#3401
13 август 2018 - 13:09
Благодаря че споделяте тук инфо . Снимки на моторетката в близко бъдеще.
Поздрави .

#3402
19 август 2018 - 23:48
?ма ли място за още един член на клуба?

#3404
22 септември 2018 - 09:07

#3405
22 септември 2018 - 14:25
Не може да смениш от Мили в км.Свиква се и моя е от Англия и е в мили и въобще не ми пречи.Ако толкова искаш си търсиш табло втора употреба.

#3406
07 октомври 2018 - 22:28

#3407
08 октомври 2018 - 08:09
Болтовете на предният калник са с дистанционери и се затягат дограй. Не юнашката естествено! При мен бяха отпуснали и дрънчеше тънко и гадно точно като на калник. ? аз имам някакво по силно единично чукане като на пластмаса,но не мога да установя от къде е. Подозирах ключовете и ключодържателя, но май не е от тях. Тропа ми рядко на павета с ниска скорост или големи дупки. Не мога да го "хвана" и аз от къде е. Пиши като установиш нещо, ще е полезно.
#3408
10 октомври 2018 - 21:57
#3409
12 октомври 2018 - 16:11
#3410
12 октомври 2018 - 18:38
#3411
14 октомври 2018 - 09:25
Намерих проблема


#3412
24 октомври 2018 - 09:41
Сложих и всичко заспа-13.6-14V. Тъпото е, че съм с LED фарове и не можах да разбера, че е толково високо напрежението заради драйвърите на крушките. Добре, че не изпуши CDI и другите чувствителни неща. Важно е да се премери и напрежението от звездата, защото ако са различни или няма някъде между трите- значи е звезда.
Поправих и зазимих!
#3413
02 ноември 2018 - 18:56
Сложих и всичко заспа-13.6-14V. Тъпото е, че съм с LED фарове и не можах да разбера, че е толково високо напрежението заради драйвърите на крушките. Добре, че не изпуши CDI и другите чувствителни неща. Важно е да се премери и напрежението от звездата, защото ако са различни или няма някъде между трите- значи е звезда.
Поправих и зазимих!
#3414
05 ноември 2018 - 09:31
Ако има и други нерезбрали ще се опитам да обясня по-простичко. Все пак мисля, че споделих на неособено висок стил, ситуация която възникна с моето возило. Ако съм помогнал на някой -добре! Ако не, живи и здрави!
#3415
05 ноември 2018 - 10:23
#3416
05 ноември 2018 - 10:52
Не ми харесва и никога няма да ми хареса, когато имам проблем някой да ме вкарва в ъгъла и да ме дере с пари. Другото, което не написах е, че с това реле-пловдивското трябваше да преправям-жици, куплунзи и т.н. Рално си реших проблема с едно позвъняване-ново реле, което си е супер+ две години гаранция. Махнах куплунга от старото, включих новото и проблема изчезна.
Това е! Не искам да давам насоки на никой, преценката е Ваша. Просто трябва да се мисли и преценява. Аз така прецених!
Поздрави.
#3417
05 ноември 2018 - 14:16
Цените му започват от 60 лева и зависят от корпуса. Човекът не прави бизнес от това. Казвам го, тъй като по-добре направен регулатор бих могъл да си направя само аз, при това за самият мен.
? обяснявам: регулаторите на мотоциклетите са изключително терсене възел. Термично натоварени и най-често с лошо охлаждане. Няма моторист, който да не се е сблъсквал с проблема. В почти всички случаи става дума или за стареене, или за изгаряне, вследствие на системно влошено охлаждане.
Елементите струват 3 лева... но могат да струват и 40. Зависи от аршина и от това колко време искаш да ти изкара. Заливка става и от пяна... но качествената смола, която няма да остарее след 3-4години струва 160 лева килото.
Лично аз не бих се навил да правя регулатори и да ги продавам за 100 лева с 3 годишна гаранция. Не съм толкова смел.
#3418
08 ноември 2018 - 19:12
#3419
15 декември 2018 - 15:18
#3420
15 декември 2018 - 16:37
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|