#1
Публикувано 11 февруари 2012 - 14:34
Тя започваше така:
http://www.traversgs...Silver Wing.bmp
Модел: Silver Wing
Разход на гориво : Смесен цикъм 5/100км за Sw-400 4/100км
Max Speed : 180km/h
По данни на производителя :използва се масло : 10W40
ДАНН? ЗА МОТОРА
Двигател: 2-цилиндров, 4-тактов, 8V, водно охлаждане, с два разпределителни вала (DOHC)
Работен обем (cm3): 582\SW-400 :398
Диаметър и ход на буталото (mm): 72x71,5
Степен на сгъстяване: 10,2 : 1
Макс. мощност (kW/об./мин):SW600 37/7000 \ 28.7/8000
Количество масло 2.0l (без филтър), 2.3l (с филтър)
Макс. въртящ момент (Nm/об/мин):SW600 54/ 5500 \ 37.8/6500
Система за подаване на гориво: PGM-DSFI - програмируемо впръскване на горивото
Система на запалване: компютърно контролирана, дигитална, с електронен аванс
Стартер: Eлектрически
Скоростна кутия: Безстепенна, автоматична (V - Matic)
Ролки: 28x20 27g
Размер на ремъка:SW 600 1,262 х 28 х 30 х 14,4 SW400 Различен.
А свещите са съответно NGK За обикновена: CR8EH-9 Злато и паладий: CR8EHVX-9 ?ридий: CR8EHIX-9 Desno Обикновена :U24FER9 ?ридий:UH24
Задвижване: Ремъчно с центробежен съединител
Дължина, широчина, височина (mm): 2275x770x1430
Междуосие: 1595
Височина на седалката (mm): 740
Вместимост на резервоара (литри): 16l (3.5l резерва)
Тегло при празен резервоар (kg): 229,6
Предна гума: 120/ 80-14 M/C
Задна гума: 150/ 70-13 M/C
Предна джанта: алуминиева 14, 3 лъча
Задна джанта: алуминиева 13, 3 лъча
Предно окачване: 43 mm телескопична вилка, 120 mm аксиален ход
Задно окачване: Два амортисьора, пружина с пет степени на регулиране на налягането, 115 mm аксиален ход
Предна спирачка: ABS, хидравлична дискова 276 mm с три бутала на спирачния апарат
Задна спирачка: ABS, хидравлична дискова, 240 mm с две бутала на спирачния апарат
(+)
Това, което ми направи огромно впечетление е огромната мощност на Моторната Спирачка. По наклон от 15% или образно казано 20 градуса мотора слиза зацепен на скорост с тежащ 95 кг моторист без да е необходимо да натиска спирачка.
(-)
Липсата на втори спирачен диск на предната джанта. Въпреки,че спирачния апарат е с разпределение на спирачното усилие и с 3 цилиндара,трудно компенсира липсата на втори спирачен диск.
Общо
Ускорението до 150 е рязко и равномерно при технически изправна машина. Ограничителя е на 9 хиляди оборота, като вартящия момент от 54 Nm се достига при 5,500
? сега най-важното, което може би интересува човек решил да си закупи тази машина. Разхода. Колкото и страно да звучи той не е висок.Това, което дават по каталог е 5.3 SW600 и 4,6 за SW400 смесен цикъл.
Смяна на маслото на редуктора. Пълни се до пробкара или иначе казано около 320 мл
http://silverwing.or...veOilChange.pdf
Цени на оригинални консумативи
Предни накладки Nissin - 88 лв
Задни накладки Nissin - 80 лв
Въздушен филтър - 70 лв
Ремък - 280 лв
Ролки - 60 лв
Прожинки за съидинителя - 10 лв
На останалите марки консумативите са почти на половината.
Готов съм да съдеиствам при покупката на даден консуматив и помоща при монтирането му.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#2
Публикувано 11 февруари 2012 - 20:59
Прилагам няколко снимки за да стане по ясно.
Коланите са оригинални по каталожни номера.
SW 400 ремък




А това е ремъка на SW 600






?звода:
Коланите от SW 400 и SW 600 НЕ СА ВЗА?МНО ЗАМЕНЯЕМ?!
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#3
Публикувано 11 февруари 2012 - 21:16
1.Освобождаване на спирачния апарат.

