•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#3381 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

12 юни 2018 - 07:48

Венко мерси за илюстрациите и обяснението :) и аз не стоях със скръстени ръце и поразрових и попрочетох, найстина е без аналог като конструктивно решение :) Де се вика има от всичко по малко :)
  • 0

scooterhouse.net

#3382 ncuxaPa

ncuxaPa

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 155

12 юни 2018 - 08:08

Да ви се похваля или по-скоро да изкажа впечатления... Най-накрая монтирах прословутите dr. Pulley слайдери. Чудо на чудесата са... Сетъпа е следния: вариатор малоси, слайдери др.пули 18гр., червена торк пружина малоси +30%. Резултат - много добър старт, мотора вдига рязко обороти и ускорява перфектно, като същевременно 60, 80, 100 км/ч се поддържат с минимално отворена газ. Чакам лястовиците пак от др пули, защото обърках и вместо 8бр поръчах 4бр. Теоретично би трябвало да е една идея по-добро ускорението и да работи плавно и меко.


  • 0

#3383 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

13 юни 2018 - 20:02

Венко а тея две бутала закачени там  в една равнина против всички правила за конструкция на коляномотовилков механизъм, в един такт ли работят или се редуват? Смисъл такта запалване е едновременно и за двете или едно след друго.
п.п. Намерих, едно след друго са, интересно що така са го замислили, сигурно ако е бил нормален двуцелиндров редови е щял да прави много вибрации, те са усложнили малко конструкцията с онова задното балансиращото ама предполагам двигателя работи много кротко така.
  • 0

#3384 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

13 юни 2018 - 23:32

Да двете буталата се движат заедно,честно да ти кажа не помня за запалването,но щом си го проверил ок.?наче двигатела е супер безшумен и няма никакви вибрации,да не го сравнявам с другите,че само го хваля.Но като се замислиш този двигател е конструиран преди почти 20год. и щом не е променян значи е............
  • 0

#3385 naturo

naturo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 255

14 юни 2018 - 08:14

Буталата въпреки , че са в една фаза, работят едно след друго. Не като  едно бутало! Като работи двигателят много отчетливо се чува отделната работа на двете "кюмбета". А пък ако имаш прекъсване на цилиндър, няма как да не разбереш. Аватара ми е анимиран и принципа на работа  е този:

http://tmax-club.org...line=1522513207

Добре се вижда как е измислено газоразпределението.
  • 0

#3386 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269

14 юни 2018 - 10:00

На анимацията е показан двутактов двигател. С клапани :huh: .  Но, става ясна идеята.
  • 0
[url="http://www.spritmonitor.de/en/detail/816164.html"] [/url]

#3387 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

14 юни 2018 - 14:34

Яката работа
  • 0

#3388 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

15 юни 2018 - 06:10

Колеги преди 4-5 години като се интересувах от тях ми се върти в главата че имаха някъв дерт, дали беше проблем с паразитното бутало или нещо друго не помня. Не говоря за хроничен проблем или поне не помня така да са го описвали по форумите, но кои е най честия проблем по механиката на двигателя да ми припомните, че сега ровя ама не намирам  :)
п.п.Нещо ме влече в тая посока вече ама да видим, все харесвам 530-ките ама бая цена държат :)
  • 0

#3389 naturo

naturo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 255

15 юни 2018 - 08:08

За проблем точно с двигателя никъде не съм чел! Чета руският, украинският и форуми на английски-никъде не става въпрос за особен проблем. Даже се казва, че 100к.-140к.км не са никакъв проблем за тези двигатели. Последното, което четох е, че на 85к. км са проверявани клапаните и се установява, че са затегнали с 3-4 стотни. Поради това, че скоро сменях дискове от касетата на съединителя, установих, че почват проблеми с първият и последният диск на около 30-40к.км., но ремонта не е тежък.
А това, че някъде, някой пилейки здраво е "постигнал" проблем с двигателя е лично постижение, което все пак не е лесно. Затова държат и цена.
  • 0

