#3501
16 август 2019 - 23:02

#3502
22 август 2019 - 11:17
С удоволствие чета форума, вече съм и във ФБ групата. Предстои ми да купя макси скутер и, след всичко изчетено, се насочвам към Т-Мах след 2006-та.
Въпросът, който имам към вас, е как ще се смести един 195 см човек на Т-Мах. Никога не съм се качвал на Т-Мах, не познавам и хора с Т-Мах във Варна. Качвал съм се на Бъргман 650 2009-та, комфортно е, но на Х-Мах 400 2018-та ми е доста късо мястото за краката и стоя свит, като скакалец. Чета във техническите характеристики и горе-долу си правя извода, че Т-Мах е между Бъргмана и Х-Мах 400, като става дума за цялостна дължина и място за сядане.
?ма ли сред вас колеги, които са над 190 см и как се чувстват?
?ма ли колега от Варна, който да даде едно кръгче и да видим как ще е ?
Поздрави и безаварийни километри!
#3503
22 август 2019 - 13:06
Относно даването на мотор за кръгчета и проби, не знам кой е способен на такова нещо, аз не съм! Мотор и жена не се преотстъпва!
Успех.
#3504
25 август 2019 - 15:39
https://www.olx.bg/a...60-ID7wgvk.html
Сегашният му собственик сам си го внася от ?талия през 2015-та, от тогава му е навъртял около 10 000 км. Към момента на километража са 70 000 км, единственото обслужване, което сегашния собственик е правил, е да сменя масло всяка година. Мотора уж бил обслужен напълно от предишния му собственик, преди да бъде внесен в БГ.
70 000 км как са за този мотор ? Дори да е бил обслужен 2015 последно, минали са над 10 000 км, какво ще има да се сменя ?
Предварително благодаря!
#3505
26 август 2019 - 08:38
Относно смяната трябва да смениш всичко! Антифриз, два, три вида масла/двг. редуктор, колове/! Не разчитай, че някой който е решил да си "шитне" мотора ще сменя всичко и говорим за сезон или сезони! Минаваме на въздушни филтри- три броя. Не са много евтини! Най- вероятно акумулатор, защото днешните държат два-три сезона. Твърде вероятно ремък и така.
Двигателят на Т-макса е много здрав, но и много изцеден за конски сили и всяка немърливост в обслужването води до скъпи и катастрофални за джоба последици.
Опа, масло се сменя мах. на 5 000 км. Аз даже на 4к.
До утре мога да пиша, но най-доброто е да го видиш на живо.
Успех
#3506
27 август 2019 - 18:56

#3507
14 октомври 2019 - 14:24
Поздрави.
#3508
14 октомври 2019 - 15:42
#3509
14 октомври 2019 - 17:11
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#3511
05 ноември 2019 - 21:23


#3512
17 февруари 2020 - 11:02
#3513
17 февруари 2020 - 11:26
По-вероянто е да е опъвача на веригата. Виж го него и ако е той го сменяй веднага, защото изтърве ли веригата всичко става на паприкаш и просто изхвърляш мотора. Направо се разплакваш като видиш цените! Няма оправяне!
Този опъвач или обтегач се намира отгоре, зад резервоара и изглежда като глава на болт 13-ка, който е закрепен с други две по-малки болтчета.
Лесно се сменя, но не е много евтин, към 60-70$ ако не се лъжа. Но пък като погледнеш колко ти струват бутала, клапани и валове, направо е за без пари!
Успех!
#3514
17 февруари 2020 - 13:10
#3515
17 февруари 2020 - 15:41
#3516
17 февруари 2020 - 20:44
#3517
17 февруари 2020 - 20:46
#3518
17 февруари 2020 - 20:57
#3519
17 февруари 2020 - 21:07
#3520
17 февруари 2020 - 21:08
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|