#2581
08 юни 2016 - 16:36
Всяка гума, която не е балансирана, оказва същия ефект върху всички двуколесни.

#2582
08 юни 2016 - 16:37
Мхм,къде да ходя вече за баланс?
Маргел,Дънлоп и Ади95 не ме искат ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Маргел,Дънлоп и Ади95 не ме искат ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2583
08 юни 2016 - 17:55
Не колега не съм аз.Аз съм от Врачанско.
#2584
08 юни 2016 - 18:00
Колеги вече две седмици откакто си купих мотора и не съм слизал от него.Забравих,че имам кола
.?зминал съм 1000 километра.Днес със двама човека на мотора около 170 килограма сме двамата вдигнах около 163 километра.Незнам добре ли е не е ли.Ако някой е пробвал по този начин и е вдигнал повече километри да каже.Защото аз незнам още ли трябва или може и ролки да са за смяна.? дали има начин без да разглабям вариатора да разбера дали съм за ролки.Според мен трябва да напълни километража със тези килограми двама човека.

#2585
08 юни 2016 - 19:04
може да е балансирана и пак да е крива
#2586
08 юни 2016 - 19:24
Е то крива ако е си е за буклука.
От къде в Пловдив мога да си взема пружинки за съединителя?
От къде в Пловдив мога да си взема пружинки за съединителя?
#2587
08 юни 2016 - 19:47
Да не забравяме ,че сме в България и готините марки за нашия пазар са със съответното качество''''''
#2589
09 юни 2016 - 09:13
някои знае ли нещо за тази машина http://www.mobile.bg...42&slink=e6jpq6
Добре изглежда но въпреки всичко трябва да се огледа на място
#2590
09 юни 2016 - 09:33
Относно тресенето колега аз имах миналата година същия проблем,и след обиколка на няколко сервиза и след глупави аргументи на тъпите гумаджии че джантата била крива и че нямало как да се оправи само с баланс я свалих на своя глава и я дадох на един приятел който я свали в Пловдив в някаква гумаджийница момчетата са я погледнали и са казали че наистина е леко крива но въпреки всичко са и поставили тежести и работата направо заспа. Така че ако искаш според мен вземи и направи един баланс и ще разбереш най добре
#2591
09 юни 2016 - 17:13
Колеги, и аз имам проблем с тресенето. Преди не тресенето, после започна, ходих на Сточна гара, казаха, че няма проблем. Напомпаха гумата и беше ок, но след това пак се появи. После помпа, издишах гумите, винаги си тресе, след като пусна кормилото за няколко секунди. Някой не го ли е решил проблема. Може ли да е задна джанта всъщност крива?
#2592
10 юни 2016 - 09:12
Колеги утре е мото събора на Козлодуй случайно някой да ходи натам.Аз мисля да ходя.
#2593
10 юни 2016 - 09:19
Аз ще ходя края на месеца на Лом,за съжаления за тоя в Козлодуй не успях да се освободя.
Между другото сега се връщам от гумаджиите.Сложиха 15 гр баланс и до тук..Разликата в тресенето е минимална ,според тях гумата не била крива.Казват че ако е крива ще тресе постоянно на всякаква скорот.Като ми сваляха предното колело обаче изпадна едно парче пластмаса,оказа се че е едно от двете "зъбчета" на охлюва за километража ,който не ми работи.От известно време тръгне,спре стане като оборотомер..Кой от вас купува тая част на скоро и колко даде за нея?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Между другото сега се връщам от гумаджиите.Сложиха 15 гр баланс и до тук..Разликата в тресенето е минимална ,според тях гумата не била крива.Казват че ако е крива ще тресе постоянно на всякаква скорот.Като ми сваляха предното колело обаче изпадна едно парче пластмаса,оказа се че е едно от двете "зъбчета" на охлюва за километража ,който не ми работи.От известно време тръгне,спре стане като оборотомер..Кой от вас купува тая част на скоро и колко даде за нея?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2594
10 юни 2016 - 09:59
Колеги за резонанса в кормилото - пробвайте при Сашо от Марегл-а на симеоновско шосе. Пича е много добър гумаджия и ми е реашвал подобни казуси и с кола и с мотор.
