#761
08 февруари 2013 - 00:43
?нжекциона е малко по-икономичен и набира малко по-добре (това също е писано). Кое е по-доброто... е, то е ясно, че инжекциона!
Проблемът не е, че са лоши първите Т Мах-и, а че са на много години вече и по-трудно ще намериш читав. Въпреки това мисля, че за около 3500 може и да намериш. ?наче, в Гърция също са популярни и не мисля, че ще ти е проблем обслужването и пр.
За съвет, или да дойде някой с теб на оглед (стига да е в София) може да разчиташ!
пп: В момента има един за 3200 при Марио Мото (виж Мобиле.бг). Не знам дали е читав, но за 3 бона, ако е прав и мотора му работи добре, си е оферта.

#762
08 февруари 2013 - 12:53


#763
08 февруари 2013 - 20:50
#764
08 февруари 2013 - 21:13

#765
09 февруари 2013 - 06:41
SGS , въпреки, че си решил, ето ти линк на сайт за сравнения на мотори: http://www.moto123.com/english.spy
Вярвам, че ще се оправиш

Понеже не видях да си споменал, карал ли си Т Мах?
пп: направих пробно сравнение с Бъргман 650 и установих, че е с 60кг. по тежък от Т Мах-а! Мислех, че е по малка разликата.
#766
09 февруари 2013 - 09:45
Благодаря за пожеланията.
Не не съм карал, но много съм изчел за мотора и не мисля да му слагам спорт вариатор.
#767
09 февруари 2013 - 20:52
През март ще трябва да изкарам и курсове за да получа категория. Там има някакви европейски промени но още не съм проучвал нещата. Ако някой знае такава тема във форума моля да пусне линк за да не разводним тук нещата. Предварително благодаря.
П.С.:А на vman искрено завиждам. Да му е честито.
#768
10 февруари 2013 - 04:10
Пробва ли сайта дето ти го пратих?
vman Ти си знаеш, но вървенето се променя драстично


#769
10 февруари 2013 - 12:14
#770
10 февруари 2013 - 20:09

#771
26 февруари 2013 - 00:15




#772
26 февруари 2013 - 06:41
#773
26 февруари 2013 - 17:20

#774
27 февруари 2013 - 07:09


#775
05 март 2013 - 21:11
#776
05 март 2013 - 21:26


#777
05 март 2013 - 21:56

#778
06 март 2013 - 12:16
Здрасти и добре дошъл!
Относно снимките, видях, че са ти дали акъл, но снимки не виждам

За вариатор, повечето караме с J.Costa. Не изисква допълнителни настройки, нито пружини и пр (въпреки това, една малко по-твърда пружина на съединителя си дава и още малко ряз). Лесно се поставя и обслужва, а разликата във вървенето е осезаема. Като цяло, държи двигателя в оптимални обороти, където има повече конски сили и въртящ момент. Най-голяма разлика дава в ускорението от място и доускорението (примерно от 80 решиш да ускориш още) крайната скорост се променя, но не очаквай чудеса, трудно ще подмине 190. Не съм забелязал нежелани странични ефекти, а съм навъртял сигурно над 60 000км. с такъв вариатор (не на един Т Мах).
Обслужването се изразява в смяна на ролките, които изкарват различно, в зависимост от стила на каране. Ако не го тормозиш много, 10 000км. е нормален пробег.
#779
06 март 2013 - 20:16
от тоя вариятор,но те нямаха ли някаква номерация или модели,от кои да си взема.А отностно снимките не знам как да стане това ми е скайпа ,, iv4oni_75,,ако някой иска да помогне той да ги качи ще сам благодарен.
#780
07 март 2013 - 16:09
от тоя вариятор,но те нямаха ли някаква номерация или модели,от кои да си взема.А отностно снимките не знам как да стане това ми е скайпа ,, iv4oni_75,,ако някой иска да помогне той да ги качи ще сам благодарен.
![]() Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|