•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#721 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

09 октомври 2012 - 19:36

Карай смело, лампата свети само за да те подсети, че трябва да смениш маслото. ?наче, ако няма налягане, или е ниско нивото НЕ свети, да си знаеш.
К&N филтрите са по-скъпи (над 100лв), маслото е 10/40 (марката е въпрос на предпочитание), антифризът е син, не е по-специален. Бумеранзите са едни извити пластмасови лайстни, почват от задните степенки и завършват в предния край на степенките на водача (къдета са захванати с по 2 винтчета). Та, на десния бумеранг, под винтчетата някъде, има дупка през която можеш да завреш отвертка. Ако ще ти е по-удобно, демонтирай самия бумеранг, ще имаш по добра видимост и достъп. От там можеш да регулираш оборотите на празния ход.
  • 0

scooterhouse.net

#722 lykas

lykas

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 21

09 октомври 2012 - 21:14

Благодаря за изчерпателния отговор :)
  • 0

#723 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

10 октомври 2012 - 07:19

Ако може малко по-подробно или схема нещо ако имаш под ръка?
Благодаря предварително :)
Нямам схема и аз не разбирам,просто казах на човека който ми го монтира и той го направи.К&N филтъра е 128лв.и тук в София го има наличен.
  • 0

#724 georgi.docev

georgi.docev

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

25 октомври 2012 - 00:33

Здравейте колеги на мен все не ми остава време да се похваля, от 2 месеца и аз съм в отбора с моя Т-МАКС 500 2006г.
?зключително съм доволен от машината и успях за това време да и навъртя 5000км. :)
Само че незнам как да кача снимка... Ако може някой да ми съдейства...
  • 0

#725 georgi.docev

georgi.docev

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

25 октомври 2012 - 17:55


  • 1

#726 Teo_Maxsym

Teo_Maxsym

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 67

26 октомври 2012 - 15:11

Браво манияци! ?ска ми се да си бях у Бг-то та да поджиткам с вас...ама нейсе, другия сезон!
  • 0
Casual Ninja

#727 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

30 октомври 2012 - 13:37

Здравейте колеги на мен все не ми остава време да се похваля, от 2 месеца и аз съм в отбора с моя Т-МАКС 500 2006г.
?зключително съм доволен от машината и успях за това време да и навъртя 5000км. :)
Само че незнам как да кача снимка... Ако може някой да ми съдейства...

Браво, уцелил си хубав Т Мах! От Сепарево е, нали? Знам го как дойде в БГ. Беше паднал на лявата страна, но му нямаше почти нищо, само козметика. Доколкото помня е и с Дж.Коста вариатор. Много е хубав, със здраве да го караш!
  • 0

#728 georgi.docev

georgi.docev

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

30 октомври 2012 - 22:29

Браво, уцелил си хубав Т Мах! От Сепарево е, нали? Знам го как дойде в БГ. Беше паднал на лявата страна, но му нямаше почти нищо, само козметика. Доколкото помня е и с Дж.Коста вариатор. Много е хубав, със здраве да го караш!
Да брато, много съм доволен от тоя мотор най- хубавия които съм карал до този момент. Продадох си К2-ката за да купя това нещо :)
  • 0

#729 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

31 октомври 2012 - 10:24

Да брато, много съм доволен от тоя мотор най- хубавия които съм карал до този момент. Продадох си К2-ката за да купя това нещо :)

? аз имах и К2, после и К7, ама Т Максът ми е по практичен, а на всичко отгоре, има завидно добро управление и никак не е бавен (макар, че понякога полудявам и си мисля пак за пистов). Сега остава да му забиеш и една хубава генерация, да извади и звук :)
  • 0

#730 georgi.docev

georgi.docev

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 20

01 ноември 2012 - 00:12

? аз имах и К2, после и К7, ама Т Максът ми е по практичен, а на всичко отгоре, има завидно добро управление и никак не е бавен (макар, че понякога полудявам и си мисля пак за пистов). Сега остава да му забиеш и една хубава генерация, да извади и звук :)
Генерацията ще си я правя ръчно най- вероятно защото не ми се дават толкова много пари за такова нещо, а пък и мисля че ще се получи доста добре... Ще изрежа тръбите малко преди средата преди съединението за изравняване на налягането в тръбите, и ще ми направят едно У-образно и след него тръба и след него гърне на LeoVince и общо взето тръбите ще станат като на оригинална генерация и мисля че ще извади добър звук... Ти как мислиш ще стане ли според теб? :) А къде мога да видя твоя T- Max?
  • 0

#731 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

01 ноември 2012 - 18:40

Генерацията ще си я правя ръчно най- вероятно защото не ми се дават толкова много пари за такова нещо, а пък и мисля че ще се получи доста добре... Ще изрежа тръбите малко преди средата преди съединението за изравняване на налягането в тръбите, и ще ми направят едно У-образно и след него тръба и след него гърне на LeoVince и общо взето тръбите ще станат като на оригинална генерация и мисля че ще извади добър звук... Ти как мислиш ще стане ли според теб? :) А къде мога да видя твоя T- Max?