Отделно проверете лагерите на трипътника.. а ако са сменяни,не е гаранция, че е направено правилно. Те се натягат постепенно след известен пробег, т.е. може да е хлабава гайката. Затягане с 1/3 оборот и пак проба.. и така. Но насоките са, 1. баланс; 2. Всичко по припътника. Успех.
Отделно проверете лагерите на трипътника.. а ако са сменяни,не е гаранция, че е направено правилно. Те се натягат постепенно след известен пробег, т.е. може да е хлабава гайката. Затягане с 1/3 оборот и пак проба.. и така. Но насоките са, 1. баланс; 2. Всичко по припътника. Успех.
#2595
10 юни 2016 - 10:06
Аз ще ходя края на месеца на Лом,за съжаления за тоя в Козлодуй не успях да се освободя.
Между другото сега се връщам от гумаджиите.Сложиха 15 гр баланс и до тук..Разликата в тресенето е минимална ,според тях гумата не била крива.Казват че ако е крива ще тресе постоянно на всякаква скорот.Като ми сваляха предното колело обаче изпадна едно парче пластмаса,оказа се че е едно от двете "зъбчета" на охлюва за километража ,който не ми работи.От известно време тръгне,спре стане като оборотомер..Кой от вас купува тая част на скоро и колко даде за нея?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Между другото сега се връщам от гумаджиите.Сложиха 15 гр баланс и до тук..Разликата в тресенето е минимална ,според тях гумата не била крива.Казват че ако е крива ще тресе постоянно на всякаква скорот.Като ми сваляха предното колело обаче изпадна едно парче пластмаса,оказа се че е едно от двете "зъбчета" на охлюва за километража ,който не ми работи.От известно време тръгне,спре стане като оборотомер..Кой от вас купува тая част на скоро и колко даде за нея?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз копувах същата част миналото лято.Казва се (Speed Senzor) от ямаха си го поръчах за 36,50лв и 10-дни чаках да ми го доставят.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2596
11 юни 2016 - 00:54
Колеги, карате ли вечер? Фаровете светят много доволно, направо като на кола!
if it ain't pit, it ain't shit
#2597
11 юни 2016 - 06:38
Колеги за резонанса в кормилото - пробвайте при Сашо от Марегл-а на симеоновско шосе. Пича е много добър гумаджия и ми е реашвал подобни казуси и с кола и с мотор.
Отделно проверете лагерите на трипътника.. а ако са сменяни,не е гаранция, че е направено правилно. Те се натягат постепенно след известен пробег, т.е. може да е хлабава гайката. Затягане с 1/3 оборот и пак проба.. и така. Но насоките са, 1. баланс; 2. Всичко по припътника. Успех.
Отделно проверете лагерите на трипътника.. а ако са сменяни,не е гаранция, че е направено правилно. Те се натягат постепенно след известен пробег, т.е. може да е хлабава гайката. Затягане с 1/3 оборот и пак проба.. и така. Но насоките са, 1. баланс; 2. Всичко по припътника. Успех.
Вчера бях на баланс и нещата се подобриха,отново го има тресенето но се промени не е така силно все едно ще изпуснеш рулето.Ще ходя до маргел тия дни да направят и те един.Като отида директно за Сашо ли да питам ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2599
11 юни 2016 - 12:27
Крушките на ксенона какви са ти. При мен е х1 и х4. Трябва два ксенона да купя.
#2600
12 юни 2016 - 15:33
Момци вчера ми се изправи косата от мотора изведнъж почна да тече антифриз.Днес като го разглобих се оказа спукана метална траба.Направо бех изтръпнал малко заварка и готово
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|