•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#2901 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

17 октомври 2016 - 23:40

Ето едно клипче, но не знам дали е стоков, обаче гледам, че тоя агент държи с едната ръка телефона, а моя след 160 трябва да го стискам здраво.


  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

scooterhouse.net

#2902 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

18 октомври 2016 - 18:34

Такааа...Нужна ми е помощта ви. При покупка на "нов" карбураторен T-Max какво е задължително да се смени (обслужване) и какво да се провери и евентуално подмени.
1. Пиша въздушен филтър и излизат в мрежата 3 различни?!?
2. Задължително маслен филтър + масло.
3. Горивен филтър сменя ли се?
4. ?ма ли други филтри по мотора?
5. Заден диск износен, задна гума "тотал щета".
Ако има друго, моля допълнете. Което е необходимо, откъде да се вземе, колко горе-долу струва и каква марка? Понеже вероятно са доста нещица и май трябва да се бръкна дълбоко, ще бъда благодарен на някой колега ако има отстъпки някъде.
  • 0

#2903 pavenceto

pavenceto

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 167

18 октомври 2016 - 18:48

Въздушните филтри са си 3

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


  • 1

#2904 pavenceto

pavenceto

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 167

18 октомври 2016 - 18:48

Виж ремъка ролките на вариатора сменяй маслото с филтъра и гас

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


  • 0

#2905 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

18 октомври 2016 - 19:07

Потърси филтри Hiflo- на половин цена са от оригиналните, но преди това ги провери, щот можеш да минеш с издухване на страничните, а големия въздушен често е сменян със спортен, който само се чисти.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2906 koceto PM

koceto PM

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 10

18 октомври 2016 - 19:41

Добър вечер и от мен колеги,днес си смених маслото на макса,искам да попитам как да си нулирам брояча,има бутонче на таблото,нещо изписва ли идея си нямам
  • 0

#2907 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

20 октомври 2016 - 18:48


  • 1
if it ain't pit, it ain't shit

#2908 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

26 октомври 2016 - 20:38

Пак да ви досаждам аз. Как да накарам Т-Макса (2001) да върви малко повече.  Нещо ми малее. Май всичко е сток по него, никакъв тунинг от към техническа страна.
1. JCosta ли е най-добрия вариатор и какво е 03 и 04 серия - какво е различното. Пише че 04 се слага само в комбинация със спортна генерация.
2. Нещо по съединител да пипна? Някаква пружина, пружинки, дискове?
3. Ремък какъв?
4. Не работи бутона за присветкване на дълги. С отделен предпазител ли е или проблема е другаде?
? други въпроси имам, но да не ви затормозявам сега. По-натам. Благодаря предварително.
  • 0

#2909 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

26 октомври 2016 - 22:01

Пак да ви досаждам аз. Как да накарам Т-Макса (2001) да върви малко повече.  Нещо ми малее. Май всичко е сток по него, никакъв тунинг от към техническа страна.
1. JCosta ли е най-добрия вариатор и какво е 03 и 04 серия - какво е различното. Пише че 04 се слага само в комбинация със спортна генерация.
2. Нещо по съединител да пипна? Някаква пружина, пружинки, дискове?
3. Ремък какъв?
4. Не работи бутона за присветкване на дълги. С отделен предпазител ли е или проблема е другаде?
? други въпроси имам, но да не ви затормозявам сега. По-натам. Благодаря предварително.
здрасти, колега. Как така малее? В смисъл глъхне ли? "Буксува" ли? В какво състояние са съединител, вариатор,ремък, ролки, карбуратори, филтри, свещи? Преди тунинг всичко това трябва да е изрядно. Относно jcosta гледах някви клипове, където бутат над 1.6 секунди от 0-100. Аз имам карбуратор със спортна генерация, уж всичко друго е стоково(не съм отварял вариатора). Веднъж се случи да се дърпам с мергел S500 306 коня и до 120 го наказах с една дължина на темакс, ама му стана доста неприятно на колегата.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2910 бат ?цо