Освобождаване на спирачния маркуч

Премахване на гумената тапа върху застопоряващия болт

Разхлабване на застопоряващия болт.Направяте го преди да откачите апарата напълно.После е по-трудно.


Прибирате челюстите на апарата.

Това са Оригиналните накладки

Разликата между новите и старите накладки.

Термо пластината която е в комплекта се поставя на накладката която лежи на буталата.

Тук ясно се вижда от коя страна трябва да е пластината

Стяга се според инстрикциите от производителя.А именно 31NM

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ЗАДН? НАКЛАДК?
Разхлабване на спирачния апарат от носача

Отстранява се капачето над застопоряващия болт,но тук не е гумен ,а метален.Развива се с права отверка.

Прибирате челюстите

Оригинални накладки и две термо пластини.За всяка накладка по-една


Затяга се отново на 31NM
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#4
Публикувано 11 февруари 2012 - 21:54
Проблема е,че болтовете държащи в горната част въпросните буфери/амортесиори са скрити под коритото на седалката.
Ето няколко снимки от които става ясно как бързо и лесно може да се реши този проблем и да си спестите няколко часа ненужно разглобяване.
Мястото на което се намират изглежда така
Пробивате дупката

развивате болта,а после и отдолу

Вече свален

Разглобен

След това поставям гумена тапа с приблизително този размер.

Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#5
Публикувано 12 февруари 2012 - 00:07
След премахване на вариаторния капак се открива следната гледка.

Тъй като не всеки разполага с вариаторен ключ или плевматичен гайковерт ето една техника която върши работа.
Настъпвате щангата с крак и напъвате.

При повечето скутери вариатора се държи от гайка.Тук тои се държи от болт.

?здърпайте го напред,като придържате задната му част.




Желателно е добро почистване и смяна на ролките,ако е необходимо.

След това се заемаме с съидинителя.Най-лесния начин за развиването му е да държите контра,като стиснете задната спирачка.
След свалянето на съидинителя.Почистване

Свалят се пружините и се подменят при необходимост



Накладките се почистват и съидинителя се събира.

Заради голямото напрежение което е приложено при тръгване по камбаната се образуват остри ръбове,които се нала да се заравнят.



Картера се почиства и обезмаслява добре.

Капака се почиства и обезмаслява.

Оста на съидинителя се гресира

След това всичко се сглобява обратно.
ВАЖНО:Камбаната се държи от зегерка.Премахнете нея,а след това ще ви е необходима специална скоба за отстраняването и.Тази скоба се навива на камбанката за да не я изкриви,ако се използва дву крака или 3 крака скоба има сериозен риск да изкривите камбаната и тя да стане неизползваема.
Ето и едно добро решение на ''домешен" вараторен ключ

Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#6
Публикувано 12 февруари 2012 - 10:39

#7
Публикувано 12 февруари 2012 - 12:34
Според производителя тази процедура се прави регулярно на 2 години.
Системата съдържа точно 2,2 литра охладителна течност и 0,8 литра в разширителният съд.
ОБЩО 3 литра
?зточването става лесно.Без премахване на маркучи от радиатора о от термостата.
Поглеждайки към основата на двигателя ще видите водната помпа.Развива се болта с стрелка към него.

след развиване на болта течността теква.


Докато течността се източва откачаме маркуча на разширителния съд за да източим и него.Откачаме маркуча от горната му страна.Отдолу е в пъти по-трудно.



След това се слага отново маркуча на мястото му и се завива болта които по-рано развихме.
Аз се презастраховам с термо силикон

Стяга се съвсем малко.Все пак се навива в Алуминий

?зползваме готова за употребва охладителна течност.Така ще сме сигурни в гъстотата и.

За нашите географски ширини дори и мотора да седи навън мисля,че от по-силна охладителна течност няма нужда.

