•         

Всичко за YAMAHA T-MAX 500 / 530сс

Не пали

#741 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

16 ноември 2012 - 08:57

Ами темата стана малко дълга иначе тези неща ги имаше по напред.Принципно Т Мах е много корава машина и веднъж обслужен после остава само да наливаш бензин и да сменяш масло през 5000км.
   Данъка е между 50 и 80лв.винетки все още няма(дано никога да няма) за мотор,ето ти и още малко цени на консумативи:
-Ремък за вариатора-около 220лв(става въпрос за кевларен иначе орг. е 250лв.) и се смена на 20000км.
-Спортен вариатор -от 500 до 650 лева(а само ролките и лястовиците за орг. са около 100лв).
-Маслен филтър -K&N е 35лв. а орг. е 27лв.За смяна на масло ти трябват 3л.
-Въздушен филтър- K&N е 140лв.(сигорно знаеш че той е вечен-само се чисти и смазва)-а орг.72лв.?ма и още два въздушни филтри около вариатора и цената за два е 70лв.
-Свещи - иридиевите са по 35лв.-орг. са по 16лв.
-Смяна дискове на съединителя-(феродови 5 и пружини 6бр.)-около 300лв.
-Накладки задни са 85лв.-предните пак толко но по 2.(от Ямаха) има и по евтини,но не са за препоръчване.
-Спирачни дискове са около 200лв бройката и според модела са 2 или 3.
-Акумулатор от 90 до 130лв.В Ямаха 300лв.
-Гуми предна 180лв.,задна около220лв.(става въпрос за хубави гуми иначе има и по евтини).Това са за модела от 2004г. нагоре и са на тези цени защото са Радиални,за стария модел преди 2004 са Диагонални гуми и цените са почти 2 пъти по евтини.
Е общо взето е това-ако се сещаш за нещо друго питай.
  • 0

scooterhouse.net

#742 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

17 ноември 2012 - 21:40

Ето снимки на Първата Лимитирана серия на Т Мах 530сс- BLACK MAX ,основния цвят е Черен Мат,но има и малко елементи в Черен лак.Другите промени са :
-Джантите са боядисани в цвят Gold
-Ново арматурно табло с неонова подсведка.
-Нова тапицерия на седалката.


  • 0

#743 Teo_Maxsym

Teo_Maxsym

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 67

17 ноември 2012 - 23:15

На тия дето им потекоха лигите да поясня да приготвят 11 000 евра, дилъра е наблизо до в къщи :P
  • 0
Casual Ninja

#744 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

20 ноември 2012 - 17:01

Giacomo Agostini vs T Max 530 vs Jorge Lorenzo

  • 0

#745 hiso

hiso

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 38

21 ноември 2012 - 23:57

Вариатора е пълен с грес , това нормално ли е ?
  • 0
YAMAHA T-MAX  500
KYMCO XCITING 500

#746 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

22 ноември 2012 - 09:09

Да абсолютно,при първата генерация Т Мах от 2001 до 2003 вариаторите са от по стария тип където ролките "плуват" в грес.
  • 0

#747 hiso

hiso

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 38

27 ноември 2012 - 10:11

Да абсолютно,при първата генерация Т Мах от 2001 до 2003 вариаторите са от по стария тип където ролките "плуват" в грес.
Ако се премахне тази грес и шайбата която държи вариатора сглобен (казват че тази шайба е ограничител на скоростта) ще има ли някакъв проблем ?
  • 0
YAMAHA T-MAX  500
KYMCO XCITING 500

#748 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

27 ноември 2012 - 11:23

Не я махай,не е ограничител само ще си имаш проблеми.? греста също трябва да я има,просто така са направени тези вариатори.
  • 0

#749 Svilio

Svilio

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 236

03 декември 2012 - 02:53

Тази тема малко замря и викам малко да я разбудя с моите въпросчета :).Та по въпроса: някой има ли информация дали е възможно да се извърши смяна на предница? ?мам предвид, че предницата на моделите след 2004 са по-добри (Особено таблото!). Мисълта ми е ако си купя да кажем Т-мах 2003 и намеря модел 2005 на части да му взема таблото и по някакъв начин да го сложа или не само таблото ами и гума и колове и цялата предница (Не като пластмаси, защото ако не се лъжа те са еднакви.)
  • 0
[URL=http://dobavi.info/cars/alfaromeo/][/URL]

#750 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

03 декември 2012 - 08:58

Еми доста до сега като теб са ме питали,и принципно всичко може да се смени,но най трудно ще е с таблото.Първо че е доста скъпо (около 250-300лв.втора употреба)и второ някой доста трябва да си играе за да ти го върже.Другата разлика е в коловете,но и те са много скъпи,нови са около 1000лв.,а второ употреба е почти невъзможно да се намерят.? накрая излиза по евтино да си купиш направо ?нжекционовия модел,при положение че има оферти от 4600 до 5200лв.? не на последно място трябва до вземеш в предвид и разхода който при карбуратор е с литър и малко отгоре,но примерно при 10 000км. са около 300лв
  • 0

#751 shapala

shapala

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 108

02 януари 2013 - 11:59

Честита Нова Година!Пожелавам на всички много здраве и безаварийни километри с любимата машина!
  • 0
Ако нещо може да се обърка, винаги ще се намери някои да го свърши!

