•         

Gilera SM-R ( Стънт-Желязко ) - Project for 2013 - ** SuperRetards **

supermoto stunt mhr varna superretards tuning gilera smr варна супермото

#1 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

14 август 2011 - 15:20

[font=comic sans ms', cursive]    **2011**
Ето как изглеждаше мотора когато го купих:

[b]Първата работа беше да се пребоядиса :[/b] [b]Почнах да го стягам като купих нови зъбчатки,нова верига,накладки,свещ,кабел и лула,кит 70цц ,спортен вал и лагери,клапи и масла за поддръжка:[/b] [b]Разглобих двигателя ,за да сложа новия вал ( смених и всички лагерчета на скоростите ) :[/b] [b]Не след дълго се бях зарибил по стънт-а и си взех първия Hand-Brake и едни пружнини Malossi MHR :[/b] [/font] [size=7][font=comic sans ms', cursive]________________________________[/font][/size][size=7][font=comic sans ms', cursive] **2012**[/font][/size] [b] Rebuild-a за 2012 включваше : Ново кормило One Industries Fat Bar и смяна на семерингите и маслото на предницата: [/b] [b]Филтър Malossi E5 и свещ NGK Gold Paladium Racing с топлинно число 10 и тънък електрод :[/b] [font=comic sans ms', cursive] [b]Жило за газта RMS и ръкохватки ProGrip:[/b] [b]Нов супермото калник Acerbis :[/b] [/font] [b]Преработване на Hand-Brake-a и поставяне на втори спирачен апарат :[/b] [font=comic sans ms', cursive] [b]Нов кит Malossi MHR Replica 50mm :[/b] [b]Портване и Полиране на Цилиндъра и Смукакателния колектор :[/b] [b]Смяна на касетата на съединителя и естествено поставяне на новия кит и нова центровка на 24 градуса :)/>) :[/b] [b]?зработване и поставяне на Краш тапи :[/b] [b]Поставяне на уред за температура :[/b] [b]? понеже старата визия ми беше писнала реших да го обновя като го пребоядисах,облепих някой пласмаси с карбон и сложих нова графика:[/b] ----------------- > > > > [b]Реших да боядисам и каплите в два цвята :[/b] [b]Получи се ето Това : [/b] [b]Нещо му липсваше му изтрясках една графика на RockStar :[/b] [size=7]________________________________[/size][size=7] **2013**[/size][/font] [b][font=comic sans ms,cursive]Като за начало го разглобих го тотално,да видя има ли нещо за смяна и да го прегледам и обслужа : [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]photo sharing sites[/url] Зех му нови гарнитури и антифриз МОТУЛ: [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]picture sharing[/url] ? естествено не можах да се примиря само с това и взех всичко необходимо (съединител,масло,ръкохватки,ръчки,дигитален оборотомер и един метър маркуч,че старите се опекли) : [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]pic hosting[/url] Реших да сложа и права маска с 2 лунички ( естествено ще се боядиса и ще има доста стикери ,че иначе е гадна ) [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]picture sharing[/url][url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]pic hosting[/url][url="http://postimage.org/"]pic hosting[/url] [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]pic upload[/url] ? така,всичко за 2013 започва и ще работа само по ДЕТАЙЛ?ТЕ,за да направя един като цяло завършен мотор.Предстоят нови гуми,нов заглушител и доста дреболий които няма да издавам,но доста ще променят Моторчето.Една стара снимка от стар проект който така и не публикувах : [url="http://postimage.org/"][/url][url="http://postimage.org/"]image sharing[/url] Колкото до проектa,ще върви бавно ,но славно!!Днес си "Пойдисах" Маската,същия цвят като останалите пластмаси : Ето ги лупичките 2х 35 вата : Освежих капаците на двигателя : Вече съм с НОВ БАР!! :)/>) : Реших да боядисам и ръкохватки и ми хареса как стоят на мотора : Започнах да махам всички ненужни боклуци отпред(табло,кабели,там планки и сякви подобни простотии непознани на чистото супермото и кроса) : Пласмасите за новия Сезон : ? малко опашката сглобих :)/> : ?