Както писах в началото 3 литра стигат точно.


Наливаме остатъка от течността в казанчето.

Мотора се оставя да работи до достигане на работна температура.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#8
Публикувано 12 февруари 2012 - 12:44
Фара се регулира от два реглажи болта които се намират в задния му край.Лесно се стига до тях след свалянето на чавката под предния щит (слюда)
Така изглежда фара отзад.

Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#9
Публикувано 12 февруари 2012 - 13:31
за целта първо трябва да се свали гърнето.
С червено съм обозначил къде се намират прикрепящите елементи.


След премахване на гърнето развийте централната гайка,като за контра ползвате ръчната спирачка+дисковата спирачка

?два ред и на самите апарати

Откачате държачите на спирачните маркучи които се намират по носача.

Махате декоративния капак под който се намират болтовете държащи носача


Развивате болтовете с шестоъгалните глави.



При разглобяване запомнете реда на втулките намиращи се между джантата и носача.
Задната ос се стяга на 138 НМ
Този пост е редактиран от Тодоров: 16 юни 2015 - 23:19
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#10
Публикувано 13 февруари 2012 - 12:02
Препоръчително е преди да променяме оборотите на двигателя да синхронизираме двата дросела,за да сме сигурни,че двигателя ще работи равномерно.
За целта трябва да премахнем седалката,която се държи от 4 гайки в основата си.
Трябва да се набави уред за измерване на вакума в дроселите.
Моя е морално остарял уред с измерване,чрез спирт,а не монометър,но върши същата работа.

След премахване на седалката и пластмасата в основата и,се открива следната гледка.
Горивна рейка и две дюзи.

За да закачите уреда се откачат вакумите които влизат в клапана за излишно гориво,а НЕ този от вакум моторчето.

Закачаме уреда и палим мотора

Както се забелязва,имаме отклонения.

Реглажа става от тези две болчета.По-едно за всеки дросел.
От хонда дават максимална стойност на всеки дросел от 20 mm/Hg,а нашите са 22/24
Регулираме ги на 20 mm/Hg

След като вече дроселите са синхронизирани,закачаме отново вакума и вече може да регулираме оборотите.
Това се прави на загрял двигател.За SW 400 те трябва да бъдат 1500rm ,а за SW 600 ~1350rm
По-ниски обороти от тези,двигателя започва да работи неравномерно.Става дума за моделите до 2004 година
Когато мотора е студен ще държи по-високи обороти до достигане на работна температура.
Реглажа става от този болт.

Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#11
Публикувано 13 февруари 2012 - 12:56
Калника е отстранен за по лесна работа.
Откачаме спирачният апарат с маркуча от кола

Разхлабвате двата застопоряващи болта намиращи се от долната страна на коловете.По-един за всеки.

Развивате централния болт на пръта и издърпвате пръта


Не е достатъчно мотора да е на централна стоика,тъй като тежестта е в предната част.Трябва да бъде внимателно подпрян отдолу.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#12
Публикувано 13 февруари 2012 - 13:29
След като свалите гумата от коловете,трябва да ги освободите от трипътника.
Горният болт трябва да бъде развит напълно,тъй като той служи и като клин.

За по-лесна работа кола е вързан неподвижно към менгеме.

Най-лесно и бързо става с пистолет,но ако нямате,капачките не са стегнато много.Камък № 22Само ги разхлабете после продължете на ръка като натискате силно надолу.


Капачката е вече развита

?звадете буфера и пружината

Ако кола никога не е отваряни разбира се не тече,при събрано положение,въздушната камера която трябва да има до ръба е 11см.

Хубаво изсипете маслото.То може да съдържа множество стружки.

След това налейте малко от новото с цел да изплакнете хубаво кола.

Раздвижете хубаво кола нагоре/надолу, за да може добре да се изплакне.След което отново изсипете съдържанието.

Вече сме готови за наливане на масло в коловете.Всеки кол събира 250 мл,НО помнете,че има и разходи за плакнене.Ако мислите да минете с 500мл,то ще е крайно недостатъчно.

