•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Тест Piaggio MP3 250 RL


#1 aliaz

aliaz

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1713
  • МестонахождениеUK

03 март 2011 - 00:45

Българинът все по-често започва да прави сметка на парите си и да обръща повече внимание на това, което получава срещу тях

06.10.2010



Струва ви се, че от ден на ден трафикът става все по-сериозен и придвижването в града клони към безумие? Така е! Решавате да преминете на две колела, но категорията “А” в шофьорската ви книжка толкова е прашасала, че нямате кураж да излезете на улицата без помощни колела. ?ма ли изход от тази заплетена ситуация? Естествено. Решението е италианската триколка Piaggio MP3. С нея се провирате между колоните автомобили, все едно сте с обикновен скутер, а след като пристигнете на светофара не се притеснявате от това, че трябва задължително да се подпрете с крака. Машинката спира послушно на “първа линия” и е стабилна толкова, колкото и всеки лек автомобил край вас. Вероятно, след като си припомните това-онова от предишния си мото-живот, ще добиете смелост и първото, което ще ви хрумне, е как ли завива MP3? Та нали мотоциклетите го правят наклонени. Някои от тях дори много наклонени. Не се притеснявайте. Уникалното предно окачване, което представлява паралелограм от четири рамена и два поддържащи тръбни елемента, в комбинация с винтови пружини и амортисьори, ще ви позволи да се накланяте в завоя подобно на пистов състезател. Но не бързайте. Всяко нещо с времето си.



Преди време писахме за супермодерната хибридна триколка Piaggio MP3. Там фокусът беше изместен в посока опазване на околната среда, икономичност и.. ?зобщо за онези модерни тенденции, които не отминаха и мотоциклета. Напротив! С всеки изминал ден навлизат все по-дълбоко и завземат нови територии. Съвсем в скоро време у нас ще има за тест и такъв еко-скутер, но дотогава... Дотогава да са живи и здрави приятелите. В този брой колегата Боби Цаков покара за вас личния си MP3 250 RL по софийските улици. Както и почти всеки друг ден, разбира се.



Необичайното още като гледка превозно средство достойно “носи службата си” и е незаменим помощник в натовареното бизнес-всекидневие. Дали бързате за среща, или отивате до митницата, или пък просто трябва да прекосите врящия като казан град от офиса в единия край до големия склад, с очакваща реализацията си стока някъде по околовръстното, е без значение. Без значение е и облеклото, с което се движите – машината е толкова удобна, че спокойно може да я карате с костюм и официални обувки. Но без прическа, все пак трябва да сте с предпазен шлем. На багажното пространство под масивните седалки могат да завидят дори автомобили от рода на Toyota IQ, а разходът на гориво прави MP3 най-големия приятел на джоба ви и... естествено, на околната среда. Споменахме като основно предимство стабилността на скутера, когато сте спрели на светофара. Трябва да отбележим, че с такава стабилност “извънземното” се характеризира и в движение. Все пак гумите отпред са две. Следователно две са и контактните петна. Двойно по-голямо би трябвало да бъде и сцеплението на предницата с асфалта. Представете си, че преминавате по-разсеяно през едно от най-опасните места в града – улеят край трамвайните релси, и едното ви колело пропадне в него. Другото няма да позволи на скутера да ви подведе и вие ще останете на него. А и няма да почувствате вадичките студена пот, издайнически поели надолу по гръбнака ви.



Не се оставяйте на външния вид да ви заблуждава. Общата широчина е 745 мм, съвсем малко повече от тази на обикновен скутер. Разликата обаче е, че докато се провирате между колите с бавна скорост, кормилото ви няма да шари вляво и дясно, в опит за запазване на равновесие.



Триколката се задвижва от доказалия се QUASAR с работен обем 250 куб. см, а мощността (22 к.с.) е напълно достатъчна не само за бързо изстрелване на светофара, но и за извънградски пътувания на по-големи разстояния. Благодарение на вариаторната трансмисия от вас не се изисква да превключвате скорости, но това не е нещо ново и е типично почти за всички градски двуколесни. Съществената разлика е, че машинката с три колела разполага с ръчна спирачка, която действа точно като при лек автомобил и може да я паркирате сигурно, дори при наклон на пътя.



Е, Piaggio MP3 все още е като бяла лястовица по градските ни улици, но все отнякъде трябва да се започне. Българинът по-често прави сметка на парите си и на това, какво получава срещу тях. Автомобилните шофьори също стават по-толерантни, а мотоциклетистите - все повече. Тенденцията е необратима, значи посоката е вярна

Автор: П. Петров
Снимки: Moto Club
?зточник:
http://motoclub.bg/articles/view/60


scooterhouse.net

#2 jultopepi

jultopepi

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 26

03 декември 2015 - 22:52

Здравейте
Купих си MP3.но имам няколко въпроса
Как и към кого мога да ги задам

#3 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332
  • Местонахождениепазарджик
  • Скутер:PCX 125cc 2014г MAJESTY400cc2011г

03 декември 2015 - 23:06

Ами не е тука зависи за какво са свързани има раздел "ремонти,общи теми,макси скутери"ти си избери и ще чакаш отговори

#4 optimeon

optimeon

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 74

20 юли 2021 - 15:49

страхотно ревю