
#701
19 юни 2012 - 08:39



#702
25 юни 2012 - 20:49
Намислил съм да си взема т-макс 2004-2005 г. , най малкото заради новото табло /защото ми е писнало да гледам таблото на Маджестито, което е идентично/ искам да разнообразя в това отношение....и не на последно място инжекциона, защото разбрах както от вас така и от други разбирачи, че сваля разхода в сравнение с предишното поколение карбуратурите! Бюджета ми е до 4000 хиляди лева....Ако някои е решил да си продава машинката или познава някои с подобна /но да е читава все пак/, нека пише.... :)
Благодаря предварително и се извинявам за дългия посмо! :blush
П.П. Нямам изисквания от към тунига /не обичам такива излишаци а и нямам възможности/. даже ако може да е чист! Без цигански надписи, децки фантазии и картинки в сферата на изобразителното изкуство, лепенки, ваденки и всякакви такива, с които обичат някои да кичат тази великолепна машина! Ако може и да си е с оригиналния ауспух, защото на мен Т-макса ми трябва за дълаг път и от това бръмчене ще оглушея още на 100-ния километър! не дай си Боже да тръгна извън бг. На връщане ще съм глух вече гаранция :biggrin
Поздрави и ...сух асфалт и гумени дървета :scooter :bg
#703
26 юни 2012 - 07:18

#704
26 юни 2012 - 21:16
#705
07 август 2012 - 13:26
#706
02 септември 2012 - 20:46

#707
20 септември 2012 - 09:33
Поздрави и очаквайте скоро да почна с въпросите!

#708
20 септември 2012 - 14:00
Ако е хубаво времето събота или неделя ще направим една среща някаде около Стара Загора с Т Мах групата от Несебър,който иска да заповяда.

#709
22 септември 2012 - 00:54
Поздрави и очаквайте скоро да почна с въпросите!

Добре си дошъл в Т Мах групата! Поздравления за избора и безброй безаварийни километри да му навъртиш!
Като цяло са здрави и безпроблемни машини. Дори и да изскочи нещо, има части, няма страшно

#710
23 септември 2012 - 17:22



#711
25 септември 2012 - 21:19
От днеска и аз със T-MAX 500/ 2002г.....малко срещу зимата но .. никога не е късно

До скоро имах Aprilia SR50 ... къде е 50 къде са 500

?ма ли фенове от Варна ? ?мам въпроси по-принцип ...

Ето и някоя снимка на ламята..


#712
26 септември 2012 - 07:17

#713
26 септември 2012 - 21:08
Вчера го регистрирах в КАТ .. което ме притесняваше най-много но, .. всичко мина по-мед и масло

Другото което ме притесняваше е че не зарежда акумулатора ...оказа се че изобщо нямам реле!! Някой го е цапнал ...
Купих си такова (85лв Тайванче) и сега зарежда вече НО, не ми държи батерията и един ден .. вероятно и акумулатора е заминал ...или има оттечка ..
Утре ще проверя ..
Въпроса ми е .. гледах,четох .. има неща дето ги видях някъде но не знам къде точно на коя страница .. та направо ще питам ..
Много ми хареса как седи ксенона ..някой да ме упъти към някой менуъл или .. направо да ми каже H7 или H1 или някой може да си е купил комплект и да са му останали един баласт или една крушка ... можем да се разберем

Някой да продава спортна слюда втора ръка или нова и цена ..
Сега .. след като съм го купил вече какво следва ? Какво е неотложно и важно да се смени веднага за да не стане беля ..(както при автомобилите ремъци ролки и т.н.) т.е. във какво се състои обслужването ? До сега не съм имал мотор и не знам .. за това питам .. От къде да си взема изгодно части .. и от къде ДА НЕ ВЗЕМАМ части ...и т.н. ..
?мам и друг въпрос .. като запаля малко се колебае .. тресе леко ...чуди се да изгасне ли .. оборотите са сякаш ниски ...като е топъл пак е така .. не трябва ли като запаля да има смукач и после да спадат оборотите?
Аз малко се поолях с въпросите сякаш ..

Благодаря предварително

#714
27 септември 2012 - 05:03
Така, този форум е затова, да си помагаме. По-разумно щеше да е да пуснеш тема ПРЕД? да го купиш, ако това е този Т Мах за който си мисля. От София ли го взе?
?наче, обслужването е - масло и филтър (80-90лв), антифриз (препоръчително е да се смени), спирачна течност (препоръчително), въздушен филтър (50-тина лв), има и един-два други филтъра но, не съм ги сменял никога и не им знам цените (Венко ги знае). Двигателят е с верига, няма ангренажен ремък, но има ремък при вариатора. Добре е да се види ремъкът и самият вариатор: ремък на вариатора (около 200лв), самият вариатор, ако се нуждае от ролки (зависи откъде ги купуваш, но мисля, че не са повече от 100лв. в най-лошия случай).
Други консумативи: акумулатор (около 140лв) (да знаеш, че е по тесен от повечето и, ако си вземеш нормален, ще ти е трудно да си затваряш седалката, най-малкото), гуми (за 300лв може да намериш и двете, нови разбира се), задни накладки (окколо 60лв),предни (около 90лв)(от Ямаха, от другаде е по евтино сигурно), свещи (не съм сменял никога, но не са скъпи). Просто ти давам информация, кое колко струва приблизително. Не е нужно да накупиш всичко изброено, но е добре да погледнеш в какво състояние са въпросните неща.
За смукача, автоматичен е и НЕ държи по-високи обороти като е студен. Може да са му ниски оборотите, има винтче за регулиране (от дясната страна се пада, някъде под предния край на т.нар. бумеранг) Нормално, моторът пали от 1-2 оборота, даже и от половин, имам чувство.
За частите, не знам във Варна как е.
Спортната слюда е около 170лв нова.
Ми, горе-долу, това е. Аре, че се поoлях. Ако имаш въпроси, питай (за ксеноните не знам, не съм слагал)
#715
27 септември 2012 - 08:55

#716
27 септември 2012 - 11:31
#717
03 октомври 2012 - 08:38
[b]







#718
08 октомври 2012 - 08:53





#720
09 октомври 2012 - 14:22

?наче, обслужването е - масло и филтър (80-90лв) ==> Можеш ли конкретно марка (да кажем повечето какво масло/марка ползвате и какво е 10х40 5х30 и т.н.)
антифриз (препоръчително е да се смени) ==> ?ма ли значение какъв е (син, розов .. марка някоя)? Пооо специален ли е от като на автомобилите?
въздушен филтър (50-тина лв) ==> От къде вземате К&N или друг такъв и на каква цена?
За смукача,.......... има винтче за регулиране (от дясната страна се пада, някъде под предния край на т.нар. бумеранг) ==> Ако може снимка или нещо подобно да ме насочиш къде е "бумеранга" или самото винтче?
Благодаря предварително и извинявай ако ти досаждам с тея въпроси ... не съм имал до сега такова чудо и съм поооо объркан малко

П.С. Днеска ми светна лампичката за маслото ...не е примигвала както при автомобилите ...като е ниско нивото да кажем .. просто си светна и си продължава да свети без да спира ... Прибрах мотора и реших да питам без да го карам повече ..това за смяна на масло ли е (чекинг) или нещо му стана?
Благодаря предварително ...
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|