#3390 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

15 юни 2018 - 13:18

Славе от 10 год. карам Т Мах и съм минал горе долу 80 000 и единствения проблем които съм имал е затегнала ръчна спирачка,което се дължи на неизползването от моя страна.Много са здрави и нямат никакви проблеми,затова както писа и колегата държат доста цена.,Да на по старите изгаря Релерегулатора,или "Звездата",пропуска масло семеринга зад вариатора,имат проблеми при паленето някои от карбураторния модел,но това са нормални неща.
  ? друг път съм го качвал,един Т Мах на 140 000 разглобен за проверка,и констатацията е,че няма почти ликакво износване......
http://www.okapi38.c...0/140000-Km.php
  • 0

#3391 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

15 юни 2018 - 20:24

Аз заглеждам в периода около 2007 :)
  • 0

#3392 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

15 юни 2018 - 20:55

Старички са вече,трудно ще намериш читав екземпляр,търси след 2008 много по хубави са.Ама ти като не караш,защо ти е Т Мах да си го паркираш в хола ли?
  • 0

#3393 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

15 юни 2018 - 21:20

Хахаха, що бе, аз съм колекционер, ще събера всички топ модели на десетилетието :) Карам бе ама по работа и задачи, не съм го спрял, ама за кеф хич хаха
  • 0

#3394 pljoko66

pljoko66

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 669

16 юни 2018 - 06:05

Както при всички двигатели мазането е проблем най вероятна причина оставен без масло.Малко като 'детска' болест им е това бутало-по скоро лагери биела мога много да разказвам
  • 0

#3395 valentyno

valentyno

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 103

16 юни 2018 - 07:42

Добре, а какво ще кажете за модел нов внос с видимо без излишни интервенции, стоков и да речем на 40 - 50 000 км. пък дори и да е модела с карбуратора? ?ма изгодни предложения, разбира се да е нов внос и стоков...?
  • 0

#3396 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

16 юни 2018 - 16:28

На тези километри в беге няма колега
  • 0

#3397 bjrov

bjrov

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 160

16 юни 2018 - 18:55

Защо да няма????
Ти по колко км минаваш на сезон последните 2-3години?
Аз го ползавам моя предимно за работа и минавам между 3-4хиляди на година макс, а сметни ги за 10-11 години ако си го купя нов?
Теоритично е възможно, не нзаеш преди теб кои колко го е карал или пък дали не е седял в гараж за година две :-)
  • 0

#3398 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

17 юни 2018 - 07:37

За щтото преди да доидат в БГ са карани яко а аз минавам различни км за година средно 6 хилади Второ моя 2009г доиде на 56хилади а на километраж е 17 хилади Не см го връщтал просто търговеца е мои човек ими призна и показа снимки на километража
  • 0

#3399 lifan4o

lifan4o

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 367

17 юни 2018 - 07:40

Карб на малко километри замен е много малк шанс
  • 0

#3400 naturo

naturo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 255

16 юли 2018 - 13:46

Привет колеги,
Моля дайте съвет какви пружинки да сложа в новата касета на съединителят. Купих пълнеж /дискове/ на Mallosi и в комплекта има 6 сребристи, 6 жълтеникави и 6 кафяви. Знам, че според твърдостта се добавят +200 оборота на старта. Молбата ми е да ме ориентирате кои да сложа за да имам старт подобен на стоковият, защото все пак возя и дете чат-пат и ме е страх да не го изсипя някъде при тръгване. Все пак знаем като се понавие масура как почва лудницата. Също така имам и оригинални дискове за продажба ако някой закъса. ?майте предвид, че смяната не е трудна, но е пипкава и трудоемка-антифризи, масла, гарнитура ако се скъса, късат се и гумичките на водните съединения. Поради тази причина търся съвет за поведението с жълтите и кафявите пружини.
  • 0