•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#2881 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

15 октомври 2016 - 12:46

Честито

Sent from my HTC Desire 626G dual sim using Tapatalk


  • 0

scooterhouse.net

#2882 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

15 октомври 2016 - 17:40

Честито и от мен
  • 1

#2883 pljoko66

pljoko66

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 669

15 октомври 2016 - 17:49

Честито безаварийни .Дай снимки да видим де
  • 1

#2884 koceto PM

koceto PM

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 10

16 октомври 2016 - 11:55

Колеги,няколко питанки имам за Макса,тъй като съм от вчера с такъв мотор,искам да сменя маслото,антифриза,та питането ми е нивото в прозорчето до къде трябва да е ,от къде да погледна антифриза да си измеря и най-вече с какво масло да карам смисъл с каква марка препоръчвте 10/40,антифриз марка.Ще съм благодарен за всеки отговор :thumbup:
  • 0

#2885 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

16 октомври 2016 - 15:33

Трябва да е до горния край,ако се загледаш ще видиш отстрани на прозорчето две чертички за Мин. и Мах.Когато го сменяш остави старото масло са изтече добре(може да поклащаш леко настрани скутера ) и наливаш 2.9 литра.Антифриза се проверява от едно прозорче под десния ти крак,като пак имаш Мин. и Мах.
Аз карам с Мотул 10w40
  • 0

#2886 koceto PM

koceto PM

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 10

16 октомври 2016 - 16:45

Благодаря ти Венко,утре ще купувам филтри и масло///дадоха ми оферта за кастрол 10/40,ще видим,после нещо се нулирало от таблото каза ми един приятел дали е верно :)
  • 0

#2887 pljoko66

pljoko66

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 669

16 октомври 2016 - 17:37

Ако ще сменяш антифриза ти трябва по сериозно разглобяване
  • 0

#2888 koceto PM

koceto PM

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 10

16 октомври 2016 - 18:38

Антифриз не мисля да сменям,само искам да го замеря до колко минуса е
  • 0

#2889 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

16 октомври 2016 - 23:29

Колеги, Т-макса (карбураторен - сток) повече ли ще върви от Бъргман 650 и Силвър Уинг 600? ?мам предвид следните показатели - ускорение, доускорение, баир, с двама човека, максимална скорост.
  • 0

#2890 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

17 октомври 2016 - 07:51

От Силвър не от Бъргман незнам

Sent from my HTC Desire 626G dual sim using Tapatalk


  • 0

#2891 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

17 октомври 2016 - 10:09

Колеги, Т-макса (карбураторен - сток) повече ли ще върви от Бъргман 650 и Силвър Уинг 600? ?мам предвид следните показатели - ускорение, доускорение, баир, с двама човека, максимална скорост.
аз съм правил с лекота 180 по километраж и продължава да върви, ама не е оферта с нашите пътища. Най-големият кеф е да караш по баири с хубав Хасвалт. Ако знае как да се вози втория-не се усеща.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2892 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

17 октомври 2016 - 17:30


  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2893 bjrov

bjrov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 160

17 октомври 2016 - 17:36

аз съм правил с лекота 180 по километраж и продължава да върви, ама не е оферта с нашите пътища. Най-големият кеф е да караш по баири с хубав Хасвалт. Ако знае как да се вози втория-не се усеща.
То е до екземпляр и до тунинг, моя  е стоков едвам вдигна 160 и приключи. Не твърдя, че е перфектен но на мен ми е достатъчно.
  • 0

#2894 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

17 октомври 2016 - 17:55


То е до екземпляр и до тунинг, моя  е стоков едвам вдигна 160 и приключи. Не твърдя, че е перфектен но на мен ми е достатъчно.
в интерес на истината моят е с цяла генерация, а вариатора не съм го отварял. ?наче от 80-140 ми е комфортният диапазон за извънградско.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2895 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

17 октомври 2016 - 21:58

Аз лично много се съмнявам стоков карбураторен Т-Макс да вдигне 180, докато Бъргмана и Силвъра в добро здраве правят до 200. Но тази максимална скорост така или иначе не е от значение, защото у нас едва ли ще се вдига често. По-важно за мен е ускорението и доускорението, както стабилност и пътно поведение. Питам, защото взех един стар Т-Макс, който тези дни ще подкарам - досега такъв не съм карал. За същите пари можех да взема с 2-3 години по-нов Силвър 600 или Бъргман 650. Не съжалявам,  разбира се. Просто разсъждавам и споделям с Вас.
  • 0

#2896 бат ?цо

бат ?цо

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 445

17 октомври 2016 - 22:03

Карбуратора не е като инжекциона. Сорри ама е факт. :(
  • 0

#2897 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

17 октомври 2016 - 22:11

А защо си мисля, че изправен и добре настроен карбуратор върви повече от инжекцион, монтирани на един и същ двигател? ?ли поне това показва опита ми от автомобилите. ? доколкото знам инжекциона започва масово да се използва в края на миналия век не с цел да накарат двигателите да вървят повече, а с цел икономия и най-вече екология.
  • 0

#2898 бат ?цо

бат ?цо

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 445

17 октомври 2016 - 22:27

Какъвто и да е карбуратор, като го запалиш сутрин на студеното, не тръгва от раз. Трябва малко да се постопли - 30 секунди ако е о.к. стигат. ?нжекциона - палиш и тръгваш. А за "настроените карбуратори"... във 21-ви век карбуратори има само по ретро машините ;) Щото са много ретро!
  • 0

#2899 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

17 октомври 2016 - 22:31

Аз лично много се съмнявам стоков карбураторен Т-Макс да вдигне 180, докато Бъргмана и Силвъра в добро здраве правят до 200. Но тази максимална скорост така или иначе не е от значение, защото у нас едва ли ще се вдига често. По-важно за мен е ускорението и доускорението, както стабилност и пътно поведение. Питам, защото взех един стар Т-Макс, който тези дни ще подкарам - досега такъв не съм карал. За същите пари можех да взема с 2-3 години по-нов Силвър 600 или Бъргман 650. Не съжалявам,  разбира се. Просто разсъждавам и споделям с Вас.
колега, не съм карал 650 бъргман и 600 силвър, но карах бъргман и силвър 400ки и поведението на темакса за мен при по-динамично каране е несравнимо. Все пак е с централен амортисьор. Ще си доволен от вървежа, доускорението и ускорението са топ.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2900 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

17 октомври 2016 - 23:07

Надявам се да е така. Скоро ще съм един от Вас. Дано само съм попаднал на добра машина. Човекът й прави предницата (изпуснали колове ми каза) и до 2 дни ще ми го предаде. Ще се радвам да се запознаем, ако не сега - на пролет. Карал съм Бъргман 400 карбуратор и бях много доволен. Сега се надявам промяната да е към добро. Ако всичко е наред и Т-Макса е "моята машина", до година-две ще се метна на модела след 2008. Благодаря на всички.
  • 0