Сега можем да си ''играем" с твърдостта на кола.Ако желаете той да е мек оставете 10см въздушна камера.За комфортен 9см въздушна камера,и за твърд 8см въздушна камера.?зползваме масло 15W

Връщаме пружината обратно,но я поставяме ОБЪРНАТА.

Внимавайте с навиването на капачката.
Тъй като в този пост се говори за масла мисля тук да споделя взаймозаменяеми те маслени филтри който съм открил:


Всичките са с клапани и са 1:1 с оригиналния по размер и вместимост.Цените са им от 6 до 13 лв.
Този пост е редактиран от Тодоров: 01 септември 2014 - 11:01
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#13
Публикувано 18 май 2012 - 21:03
#14
Публикувано 21 май 2012 - 09:16
лутам се доста из форумите тези дни и чета ли чета мнения. Карам ЦБР 600 Ф5 2005 от доста време но през последните 2 години почти не стигам до него по 2 основни причини 1. няма никакъв багажник и вечно трябва да го кича с чанти 2. харчи от 7,5 нагоре.......
Сигорно звуча като циганка но започна да ми натежава ,особено разхода! ?ма 2 оснвни скутера на които съм се спрял Т-мах и Силвър Уинг.
Брат ми имаше Т-мах и затова се бях спрял порво на него,но цените на инжекционите са доста високи акък и винаги съм карал Хонди и затова реших да подосаждам и на теб,понеже навсякаде из форумите сочат към теб. Като разгледах подробно форума виждам защо!!!
Та въпроса ми е (дилемата на циганката:)) ) при каране 130-140 извън градско и без юркане в града ще остане ли разхода заветните 5-5.5/100?? ? имали смисъл от спортен вариатор. Подръжката не ме притеснява понеже до сега поддържам ЦБР
Благодаря предварително!
#15
Публикувано 21 май 2012 - 14:54
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#16
Публикувано 27 юни 2012 - 15:58
Скутера ще ми трябва за дълаг път а в града ще си карам Маджестито...Така , че предпочитам да е 600. Но каква е разликата м-у тези до 2004 и тези след тази година до новата му визия....
Благодаря предварително :)
#17
Публикувано 28 юни 2012 - 12:13
Ако решиш да дигаш облегалката,мога да ти направя чертеж за планките или да ти подаря направо моите,тъй като вече не ги ползвам.
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#18
Публикувано 28 юни 2012 - 19:46
Вечерта ходих да гледам една друга....Беше по стегната, като че ли, но при завой нещо ме увличаше..Питах собственика и той ми каза , че това били някакви лагери, които са за смяна и се намират под кормилото!?! 80 лева били..Не била удряна и т.н. Тази тръгваше по рано и по рязко може да бе регулирана на 1900-2000 об. Така по ми допада...Ако си взема такава ще я пипна по този начин...
Относно седалката...питах те защото когато вдигна и наникна в "търбуха" отдолу се виждат двата болта под седалката и предположих, че може да се регулира по някакъв начин....Но и двамата собстевинци явно не бяха ръчкали там! Благодаря за чертежа! Нека стигна до там да съм притежател на такава машинка и тогава ще се възползвам от помоща ти за седалката.
Никилираните детайли много ми харесват и смятам, че импонират на заглавието на максито :drool
Чуда се дали да не изчакам малко и да по събера повече парички и другата година да си взема някоя читава, че тези които гледах до сега бяха пълни с дребни и досадни забележки.../а и кое знае какви други имат в двигатела /
От друга страна нямам търпение да яхна една такава и да отпраша към морето :))y :scooter
Завиждам ти , че имаш Silver Wing.... :up Май много хора я пренебрегват пред Бъргмана 650...., но смятам незаслужено....Като изключим глезотийките на "Дръгмана" Хондата ми се струва по класическа и здрава... :up
Когато си взема ще се похваля.... :)
#19
Публикувано 28 юни 2012 - 22:34
#20
Публикувано 10 юли 2012 - 15:54
http://www.motoua.ne...silverwing.html
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни