•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#2561 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

06 юни 2016 - 11:22

В olx имаше един на части и беше с тъмна,провери ли?
  • 0

scooterhouse.net

#2562 da__buzz

da__buzz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 200

06 юни 2016 - 14:06

От ибей
  • 0

#2563 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

07 юни 2016 - 11:07

Някой да е поръчвал от тук?

http://motointercom....olini-tmax.html



Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2564 da__buzz

da__buzz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 200

07 юни 2016 - 13:15

Аз се опитах, не стана нещо.
По добре от скутер хаус поръчай.
?маги в продава раздела
  • 0

#2565 I4I 88

I4I 88

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

08 юни 2016 - 07:40

Привет колеги.Неискам да пускам нова тема но никъде във форума невидях някой да е обяснил за новобранци като мен как се сменят свещите.Накрадко тези които не са сменяли и не им се ходи по сервизи.Разглабяте оребрената кора(пластмаса) където е радятора за охлаждането,държи се на шест болтчета,ако не се лъжа.След това има една друга пластмаса тя лежи на радятора откопчава се много лесно няма виндове а само крепежи.Махате и нея.Уви стигнахме до свещите.Аз незнаех и разглобих и бумеранзите и степенките за крака но както и да е.Трябва ви и гидоре за да ползвате удълженията.Аз развих свеща със едно глухо ключе (тръбичка) така го наричаме по нашия край и използвах удължения от гидорията.Това е процедурата.
  • 0

#2566 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

08 юни 2016 - 08:24

? аз ще се опитам да бъда полезен за някои колеги. Навъртях вече някой друг километър и 2 пъти ми се случва да се припотявам и да събирам границите на кръвното ?. Веднъж по време на поредната балканска разходка на няколко пъти ми изгасна таблото за секунда или две. По принцип много си обичам машините и когато мотор или кола ми направи номер, започва припотяването. Моторът вървеше, а когато ми се прееба стария акумулатор, започна да прекъсва.  Оказаха се разхлабени болтчета на клемите на новия акумулатор- предполагам от вибрациите. Та проверявайте си ги периодично. Вторият път без да дава никакви наченки на проблем, не можа да запали. Бяха му изчезнали всички тоци на света, само акумулаторът имаше ток и до там. Сетих се, че преди дни беше обсъждан проблем с тоците тук във форума и веднага последва обаждане към колегата Даниел Генов, който за 1 минутка ми каза какъв е проблемът и на втората минута бях запалил мотора. Оказа се изгорял главен бушон на едно реле, което се намира под пластмасата между седалката и стопа. Капакът се развива се с лимбус и ако го нямаш, както и 30А резервен бушон, става драма .  Вече без лимбуси и някви отвертки не тръгвам извън града, а за колегата Генов една почерпка като се видим някой път. Та в този ред на мисли, ако някой друг се е сблъсквал с подобни драми, нека споделя, за да можем да си спестяваме много нерви и главоболия.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2567 I4I 88

I4I 88

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

08 юни 2016 - 08:38

Да колега именно затова става на въпрос да споделяме кой какви проблеми е имал и как ги е отстранил.Та за токовете и аз имах онзи ден същият проблем.Описал съм какво беше.
  • 0

#2568 DANIEL GENOV

DANIEL GENOV

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 150

08 юни 2016 - 09:43

Така е момчета форума е затова и трябва да се помага!!!! А и най малкото да се разменя опит. Друг е въпроса че има  запознати колеги които умишлено не искат да помагат /нищо лично разбира се /
  • 0

#2569 I4I 88

I4I 88

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

08 юни 2016 - 10:48

?ма ли някой който кара със вариатор малоси или полини.Ако има откъде го е взел доволен ли е.За дж.коста знаем,че повечето карат със него.
  • 0

#2570 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

08 юни 2016 - 14:35

Стария ми беше с полини така го зех и бях много доволен варвеше много мен си ме кефеше много ма замина с монора эа части но за новия мисла пак да си зема;)
  • 0

#2571 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

08 юни 2016 - 14:38

Колеги,помагайте че не знам вече какво да правя.?мам едно тресене в кормилото в диапазона от 60кмч до 90кмч като го държа с двете ръце е минимално но пусна ли го почва да се мята наляво на дясно и да ме вкарва в резонанс.Смених лагерите на трипътника сложих гума нова която се оказа че е крива,намерих си гаранцията сложиха ми днес нова и пак същото..от какво може да е?Какво да гледам вече ?Мотора не дърпа на никъде,няма следи от правене на рама или детайли.Дайте съвет от какво може да е защото аз търсих навсякъде и нищо.Бях попадал на една тема в италиански форум но там стигната до заключението че е крива джанта.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2572 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

08 юни 2016 - 14:49

Баланс правили
  • 0

#2573 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

08 юни 2016 - 14:49

Да,не ми сложиха тежести защото нямало нужда


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2574 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

08 юни 2016 - 14:53

Азнатекива неим вярвам ного
  • 0

#2575 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

08 юни 2016 - 15:00

Ама преди да стигна до тях пак по същия начин ми правеше.Общо взето така си го купих.Ходих първо на баланс там ми казаха че ми е крива гумата.Ходих и на други места и се потвърди.Купих нова гума от дънлопа на сточна гара и нямаше никакво подобрение в предницата.Върнах се веднага и ми казаха че не в свързано с баланс и джанти.Но може да има нещо от задната гума че и тя била крива.Купих и задна нова ама ТЦ,проблема си остана същато гадно тресене.Не мога да го карам с една ръка а без ръце повече от 5 секунди не съм го държал и едва избегнах размазването на асвалта заради резонанс...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2576 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

08 юни 2016 - 16:01

Страно
  • 0

#2577 steppenwolf

steppenwolf

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 124

08 юни 2016 - 16:02

Да не е от балансовите тежести, коиито са на края на ръкохватките на кормилото?
  • 0

#2578 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

08 юни 2016 - 16:09

? аз го мислех че е от тях защото бях само с една,после с две но не оригинални и си купих накрая втора ръка оригинални от едно момче от Враца,заедно с ръкохватките че и те бяха за смяна.Всичко добре ама това не реши проблема


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2579 I4I 88

I4I 88

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 33

08 юни 2016 - 16:31

? при мен е същото.Пусна ли и двете ръце кормилото започва да играе след няколко секунди.Но аз видимо съм за предна гума и задна.Колега а това дето са ти казали,че не трябват тежести са пълни глупости.Няма джанта дори и чисто нова да е пак се слагат тежести.Трябва да идеш някъде и да ти завъртят джантата неможе да не иска тежести макар 5-10 грама.
  • 0

#2580 Independent

Independent

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 104

08 юни 2016 - 16:32

Ти случайно да си бил при Ади 95 наскоро?Че днес ходих и ми разправяха че същото било и с някъв друг т-мах.Аз си мисля и да намеря някоя друга джанта оборуднавана и да я сложа за тест.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0