#752 kamen71

kamen71

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3320

09 януари 2013 - 19:10

TMAX - мотор или скутер е? Хммм ?нтересно. Какво мислите?
  • 0

#753 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

16 януари 2013 - 15:36

TMAX - мотор или скутер е? Хммм ?нтересно. Какво мислите?

Скутер с инженерни решения (и поведение) на мотоциклет. Двигателят е в рамката, а не на шарнира. Рамката е алуминиева Задвижва се с верига. Многодисков съединител. Предницата е с цели телескопи до горе, Централен амортисьор отзад. 4-бутални спирачни апарати отпред и пр. все неща характерни за моторите. Но, ти го знаеш това отлично
  • 0

#754 Svilio

Svilio

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 236

25 януари 2013 - 20:19

Въпрос към собствениците на Т мах: Колко ви гори при яко каране и при нормално каране? ? още един: колко е разликата в разхода на инжекцион и катбураторен? А и още един: При карбораторните разхода може ли да се намаля с някаква настройка или по някакъв друг начин?
  • 0
[URL=http://dobavi.info/cars/alfaromeo/][/URL]

#755 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

25 януари 2013 - 21:01

Въпрос към собствениците на Т мах: Колко ви гори при яко каране и при нормално каране? ? още един: колко е разликата в разхода на инжекцион и катбураторен? А и още един: При карбораторните разхода може ли да се намаля с някаква настройка или по някакъв друг начин?

Може да се свали и на 4,5, ма не си е работа. Ако караш с до 140, около 5,5. На мен ми харчи между 6 и 8. Карбураторния харчи с литър, литър и половина отгоре от инжекциона, ма си зависи от стила на каране. Няма какво да  направиш, освен да караш по-бавно.
  • 0

#756 SGS

SGS

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

07 февруари 2013 - 16:42

Здравейте всички маниаци. Аз съм новак за темата, но съм сериозно навит за един нов макси скутер. Цената е солена но не това е темата. Въпросът ми към вещите лица е дали от макси скутерите Т макс 2013- 530 куб.с.е най-правилният избор имайки в предвид другите варианти като Сузуки Бъргман, Хонда СилвърУинг и др. Т-макса ми изглежда" по-прибран" и е с по-готина визия но важното е и техниката. Моля помогнете да направя правилен избор.Саймън
  • 0
Саймън

#757 SGS

SGS

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4

07 февруари 2013 - 16:45

В допълнение ще кажа че досега съм бил на скутери 49 кубика и за мен най-важното е комфорта а не скоростите .
  • 0
Саймън

#758 musster

musster

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 722

07 февруари 2013 - 17:26

Много правилно си се насочил, щом и нов ще купуваш друго нямам какво да добавя. Ето едно сравнение от 2011та на 4 макси скутера T-max е на чело. http://www.motorcycl...r-Shootout.aspx
  • 0

#759 djface

djface

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 406

07 февруари 2013 - 22:59

Здравейте всички маниаци. Аз съм новак за темата, но съм сериозно навит за един нов макси скутер. Цената е солена но не това е темата. Въпросът ми към вещите лица е дали от макси скутерите Т макс 2013- 530 куб.с.е най-правилният избор имайки в предвид другите варианти като Сузуки Бъргман, Хонда СилвърУинг и др. Т-макса ми изглежда" по-прибран" и е с по-готина визия но важното е и техниката. Моля помогнете да направя правилен избор.Саймън

Не знам дали съм вещ, но карам Т Мах от години, сменил 4 (един карбураторен, един инжекцион и два от модела от 2008 до 2011) и имам над 50 000км. с тях. Не съм имал само 530, но и това ще се случи, живот и здраве:) Безспорно (за мен) това е най-добрият избор. Отлично пътно поведение, лекота на управление (освен, че е най лек в класа си), отлична возия, надежден и безпроблемен като цяло. Консумативи има, при това на приемливи цени.
  • 0

#760 vak0

vak0

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 10

07 февруари 2013 - 23:15

Здравейте колеги! Доста четох по темата, и се радвам, че я намерих, защото и аз съм се запалил здраво за едно такова животно. Моята цел обаче е да пътувам на дълги разстояния, по-конкретно говоря за Гърция(Атина) и от там си го качвам на фериботче за един остров, където ще работя около 6 месеца живот и здраве. До колкото разбрах е надежден мотор и ще мога да му се доверя да ме закара и да ме върне до там :) Не знам само там как стоят нещата със сервизи и майстори..не дай си боже да стане нещо..това ме притеснява. Но както и да е, сега и аз да мина по реда си със вечния въпрос...имам финанси за първото поколоение само 2002-2003г... около 3200-3500 лв. Второто ми харесват повече естествено, но има ли някаква сериозна разлика? Освен дисковете, гумите, таблото и другите нещица по външния вид? Кое е по-доброто от инжекцията и карборатора, по -непретенциозно? Ще се радвам Djface или Veno81 да отговори, тъй като видях, че Dj карал и от двата вида, а и Veno е доста запознат :scooter: . ? още нещо..другия месец като тръгна да купувам, ще се радвам с мен да дойде някой, който е навътре с тези машини, за да съм спокоен за избора си. БЛАГОДАРЯ ! и се извинявам за романа ^_^
  • 0
Just Ride