#2621
18 юни 2016 - 07:41
Здравейте, имам проблем с Т макс 2005г , като го оставя на слънце не иска да запали. Пали , гасне и светва лампа check. Някакви идеи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

#2622
18 юни 2016 - 07:54
не бях се сетил
#2624
18 юни 2016 - 12:17
Виж какъв код да грешка ти стои в сервизното меню
#2625
18 юни 2016 - 22:07
Колеги,оригинално на 1вата генерация късите са от ляво нали(ако сте срещу мотора)
Защото досега на мен ми беше обратното.Мисля си че заради това като включа дългите ми спираше километража.Освен ако не е англичанин но...нямам такава информация
Sent from my iPhone using Tapatalk

#2626
18 юни 2016 - 22:39
Да отлаво
#2627
18 юни 2016 - 22:45
Да ама като пусна дългите светва отляво и то все едно са къси...а на таблото си има индикация че са дълги?!гледам кабели са преправяни ужас направо.в момента отляво където оригинално трябва да съ късите съм сложил h7,а от дясно където трябва да са дългите съм сложил H4.Пускам габарит,всичко е ок.Пускам къси светва в дясно и то стабилно а пусна ли да премигна светва в ляво?Къде може да е сбъркано?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2628
19 юни 2016 - 06:10
а мигачите светят ли правилно
#2629
19 юни 2016 - 07:06
Да ама като пусна дългите светва отляво и то все едно са къси...а на таблото си има индикация че са дълги?!гледам кабели са преправяни ужас направо.в момента отляво където оригинално трябва да съ късите съм сложил h7,а от дясно където трябва да са дългите съм сложил H4.Пускам габарит,всичко е ок.Пускам къси светва в дясно и то стабилно а пусна ли да премигна светва в ляво?Къде може да е сбъркано?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2631
19 юни 2016 - 18:34
Да ама като пусна дългите светва отляво и то все едно са къси...а на таблото си има индикация че са дълги?!гледам кабели са преправяни ужас направо.в момента отляво където оригинално трябва да съ късите съм сложил h7,а от дясно където трябва да са дългите съм сложил H4.Пускам габарит,всичко е ок.Пускам къси светва в дясно и то стабилно а пусна ли да премигна светва в ляво?Къде може да е сбъркано?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2632
20 юни 2016 - 06:06
ей тук ми се кара


if it ain't pit, it ain't shit
#2633
20 юни 2016 - 09:23
Уникат
#2634
21 юни 2016 - 14:56
Пичове имам следния проблем. Моторът е Ямаха Тмах 500 2006 година (инжекцион). Пали, работи, но когато загрее преди да включи вентилатора гасне, изчезва му токът на свещите и не може да бъде запален докато не изстине нацяло. ?зстине ли идва му ток на свещите пак пали и като загрее пак гасне и така всеки път. Ако някой има идея от какво е нека да даде съвет. (мисля, че проверих всичко, но не открих проблем никъде) Благодаря предварително!

#2635
21 юни 2016 - 19:05
Като не пали идва ли сигнал от датчика на коляновия вал
#2636
22 юни 2016 - 04:33
Вчера реших да го запаля пак нямаше никакъв проблем работеше си загря включи се вентилатора изключи след като охлади и аз го изгасих от контактния ключ. ?зчаках две, три минути реших да го стартирам и никакъв помен за палене. Бушон не изгаря, перката не дава на късо, проверих дали дава ток на свещите - няма. оставих го изстина токът дойде на свещите, пак запали и пак така. Направо ще си скъсам кръщелното..
#2637
22 юни 2016 - 06:44
Давай кажи кво си проверил .сам няма да се оправи
#2638
23 юни 2016 - 07:29
Най-вероятно е горивната помпа, която се намира в резервоара. Често срещан проблем при Т-Макса. След като дадеш контакт и натиснеш червения бутон се заслушай дали работи. Ако е проблем с помпата, то той се проявява при загрят мотор - не тегли гориво и не пали...
#2639
23 юни 2016 - 20:26
Колега незнам дали има връзка с помпата, но на мен ми изчезва тока към свещите. Проверил съм всички кабели букси и датчици освен този на коляновия вал понеже е вътре в двигателя и незнам как да го замеря. Дали не е от него?
#2640
23 юни 2016 - 20:35
Добре де в сервизното меню не излизат ли кодове за грешки
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|