#661
09 март 2012 - 17:36


#662
09 март 2012 - 18:32
#663
09 март 2012 - 21:40


#664
10 март 2012 - 00:24
Венко,евала за снимките,пичката е супер,заради нея бих покарал 2-3 часа някой Т-макс 8)
#665
10 март 2012 - 12:31
#666
10 март 2012 - 12:43

#667
16 март 2012 - 10:32


#668
16 март 2012 - 23:18

#669
18 март 2012 - 21:59


#670
25 март 2012 - 12:14
#671
25 март 2012 - 12:55

#672
29 март 2012 - 13:19




#673
11 май 2012 - 15:06
Пиши на кирилица
#674
11 май 2012 - 21:06

#675
12 май 2012 - 22:13
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
#676
13 май 2012 - 03:37
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
Здравей колега, надали ще намериш кой да смени Т Мах за това Сузуки:) Преди години имах такова... ужасен мотор (според мен). След като си продадох първия Т Мах, купих едно такова (модел 2006г) и отидох с него до морето (преди това го бях правил с Т Мах-а). Нямах търпение да се върна и да го продам. А, с Т Мах-а, до морето... пей сърце, никаква умора, а и стигнах за по малко време, но това е офтопик. За градско е добър, но на дълго изморява много повече от Т Мах-а, да не говорим, че и не може да се кара с по-висока скорост от него, няма багажник (заради ауспусите) и пр.
Така, от 2001-2003 са карбураторни, с един диск отпред, 14 цолови джанти, по постно табло (без оборотомер), нямат ръчна спирачка. 2004-2007 са със същата рама и пластмаси, но са с два диска отпред, инжекцион, 15 цолова задна джанта (както и малко по-широка гума), оборотомер, ръчна и пр. 2008-2011, изцяло нов дизайн, рамата е алуминиева вече, 15 цола и отпред, по-добри спирачни апарати (4 бутални), по-дебели стебла на предните телескопи, същия двигател. 2012 излезе нов модел, за него по-натам:)
Препоръчително е да се спреш на инжекцион, поради ред причини, като: по-нисък разход, по-добро спиране и пр. Все пак, всичко зависи от бюджета:) Аз съм имал и трите модификации и мога да кажа, че дори и най-старият си е ОК, стига да е в добро състояние. Поддръжката му е лесна, като цяло са доста здрави и безпроблемни, части има. Карат се много леко и имат завидно добро пътно поведение, което е по-скоро като на мотор, отколкото на скутер.
Понеже стана много дълго, ако имаш въпроси, питай, ще те информираме за всичко!:)
Поздрави
#677
13 май 2012 - 06:02
#678
13 май 2012 - 06:50
#679
13 май 2012 - 08:25

#680
13 май 2012 - 12:55
Днес всички излязоха много не сериозни,но аз си покарах добре....Тотал км: 293 с един резервоар,не съм го допълнил още,но ще събере максимум 12 литра.(карал съм на лампа около 25км.)
София-Самоков-Дупница-Благоевград.Гледах Мото ГП и няколко бирички и обратно по маршрута Благоевград - Бобошево - Кюстендил - София(по магистрала "Люлин").
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|