1.Неравномерно износени гуми
2.Различно количество масло в коловете. Това няма как да го провериш, освен ако не ги разглобиш и не го смениш. В менюъла трябва да пише колко и какво масло се сипва в тях.
3. Прецакан/презатегнат лагер на трипътника. Кормилото трябва да се движи наляво-надясно с много малко усилие, когато скутера е на централна стойка. Ще трябва да го натиснеш отзад за да вдигне гумата във въздуха.
4. Крив трипътник
5. Крива рама. Това е най-малко вероятното, но е непоправимо в повечето случаи. Накарай някой да кара след теб и тогава веднага си личи дали задната гума не е кривнала нанякъде.
6. Провери накрайниците на кормилото дали са с еднакъв грамаж. Ако е падал и единия се е надрал, може да са го сменили с какъвто има и да са с различна тежест. От това по-скоро ще ти тресе при пускане на кормилото, но за всеки случай ги премери.
7. Скъсан тампон двигател-рама (малко вероятно).
Ако скутера дърпа нанякъде, то след по-продължително каране едната ръка ще започне да се изморява и да те боли повече от другата.

На централната стойка си се върти добре, леко.
?сках да уточня това, че за първи път карам такова жЕвотно
Успех и бъдете здрави !