ии почнах да сменям съединителя и маслото в скоростите : ? си смених и маркучите за бензина,вакуума и маслото ,защото старите си бяха изгубили еластичността от топлината : Еми да има малко снимки : Нов заглушител : Материал за нови тапи : Шпортни ръкохватки : ? малко модификация на калника и ключалката за да мога да сложа маската и още някой неща : 03.03.2013 Направих дигиталния оборотомер: Вече съм и с нов МНОГО по "елегантен" стоп : Оправих вече инсталацията и изкарах допълнителни кабели и смених всички букси и кабелни обувки : Сложих луничките с прозрачен поксиплюл и най-накрая сложих маската която стои АДСК? ЯКО!!! : Налях и антифриза мотул : Сложих и нови тапи на задната ос и ги тествам тука да видя кое опира ,но всичко е точно :) : 11.03.2013 Днес си смених предната гума със Dunlop SportMax II : и си получих краш тапите - ще са само на задната ос,няма нужда от повече ,все пак е супермото :) : [/font][/b] [size=6][b][font=comic sans ms', cursive]20.03.2013[/font][/b][/size] [font=comic sans ms,cursive][size=4][b]Днес си направих нови стикери ( няма да лепя всичките спокойно...)[/b][/size][/font] [size=4][b]Вече може да се каже ,че моторчето е завършено на [size=5]95%[/size] ,остават само някои детайли :) : [/b][/size] [font='comic sans ms', cursive][size=5][b][size=6] 21.03.2012 [/size] НАЙ-НАКРАЯ ,ЕТО ГО ? ЗАВЪРШЕН?Я ВАР?АНТ 1 - [b][u]STUNT SUPERRETARDS[/u][/b]! :[/b][/size][/font] [b]Малк[font=comic sans ms,cursive]о снимки на Новия Бар,Гардовете ,Хендбрейка ,Съединителя и тапите :) :[/font][/b] [b][font=comic sans ms,cursive]Моторчето ще е във два вариант Supermoto Street & Stunt SuperRetard's. Ето абсолютно всичко което съм правил по мотора .Не съм качил всички снимки и от стария проект ,защото са [size=6]400[/size] на брой и темата ще стане претрупана , а който иска да прегледа ПЪЛН?Я проект [/font][/b][size=8][font=comic sans ms', cursive]---->[/font][font=comic sans ms,cursive][size=5][b] [/b][/size][/font][/size][font=comic sans ms,cursive][size=5][b][url="http://www.facebook.com/media/set/?set=a.106564766118248.10726.100002941758493&type=3"]http://www.facebook....493&type=3[/url] [b]: [/b][/b][/size] [size=5][b][color=#333333]-------------------- Марка: Gilera Модел: SMT Година: 2005 Септември Кубатура: 86cc 50mm Max Скорост: Засечени 124 km/h със 16/53 ( 100km/h - 13/53 ) ( 80 km 16/71) Пробег: 11000 или 2000 след rebuld-a Разход: 3.5-4 /100 Охлаждане : Водно ?зползван Бензин: А100 Масло: IGOL Racing 25:1 Масло в скоростите : Repsol MotoTrasmisioness 10W40 Антифриз : Мотул --------------------- Оптичен тунинг : Маска от КТМ 525 с лунички Диоден стоп Нова боя Металик Графика - One Industries Rockstar Карбонови Детайли. Златисто Кормило "One Industries" Нова Манивела Боядисване на джанти - 2 цвята Графика -------------------- Power Тунинг: Деллорто 17.5 със горивен 95 Цилиндър 86cc ( 50 mm) Malossi MHR Replica Портване на изпускателния прозорец Вал Top Perfomance Evo High Tech 16k Пълна Електроника Ducati Energiq (Без ограничител) на 24 градуса Ауспух Gianelli Тефлонови Лагери "KOYO" Клапи W - Образни - Plastic Съединител - Kyoto Heavy Duty Филтър Малоси Е5 Port & Polish на смукателния колектор ----------------------------------- Stunt: зъбчатки 16/71, 13/53 , 16 /53 Перка на радиатора Кормило One Industries Fat Bar 820 mm Hand - Brake Grimeca Спортни Ръкохватки Wheelie Bar 13 o 'clock Stunt Pegs ( Степенки ) Гардове ----------------------- ? Още : Нови ръкохватки - Progrip Нови Накладки (всички) Нови Зъбчатки JTF Japan Нова Верига DID ZN3 Racing Chain Нова Задна Гума Shinko SR781 Нова предна гума Dunlop SportMaxx Нова Свещ NGK Racing Gold Paladium и Лула NGK Нови маркучи и жила Семеринги на вала Нови Лагерчета на Каплите SKF Смяна на Всички семеринги Нова водна помпа Нови Лагерчета на скоростите KOYO Семеринги и обслужване на предницата Смяна на Абсолютно всички гарнитури Нова електрическа схема Дигитален Оборотомер и други..[/color][/b][/size][/font]
  • 0

