#3481
25 юли 2019 - 08:50


#3482
26 юли 2019 - 20:48
#3483
27 юли 2019 - 08:25
#3484
28 юли 2019 - 20:25
#3485
29 юли 2019 - 09:08
Това е един от малкото проблеми на първият Т-макс. Руснаците даже препоръчват да се сменя обтегача даже и да няма трополене на веригата. От Ямаха явно са коригирали проблема, защото е променена конструкцията на този обтегач и при смяна проблема изчезва! Струва 66 евро в "Мега зип", но ако прескочи веригата тези 120 лв. ще се струват като лека закачка, сравнено ако надробиш клапани, може водачи и бутала да прецакаш.
Аз само не знам как се регулира силата на опън на веригата, защото има болт за регулиране. След края на сезона мисля и аз да сменя тая част. Някой ако знае и го е правил да каже. Колко се натяга този обтегач.
P.S- колега, защо не пробваш да го натегнеш тоя чарк? Намира се отгоре малко зад резервоара отлявата страна на двигателя, но може да се каже, че е към центъра, около стартера гледай. Трябва да се свали седалка и доста пластмаси. Навива се средният винт.
#3486
02 август 2019 - 07:46
Това е един от малкото проблеми на първият Т-макс. Руснаците даже препоръчват да се сменя обтегача даже и да няма трополене на веригата. От Ямаха явно са коригирали проблема, защото е променена конструкцията на този обтегач и при смяна проблема изчезва! Струва 66 евро в "Мега зип", но ако прескочи веригата тези 120 лв. ще се струват като лека закачка, сравнено ако надробиш клапани, може водачи и бутала да прецакаш.
Аз само не знам как се регулира силата на опън на веригата, защото има болт за регулиране. След края на сезона мисля и аз да сменя тая част. Някой ако знае и го е правил да каже. Колко се натяга този обтегач.
P.S- колега, защо не пробваш да го натегнеш тоя чарк? Намира се отгоре малко зад резервоара отлявата страна на двигателя, но може да се каже, че е към центъра, около стартера гледай. Трябва да се свали седалка и доста пластмаси. Навива се средният винт.
#3487
05 август 2019 - 09:02
Питам неслучайно как регулираш клапаните, защото трябва да имаш много пулове за да прецениш кой ти трябва. Специално един французин беше писал, че на 70к.км е сменил пуловете на изходящите клапани от 1.40мм на 1.35мм тоест -0.05 мм., което е нищо.
#3488
06 август 2019 - 17:01
Нов съм в групата и съм собственик на Тмакс от близо 2 месеца. Смених вариатора с Дж Коста останах доста доволен. Като цяло проблемите са ми два. При некаране на мотора 2 3 дни след това пали трудно, модела е 2003г края карбуратор, това е едното. Другото е че при запален мотор има много странно щракане което при високи обороти изчезва. Някой да даде идея от какво може да е. Мотора съм го обслужил преди 2 седмици масла филтри всичко както си трябва.
? за край на въпросите - търся си фар здрав за Тмакс 2003г. хаха
#3489
06 август 2019 - 22:59
Слагаш добри консумативи, наблюдаваш и няма да те предаде. Това е!
#3490
06 август 2019 - 23:35
#3491
07 август 2019 - 08:40
#3492
07 август 2019 - 09:51
01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Cecilius)
06 : Cooling liquid temperature (in Cecilius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear wheel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUNT THE SWITCH FOR CHECKING !!!
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFF
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF
Part 11
60 : EEPROM error code presence - 00 means no default, 01 or 02 means default on corresponding cylinder (blinks if both cylinders).
61 : Error Code memory log - Displays 00 if no error code in memory, displays the Error Code if any (11 to 50). Display changes every two seconds if more than one Error Code in memory, then start again from first.
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch the Engine Run Switch to ON position (no backup).
70 : Check Code number, display from 0 to 255
Part III : Activators - To activate, turn Engine Run switch from OFF to ON - Engine check light is activated too.
30 : Coil 1 is activated 5 times per second.
31 : Coil 2 is activated 5 times per second.
36 : Injector 1 solenoid is activated 5 times per second.
37 : Injector 2 solenoid is activated 5 times per second.
48 : Air duct solenoid is activated 5 times per second.
49 : Air intake solenoid is activated 5 times per second.
50 : Fuel injection relay is activated 5 times per second.
51 : Cooler fan is activated every 5 seconds.
52 : Headlight relay is activated every 5 seconds (2 seconds ON, 3 seconds OFF) - 2003+ model only.
Error Codes
Error Number 11 : Cylinder identification sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 12 : Crankshaft position sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 14 : Air intake duct error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20
Error Number 20 : Air pressure sensors error - DIAG mode (none)
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 24 : O2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 30 : The bike went down - DIAG mode 08
Error Number 33 : Coil 1 open circuit - DIAG mode 30
Error Number 34 : Coil 2 open circuit - DIAG mode 31
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21
Error Number 43 : Battery voltage control error - DIAG mode (none)
Error Number 44 : EEPROM read/write error - DIAG mode 60
Error Number 50 : ECU memory error - DIAG mode (none)
Error Er-1 : ECU link error
Error Er-2 : ECU link error
Error Er-3 : ECU link error
Error Er-4 : ECU link error
Following ERROR codes DO NOT allow engine to run :
11-12-19-30-41-50 and Er-1 to Er-4
Error code 11 allow engine to continue running only if fault appears after engine start.
Following ERROR codes DO allow engine to run but need immediate check because default values are taken by the ECU: 13-14-20-21-22-23-24-24-42-43-44

#3494
07 август 2019 - 21:04

#3495
09 август 2019 - 19:00
Питам неслучайно как регулираш клапаните, защото трябва да имаш много пулове за да прецениш кой ти трябва. Специално един французин беше писал, че на 70к.км е сменил пуловете на изходящите клапани от 1.40мм на 1.35мм тоест -0.05 мм., което е нищо.
П.П.найстина .05 е нищо, за това има граници на реглажа
#3496
09 август 2019 - 19:05
Нов съм в групата и съм собственик на Тмакс от близо 2 месеца. Смених вариатора с Дж Коста останах доста доволен. Като цяло проблемите са ми два. При некаране на мотора 2 3 дни след това пали трудно, модела е 2003г края карбуратор, това е едното. Другото е че при запален мотор има много странно щракане което при високи обороти изчезва. Някой да даде идея от какво може да е. Мотора съм го обслужил преди 2 седмици масла филтри всичко както си трябва.
? за край на въпросите - търся си фар здрав за Тмакс 2003г. хаха
#3497
09 август 2019 - 19:30
П.П.найстина .05 е нищо, за това има граници на реглажа

#3498
15 август 2019 - 23:12
#3499
16 август 2019 - 20:55
#3500
16 август 2019 - 20:58
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|