•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

GTS 300 Super и GTS Supersport - новите Vespa

#1 aliaz

aliaz

НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

• Активни
  • МестонахождениеUK

27 март 2011 - 18:30

GTS 300 Super и GTS Supersport са новите модели на най-известната италианска марка за скутери Vespa и бяха показани на мото дните в Рим. GTS 300 Super е наличен в два варианта – със 125 или с 300 кубиков двигател с електрическо запалване.  GTS SuperSport е снабден с 300 кубиков двигател и има по-спортна визия. Всеизвестната стоманена рама на Vespa сега придава нов вид на скутера от дясната страна, тъй като има хоризонтална скара, която няма нищо общо със старите модели.

Предния амортисьор е червен, което добавя малко състезателен вид и прави GTS 300 Super разпознаваем. Спортния вид е продължен и в агресивния вид на предницата с хромирана скара двойни лети джанти. Оригиналното лого на SuperSport е разположено до това на Vespa близо до багажника, а класическото лого на Vespa се намира отпред. Скутерът Vespa GTS SuperSport има черна седалка, с нов, по-спортен вид, както и с нова технология на производство, за да създаде максимален комфорт.

Моделите на италианския производител Vespa GTS 300 Super и SuperSport имат четиритактови, четири клапанни, 278 кубиков двигатели с максимален въртящ момент от 22.3 Nm при 5,000 обр./мин.. Максималната мощност на скутерите е 22 кн.с., което прави машините мощни като за скутер, с дискови спирачки на двете гуми и 9,2 литров резервоар

scooterhouse.net

#2 Guest_loomiulse_*

Guest_loomiulse_*
  • Guests

20 ноември 2011 - 07:15

похудеть за неделю           

Diet is very simple and effective! But in this case, you need every day to drink 2 liters of water (without gas).     

The first two days:     
only yogurt and cottage cheese.     

The next three days:     
Buckwheat (sunflower can be to your taste).     

And the last two days:     
Any fruits and vegetables (except those potatoes and bananas)     

RESULT: minus 6 kg per week!     

Диета для быстрого похудения           

1 day - green tea     
Day 2 - 4 cups buttermilk     
Day 3 - 1 bottle of mineral water     
Day 4 - 1 apple     
Day 5 - 4 cups milk     
Day 6 - green tea     
Day 7 - 4 cups milk     
Day 8, 2 apples     
Day 9-liter kefir     
Day 10, 2 cucumber     
Day 11: Green Tea     
Day 12-liter milk     
13den-3 apples     
Day 14, mineral water     
Heavy but effective, usually takes 8 kg     
absolutely absurd diet!     

Кефирная диета           

Heavy but effective, usually takes 8 kg     
absolutely absurd diet!     
This love-all     
Mdaaa. I think of such a diet is not weight gone, and all health :-( (     
on such a diet really just sit through 3, 4 days), then no force))     
I think after this is unlikely to be up 2 floor ...     

I have the willpower. I would be able to. but I have only 3 kg to lose so I'm on another diet     
delusion and not a diet. after it can and will take 8 kg but then they go even faster as soon as something out of the normal food you eat     
On the 15th day you can order trupovozku.     
but, it's "fucking". it is steep, that you are! I spent all her friend, I'm sorry you do not have pictures of "before / after"!     

Упражнения для похудения живота           

Fish boiled with vegetables.     

Ingredients:     
Fish (carp, perch, pike, perch, haarder, cod, whitefish, etc.), head - 1-1.5 kg     
Carrots, beets, onions, celery and parsley - 150g on.,     
Potatoes - 500-700 gr.,     
salt, pepper, Lavrushka.     

Method of preparation:     
Fish, if you want to unfreeze. To clean. Cut into portions pieces, gut, without cutting the abdomen, remove the gills, wash.     
Onion finely chopped. A handful of fry in vegetable oil lightly.     
Roots cut into thin slices.         

Как похудеть на 10 кг за неделю           

Roots cut into thin slices.     
In a saucepan put layers of vegetables, fish, vegetables, shifting the fish pieces together with vegetables. The top layer - the remaining vegetables. Shut off husks from onions. This is to give an amber color.     
Pour water on your finger above the top layer, add salt and pepper, to boil over medium heat. Cook over very low heat, like jelly. An hour to adjust for salt and pepper. Cook for another 3-4 hours.     
The fish is carefully put on the "fish" dish, formed from pieces of fish. In the broth from boiling the potatoes cook slices.     

Питьевая диета           

Potatoes cooked with vegetables and serve in a separate bowl,     
or remove the vegetables, to impose their fish, and cook the potatoes in the broth and serve separately, sprinkle with herbs.     
The fish should be cooled, and potatoes - "with fire."     
possible without the potatoes)     

Как похудеть в ногах