бат ?цо

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 445

26 октомври 2016 - 22:14

Това с малеенето си е нормално. Както е казал Мечо Пух: колкото повече - толкова повече. Почва да ти малее до месец - два. Аз така стигнах навремето до Хаябуса. После ми стана все тая и сега съм спокоен (чичак) турист :)
Та мисълта ми беше, че всякакъв тунинг в тези кошници е само хабене на средства. Каквото и да направиш - след три дена ще ти е омаляло пак. Ако те влече и имаш излишни - набутвай се. Дет се вика: Кеф цена няма :)
  • 0

#2911 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

26 октомври 2016 - 22:46

? двамата сте прави. Да вметна - и аз съм "чичак" почти на 40, ама май нещо главата не ме слуша. Карал много и различни мотори, но по настояване на жената преди 3 години продадох последния скутер - Бъргман 400 - корава машина беше. От тогава никакви мотори. Но не издържах и скоро взех този Т-Макс. Никога преди това не бях карал такова, но след четене и много хвалби на модела го взех. Вярно - дърта кошница е, ама пусто много скъпо вървят. За тия пари можех да взема Бъргман 400 от 2008, вместо Ямаха от 2001. Не казвам, че съм сбъркал - просто така реших. ?наче машината е ОК, стабилна е, добре стои и добре се кара, красива е. Позабравил съм как вървеше Бъргмана, но май Т-Макса не върви много повече. Разхода ми е 6.3 само градско - светофари и задръствания - с около 1,5л повече от Сузукито. Не е болка за умиране - все пак храня 2 цилиндъра. ?мам за смяна гуми и спирачни дискове и за това не смея много да го напъвам. Трудно спира и доста влачи - почти си е без гума отзад. На околовръстното стигна 140, но май доближаваше лимита си - едва ли ще вдигне повече от 160. Не съм отварял нищо, но мисля че всичко е сток. Само въздушния му филтър отпред видях - мнооого мръсен и май е оригинален, дали някога е сменян един Господ знае. Работи добре, но сутрин като е напълно изстинал трудно пали и първите секунди работи зле, после се оправя. Съмнявам се в свещи или по-лошото - в автоматичните смукачи. Тромаво потегля - дали наистина е така или ми се струва, не знам. Може да е професионално изкривяване, защото последните години се научих малко по-мощни коли да карам и сега съпоставям. Пробвах се няколко пъти в дръпки от старт. С S-класи или други "бегачки" нямам никакви шансове. Наравно тръгвам с обикновени коли средна кубатура, а малолитражките ги дърпам. На старта се "замисля" дали да тръгне, до 50-60 мудно ускорява, след това до към 100-120 осезаемо "дърпа". Чувам и гледам как тръгвате с пилене на гума, при мен е абсолютно невъзможно. Дали пък защото съм 105 кила? ?наче мотора няма видими технически проблеми като изключим трудния студен старт и това че 2-3 пъти при потегляне с рязка газ чувам отдолу изсвирване /изскърцване/. Просто искам да има повече ряз, по-сериозно ускорение и доускорение, да го няма замислянето при потегляне и тромавото ускорение до към 50 км/час. Максимална скорост не ми е приоритет - и 160 да е, достатъчна ми е.
  • 0

#2912 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

26 октомври 2016 - 23:41

Колега, направил си хубав избор, според мен и искрено се надявам да останеш доволен. Бих те посъветвал да се свържеш с някой колега от форума, дето е по в час с машините. В смисъл, ако му направи едно кръгче, веднага би хванал кво му "куца". Като цяло си ебало мамата с цените от ямаха, но хубавото в случая е, че са сравнително масови машини, има заместители на повечето неща, пък и има вариант да купиш разни хави по периферията като почти нов вариатор или съединител втора ръка на символични цени при повече късмет. Аз лятото претърпях катастрофа и съм на стендбай с оправянето на мотора, защото в милата ни държавица нещата стават нереално бавно, но, докато чакакам, си намерих някои неща на десетократно по-ниска цена от магазинската. Не искам да съм лош пророк, но е възможно и други неща да са занемарени като филтъра(има още 2 въздушни, които няма да са по-добре от главния) едно хубаво ревизиране на тези машини е от 500 до 1000 лв с нови части. Филтрите и маслата са поне 200лв от ямаха. До колкото знам колегат Veno81 може да ти бъде много полезен за части и консумативи.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2913 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

27 октомври 2016 - 07:49

Проверимо ремък ролки  какво им е положението.

