарско!!!!

П.с. След като го сменя сама ли трябва да се изчисти грешката?
  • 0

#1499 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1496

05 юли 2015 - 18:12

Ще спре да ти излиза жълтата лампа. Относно чистенето на грешката можеш да си я изчистиш сам обяснено е по горе но и да не я изчистиш не пречи на работата на мотора.
  • 0

#1500 Vinchenzo

Vinchenzo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 21

05 юли 2015 - 21:00

?маше 5 грешки, 4 от тях се изтриха, но 22-рата си остана. Освен това източих 5 литра масло от мотора, тия майстори са много в час, нямам думи. Сипах му близо 3 литра и отиде малко над макса, но с няколко грама, не с 2 литра...шок.
  • 0