scooterhouse.net

#2 malaguti_fen

malaguti_fen

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1105

14 август 2011 - 15:37

Харесва ми много Gilerata ... :)
  • 0

#3 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

17 август 2011 - 10:36

Днес сложих Новото делорто.Но мотора заглъхва.Сигурно ще трябва да се сменят жигльори.
  • 0

#4

  • Guests

17 август 2011 - 10:57

пробва ли да регулираш болчето за въздуха ?
  • 0

#5 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

17 август 2011 - 11:29

пробва ли да регулираш болчето за въздуха ?
Ми не ама със същия филтър на стария карбуратор пак заглъхваше.
  • 0

#6 keeway_sport

keeway_sport

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1583

17 август 2011 - 12:23

Супер е Gilera-ta........
А отностно проблема ти с карба,сложи по-голям жигльор и настройка на карба и си готов!!! :)
  • 0
К1: - Какво се случва с ОПЕЛ Форума???
К2: - ?згнил е сървъра


http://scooterclub-b...л-от-априлия-x/ Проекта ми

#7 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

17 август 2011 - 19:54

Супер е Gilera-ta........
А отностно проблема ти с карба,сложи по-голям жигльор и настройка на карба и си готов!!! :)
Мхм.Мисля ,че така ще стане.Днес си играх с настройката и иглата най - горе и болта за сместа завит до край и пак неще.... Върви по добре но..?ска си филтърната кутия и жигльора!
п.п.Ако някой има Филтърна кутия с филтър ( и от сенда стават ) и жигльори някви от 85 до 95 да ми пише...В цял добрич един пиклив жигльор няма...
  • 0

#8 NitrousOxide

NitrousOxide

    Танкиста

  • Активни
  • 1894

17 август 2011 - 20:54

Много хубаво супермото, ехх едно от моторчетата за които мечтая... :)

Прочетох, че ти глъхне от филтъра, причината е, че много въздух му идва, пробва ли да го увиеш филтъра с изолирбанд ? Така ще намалиш количеството въздух което минава през филтъра.

Успех с проекта, следя с интерес !
  • 1
Километража спира, но обортомера продължава...
http://scooterclub-b...ам-малко-части/ - продавам/купувам части

#9 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

17 август 2011 - 21:46

Много хубаво супермото, ехх едно от моторчетата за които мечтая... :)

Прочетох, че ти глъхне от филтъра, причината е, че много въздух му идва, пробва ли да го увиеш филтъра с изолирбанд ? Така ще намалиш количеството въздух което минава през филтъра.

Успех с проекта, следя с интерес !
Ми пробвах но мотора си иска по-голям жигльор.
  • 0

#10 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

18 август 2011 - 13:40

Днес увих Филтъра с изолирбанд и го натъпках с Дунапрен.Доста по-добре е сега.С карба и настойка на други работи сега Върви на кантар до 75 със GY6 125 ( Qingai) Макса сега е около 90-92 км.
  • 0

#11 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

19 август 2011 - 19:49

Днес увих Филтъра с изолирбанд и го натъпках с Дунапрен.Доста по-добре е сега.С карба и настойка на други работи сега Върви на кантар до 75 със GY6 125 ( Qingai) Макса сега е около 90-92 км.
Само проблеми с филтъра.След "модификацията " му дигна разхода на 7/100.Не мога да настроя карбуратора.КУПУВАМ Ф?ЛТЪРНА КУТ?Я ЗА тоя мотор!ОТ DERBI SENDA също става!Дайте оферти!
  • 0

#12 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

22 август 2011 - 12:01

Днес най - сетне му намерих центровката.1.75 оборота на въздуха и иглата на 2-рото ниво ( горно).Керемидена свещ,само леко заглъхва,но си чакам филтърната кутия и жигльора за донастройка.Скоро очаквайте клипчета!
  • 0

#13 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

28 август 2011 - 10:45

Днес сложих филтърната кутия,настроих карбуратора,нооо мотора няма пауър!Явно съм го прегрял по жестоко отколкото си мислех.Просто няма високи обороти и това е .На зима основен ремонт .
  • 0

#14 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

30 август 2011 - 15:35

ЪП днес си купих нова гума - Brigestone BATTLAX 43(Защото старата я запалих....скоро и клипче. :) ).Тези Дни ще опитам с жигльори 82 и 88,защото сега заглъхва доста..... 5-та 75 и на 6-та умира.
  • 0

#15 speedfight2_is_the_best

speedfight2_is_the_best

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2080

30 август 2011 - 20:56

добро моторче ама така като гледам е доста слабо никоъ не искам да обидя
  • 0
? свирката е Френска :)

#16 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

31 август 2011 - 09:28

добро моторче ама така като гледам е доста слабо никоъ не искам да обидя
Това ,че километражата ти лъже с 15 км не означава ,че е слаб.Твоята фърфолетка едвали ще я видя сток да върви на кантар с 125 4Т който по документи е 10 коня(скутер)
  • 0

#17 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

31 август 2011 - 09:32

Вчера паднах,докато правих изпълнения.
Резултата:Счупена дръжка на съединитела и предната спирачка,Счупен спойлера на радиатора на 3,одран калник ....
  • 0

#18 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

31 август 2011 - 20:19

Ето ги последиците:

[url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222553/P310811_11.53][/url] [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222552/P310811_11.38_02][/url] [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222551/P310811_11.38_01][/url] [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222550/P310811_11.38][/url] [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222549/P310811_11.37][/url] На зима ще пребоядисам спойлера! А ето и нова задна гума Brigestone BATTLAX BT45R : [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222547/P310811_11.41][/url] [url=http://imageplay.net/view/m7Gbd222548/P310811_11.41_01][/url] Защото ето какво се случи на старата:
  • 0

#19

  • Guests

31 август 2011 - 20:51

пич мн смешно спираш поне си остави краката на степенките
  • 0

#20 Stunt_Freak

Stunt_Freak

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1946

02 септември 2011 - 15:46

Други ден ,ще опитам с по голям горивен жигльор защото не може да се изреже добре.Сега на старт до 60 оставя 4 мотора разтояниe със GY6 125 4T. Ще направя и клипче.
  • 0