#721
09 октомври 2012 - 19:36
К&N филтрите са по-скъпи (над 100лв), маслото е 10/40 (марката е въпрос на предпочитание), антифризът е син, не е по-специален. Бумеранзите са едни извити пластмасови лайстни, почват от задните степенки и завършват в предния край на степенките на водача (къдета са захванати с по 2 винтчета). Та, на десния бумеранг, под винтчетата някъде, има дупка през която можеш да завреш отвертка. Ако ще ти е по-удобно, демонтирай самия бумеранг, ще имаш по добра видимост и достъп. От там можеш да регулираш оборотите на празния ход.

#722
09 октомври 2012 - 21:14

#724
25 октомври 2012 - 00:33
?зключително съм доволен от машината и успях за това време да и навъртя 5000км.

Само че незнам как да кача снимка... Ако може някой да ми съдейства...
#725
25 октомври 2012 - 17:55



#726
26 октомври 2012 - 15:11
#727
30 октомври 2012 - 13:37
?зключително съм доволен от машината и успях за това време да и навъртя 5000км.

Само че незнам как да кача снимка... Ако може някой да ми съдейства...
Браво, уцелил си хубав Т Мах! От Сепарево е, нали? Знам го как дойде в БГ. Беше паднал на лявата страна, но му нямаше почти нищо, само козметика. Доколкото помня е и с Дж.Коста вариатор. Много е хубав, със здраве да го караш!
#728
30 октомври 2012 - 22:29

#729
31 октомври 2012 - 10:24

? аз имах и К2, после и К7, ама Т Максът ми е по практичен, а на всичко отгоре, има завидно добро управление и никак не е бавен (макар, че понякога полудявам и си мисля пак за пистов). Сега остава да му забиеш и една хубава генерация, да извади и звук

#730
01 ноември 2012 - 00:12


#731
01 ноември 2012 - 18:40

По-горе на същата страница има доста снимки, Вено ги е качвал. Черният.
За генерацията, добра ти е идеята но, дали ще ти излезе по-евтино?
#732
05 ноември 2012 - 14:18



#733
06 ноември 2012 - 23:57
?мам и няколко въпроса към Вас.
1.Като мотора е загасен и го бутам все едно е на скорост, много трудно се върти задната гума, като е на стоика и работи на обороти гумата се върти постоянно ,
от какво може да е ?
2.Сутрин пали много трудно , работи като на 1 цилиндър и като му подадеш газ гасне , трябва да загрее малко и тогава маи заработва както трябва, дали може да е свещ ?
3.От къде да проверя маслото

Благодаря предварително
KYMCO XCITING 500
#734
07 ноември 2012 - 03:34
?мам има няколко въпроса към Вас.
1.Като мотора е загасен и го бутам все едно е на скорост, много трудно се върти задната гума, като е на стоика и работи на обороти гумата се върти постоянно ,
от какво може да е ?
2.Сутрин пали много трудно , работи като на 1 цилиндър и като му подадеш газ гасне , трябва да загрее малко и тогава маи заработва както трябва, дали може да е свещ ?
3.От къде да проверя маслото

Благодаря предварително
Това с въртенето на гумата е признак, че ти е заминал съединителя обикновено. Все пак, може и да е от друго, но това е най-вероятното. Трудното палене може да се дължи на различни неща, едно от които е износени ролки на вариатора. Дай повече инфо за мотора, от къде го купи? Ти от къде си? Ако си от Сф. ще ти решим проблемите по-лесно.
За маслото - има едно прозорче, като е на централна стойка мотора се гледа. Пада се от лявата страна на двигателя, зад т.нар пачи крак (другата стойка). Нивото трябва да е над средата на прозорчето.
#735
07 ноември 2012 - 08:28
Относно първия ти въпрос-съединителя ти е за смяна,когато стой дълго време без да се кара и е със старо масло се получава така или просто си му е дошло времето.Но спокойно не е чак толко скъп -цената е 220лв.
2.Относно паленето,със сигурност смени свещите и виж как ще е тогава -2бр. по 15лв.?наче при карбураторите е нормално,след като запали трябва да го оставиш минута-две да поработи и трябва да тръгваш без проблем.
3.Стефан ти е обяснил,но задължително смени маслото.При смяна с маслен филтър събира 2,9л масло(без м.филтър 2,7л),и смяната е елементарна,под прозорчето за проверка има един болт от където се източва маслото и като погледнеш отдоло ще видиш и масления филтър.

#736
07 ноември 2012 - 10:54
Лесно ли се сменя този съединител ?
Търся спойлера този от дясната страна до страничната стойка , ако някои има моля да пише .
Благодаря
KYMCO XCITING 500
#737
07 ноември 2012 - 11:14

#738
12 ноември 2012 - 19:59
Някакви други предложения да имате ?
п.с
Паленето се оправи .
KYMCO XCITING 500
#739
13 ноември 2012 - 08:48

#740
14 ноември 2012 - 19:05

![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|