По-горе на същата страница има доста снимки, Вено ги е качвал. Черният.
За генерацията, добра ти е идеята но, дали ще ти излезе по-евтино?
  • 0

#732 shapala

shapala

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 108

05 ноември 2012 - 14:18

Здравейте фенове, за да уважим последните с хубави дни с приятели направихме един 120км трип в следобеда на неделя. Ето малко снимков материал:
  • 0
Ако нещо може да се обърка, винаги ще се намери някои да го свърши!

#733 hiso

hiso

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 38

06 ноември 2012 - 23:57

Здравейте , днес станах собственик на Т-макс 2003 г.
?мам и няколко въпроса към Вас.
1.Като мотора е загасен и го бутам все едно е на скорост, много трудно се върти задната гума, като е на стоика и работи на  обороти гумата се върти постоянно ,
от какво може да е ?
2.Сутрин пали много трудно , работи като на 1 цилиндър и като му подадеш газ гасне , трябва да загрее малко и тогава маи заработва както трябва, дали може да е свещ ?
3.От къде да проверя маслото :)

Благодаря предварително
  • 0
YAMAHA T-MAX  500
KYMCO XCITING 500

#734 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

07 ноември 2012 - 03:34

Здравейте , днес станах собственик на Т-макс 2003 г.
?мам има няколко въпроса към Вас.
1.Като мотора е загасен и го бутам все едно е на скорост, много трудно се върти задната гума, като е на стоика и работи на  обороти гумата се върти постоянно ,
от какво може да е ?
2.Сутрин пали много трудно , работи като на 1 цилиндър и като му подадеш газ гасне , трябва да загрее малко и тогава маи заработва както трябва, дали може да е свещ ?
3.От къде да проверя маслото :)

Благодаря предварително

Това с въртенето на гумата е признак, че ти е заминал съединителя обикновено. Все пак, може и да е от друго, но това е най-вероятното. Трудното палене може да се дължи на различни неща, едно от които е износени ролки на вариатора. Дай повече инфо за мотора, от къде го купи? Ти от къде си? Ако си от Сф. ще ти решим проблемите по-лесно.
За маслото - има едно прозорче, като е на централна стойка мотора се гледа. Пада се от лявата страна на двигателя, зад т.нар пачи крак (другата стойка). Нивото трябва да е над средата на прозорчето.
  • 0

#735 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

07 ноември 2012 - 08:28

Здрасти колега,и честито.
Относно първия ти въпрос-съединителя ти е за смяна,когато стой дълго време без да се кара и е със старо масло се получава така или просто си му е дошло времето.Но спокойно не е чак толко скъп -цената е 220лв.
2.Относно паленето,със сигурност смени свещите и виж как ще е тогава -2бр. по 15лв.?наче при карбураторите е нормално,след като запали трябва да го оставиш минута-две  да поработи и трябва да тръгваш без проблем.
3.Стефан ти е обяснил,но задължително смени маслото.При смяна с маслен филтър събира 2,9л масло(без м.филтър 2,7л),и смяната е елементарна,под прозорчето за проверка има един болт от където се източва маслото и като погледнеш отдоло ще видиш и масления филтър.
  • 0

#736 hiso

hiso

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 38

07 ноември 2012 - 10:54

Мотора го взех от Дупница нов внос на 59000 (маи са доста хиляди)  , продавача каза, че е сменял съединителя , маи са си оставили ръцете там .
Лесно ли се сменя този съединител ?
Търся спойлера този от дясната страна до страничната стойка , ако някои има моля да пише .

Благодаря
  • 0
YAMAHA T-MAX  500
KYMCO XCITING 500

#737 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

07 ноември 2012 - 11:14

Ако са реални км. не са много,повече трябва да се притесняваш ако беше на 15 000км.Сединителя се намира малко над прозорчето за маслото в дясно и е като на пистовите мотори мокър(маслена баня) и се състой от Феродови и Пружини дискове общо 11бр.Ако имаш представа от тези неща се сменя сравнително лесно.
  • 0

#738 hiso

hiso

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 38

12 ноември 2012 - 19:59

Днес разглобих съединителя , всичко изглежда че е ок, както го дават по каталог (дисковете са почти нови, явно са сменени )  .
Някакви други предложения да имате ?

п.с
Паленето се оправи .
  • 0
YAMAHA T-MAX  500
KYMCO XCITING 500

#739 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

13 ноември 2012 - 08:48

Ами погледни и малките пружинки дали отговарят,или направо ги смени.?наче може да отвориш и капака на вариатора и като го запалиш да видиш в какъв момент почва да се движи задната гума.
  • 0

#740 Svilio

Svilio

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 236

14 ноември 2012 - 19:05

Колеги, сериозно обмислям за новия сезон да съм с Т макс и ме интересува да ми кажете какви разходи имате по мотора. За масла, данъци, винетки, ремонти и всичко което ви струва пари за мотора.
  • 0
[URL=http://dobavi.info/cars/alfaromeo/][/URL]