#741
16 ноември 2012 - 08:57
Данъка е между 50 и 80лв.винетки все още няма(дано никога да няма) за мотор,ето ти и още малко цени на консумативи:
-Ремък за вариатора-около 220лв(става въпрос за кевларен иначе орг. е 250лв.) и се смена на 20000км.
-Спортен вариатор -от 500 до 650 лева(а само ролките и лястовиците за орг. са около 100лв).
-Маслен филтър -K&N е 35лв. а орг. е 27лв.За смяна на масло ти трябват 3л.
-Въздушен филтър- K&N е 140лв.(сигорно знаеш че той е вечен-само се чисти и смазва)-а орг.72лв.?ма и още два въздушни филтри около вариатора и цената за два е 70лв.
-Свещи - иридиевите са по 35лв.-орг. са по 16лв.
-Смяна дискове на съединителя-(феродови 5 и пружини 6бр.)-около 300лв.
-Накладки задни са 85лв.-предните пак толко но по 2.(от Ямаха) има и по евтини,но не са за препоръчване.
-Спирачни дискове са около 200лв бройката и според модела са 2 или 3.
-Акумулатор от 90 до 130лв.В Ямаха 300лв.
-Гуми предна 180лв.,задна около220лв.(става въпрос за хубави гуми иначе има и по евтини).Това са за модела от 2004г. нагоре и са на тези цени защото са Радиални,за стария модел преди 2004 са Диагонални гуми и цените са почти 2 пъти по евтини.
Е общо взето е това-ако се сещаш за нещо друго питай.


#742
17 ноември 2012 - 21:40
-Джантите са боядисани в цвят Gold
-Ново арматурно табло с неонова подсведка.
-Нова тапицерия на седалката.








#743
17 ноември 2012 - 23:15

#744
20 ноември 2012 - 17:01


#745
21 ноември 2012 - 23:57
KYMCO XCITING 500
#746
22 ноември 2012 - 09:09

#747
27 ноември 2012 - 10:11
KYMCO XCITING 500
#748
27 ноември 2012 - 11:23

#749
03 декември 2012 - 02:53


#750
03 декември 2012 - 08:58

#751
02 януари 2013 - 11:59
#752
09 януари 2013 - 19:10

#753
16 януари 2013 - 15:36
Скутер с инженерни решения (и поведение) на мотоциклет. Двигателят е в рамката, а не на шарнира. Рамката е алуминиева Задвижва се с верига. Многодисков съединител. Предницата е с цели телескопи до горе, Централен амортисьор отзад. 4-бутални спирачни апарати отпред и пр. все неща характерни за моторите. Но, ти го знаеш това отлично
#754
25 януари 2013 - 20:19

#755
25 януари 2013 - 21:01
Може да се свали и на 4,5, ма не си е работа. Ако караш с до 140, около 5,5. На мен ми харчи между 6 и 8. Карбураторния харчи с литър, литър и половина отгоре от инжекциона, ма си зависи от стила на каране. Няма какво да направиш, освен да караш по-бавно.
#756
07 февруари 2013 - 16:42
#757
07 февруари 2013 - 16:45
#758
07 февруари 2013 - 17:26
#759
07 февруари 2013 - 22:59
Не знам дали съм вещ, но карам Т Мах от години, сменил 4 (един карбураторен, един инжекцион и два от модела от 2008 до 2011) и имам над 50 000км. с тях. Не съм имал само 530, но и това ще се случи, живот и здраве

#760
07 февруари 2013 - 23:15



![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|