Sent from my HTC Desire 626G dual sim using Tapatalk
  • 0

#2914 Jjj

Jjj

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125

27 октомври 2016 - 09:40

Пак да ви досаждам аз. Как да накарам Т-Макса (2001) да върви малко повече.  Нещо ми малее. Май всичко е сток по него, никакъв тунинг от към техническа страна.
1. JCosta ли е най-добрия вариатор и какво е 03 и 04 серия - какво е различното. Пише че 04 се слага само в комбинация със спортна генерация.
2. Нещо по съединител да пипна? Някаква пружина, пружинки, дискове?
3. Ремък какъв?
4. Не работи бутона за присветкване на дълги. С отделен предпазител ли е или проблема е другаде?
? други въпроси имам, но да не ви затормозявам сега. По-натам. Благодаря предварително.
С j.costa разликата във вървенето е огромна. Смених няколко т макса,с почти всички вариатори за тях. Костата е #1. Ускорение,доускоряване....много пъргав става моторът. Особенно за градско в София. Малко по възрастен съм от тебе,на същите кила :) ама все още карам ,като кретен от време на време. Генерацията.....освен удоволствието от звука и това,че по задръстванията ме чуват от далече( никак не е малко) във вървенето разлика не усещам.

Sent from my STH100-2 using Tapatalk


  • 0

#2915 martin1977

martin1977

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 25

27 октомври 2016 - 10:21

Супер. Благодаря. А разликата между Ево 3 и Ево 4 каква е? Намирам Ево 3 за около 440 лева и Ево 4 с около 60 лева по-скъп. Заслужава ли си инвестицията. За Ево 3 пише че в допълнение към "другите доработки" е идеален? Какви доработки са необходими? Пише че е задължителен кевларен ремък. Друго, за да е пълна програмата? За Ево 4 пък пише, че е задължителна спортна генерация, освен всички доработки, които са в сила и за Ево 3. За генерация не съм сигурен че искам да вдигам много шум. ?наче намерих ауспух (само гърнето) марка Скорпион от Ямаха Р1 за 100 лева. Ще "бучи" ли много?
  • 0

#2916 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

28 октомври 2016 - 06:57

T-max starter pack. ?


  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2917 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

28 октомври 2016 - 07:50

Намирам Ево 3 за около 440 лева и Ево 4 с около 60 лева по-скъп. Заслужава ли си инвестицията. За Ево 3 пише че в допълнение към "другите доработки" е идеален? Какви доработки са необходими? Пише че е задължителен кевларен ремък. Друго, за да е пълна програмата? За Ево 4 пък пише, че е задължителна спортна генерация, освен всички доработки, които са в сила и за Ево 3. За генерация не съм сигурен че искам да вдигам много шум. ?наче намерих ауспух (само гърнето) марка Скорпион от Ямаха Р1 за 100 лева. Ще "бучи" ли много?
Колега, тези цени за втора ръка вариатори ли са? Виждал съм с гърне от Р6 и се беше получило много добре от към звук. Видях и карбураторен със портните реплики и също доста приличен ефект за парите се беше получил.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit

#2918 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

31 октомври 2016 - 21:27

За всички Фенове на Т Мах,след седмица ще видим новата визия на Модела.

  • 1

#2919 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

31 октомври 2016 - 21:43

:wub:  :wub:  :wub:

Sent from my HTC Desire 626G dual sim using Tapatalk


  • 0

#2920 pitbulldog

pitbulldog

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 295

31 октомври 2016 - 21:55

Направо ще колабирам вече. Дано да изгреят, както през 2012 с 530ката.
  • 0
if it ain't pit, it ain't shit